Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Germania spune nu masinilor electrice pentru ca dezvolta benzina sintetica, motorina sintetica si GPL-ul sintetic eFuel

Germania a spus NU electrificarii industriei auto incepand cu anul 2035 pentru ca acestia nu vor sa-si distruga industria auto care genereaza 70% din economica Germaniei.

benzina sintetica, motorina sintetica si GPL-ul sintetic eFuel, cng 200 bar, hidrogen lichid 700 bar, autolatest, probleme ev 2022

Solutia este simpla, respectiv dezvoltarea combustibililor sintetici de tipul eFUEL care urmeaza sa inlocuiasca combustibilul bazat pe extractia de petrol.

Aceste noi benzine si motorine sunt produse in noi rafinarii specializate care transforma prin electroliza. Adica, se extrage din apa H20 Oxigen si Hidrogen, rafinaria primind energie ECO eoliana si hidro.

benzina sintetica, porsche benzina sintetica, pret benzina sintetica, chile rafinarie benzina sintetica, benzina sintetica e fuel, benzina clasica vs benzina sintetica, electric vs benzina sintetica

Rezultatul este aparitia benzinei sintetice cu o cifra octanica mare, motorina sintetica cu cifra cetanica superioara si GPL de calitate superioara.

Adica, toate masinile care astazi ruleaza pe benzina, motorina sau GPL vor putea rula in continuare fara a emite CO2 la teava de esapament.

Singurele reziduri sunt NOx care ies pe teava de esapament intr-o cantitate mai mica, iar viitoarele norme Euro7 vor permite reducerea lor considerabil in noile DPF-uri si noile OPF-uri de generatie noua.

benzina si motorina vegetala e-fuel, zero emisii teava esapament, benzina sintetica vegetala, porsche efuel, autolatest 2022

La inceput singurul inconvenient urmeaza sa fie pretul de achizitie mai mare, insa in timp vom vedea o scadere a pretului lor pentru ca o rafinarie de benzina sintetica nu are costurile cu transportul petrolului de la sursa cum vedem la o rafinarie traditionala.

benzina si motorina vegetala e-fuel, zero emisii teava esapament, benzina sintetica vegetala, porsche efuel, autolatest 2022

Un alt mare avantaj este ca benzinarii nu sunt nevoiti sa-si refaca intreaga infrastructura cum vedem la cei care fac statii electrice sau cei care vand hidrogen lichid! Plus ca fata de Hidrogen lichid ( 700 bar) sau CNG ( 200 bar), benzina si motorina sintetica nu se depoziteaza in rezervor sub presiune!

benzina sintetica, motorina sintetica si GPL-ul sintetic eFuel, cng 200 bar, hidrogen lichid 700 bar, autolatest, probleme ev 2022

SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:

2 sau 3 ani garantie fara limita de km!

Tel:+ 0721.910.970

De Luni-Vineri interval 10-19.00

SUNA ACUM!

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

28 COMMENTS

  1. Procesul pleacă de la cărbune din care o parye se arde direct la CO2 producând energia termica necesara procesului, restul de cărbune transformat în combustibil lichid urmând să treacă tot în CO2 la arderea combustibilului lichid.
    Deci la final zero reducere emisii de CO2. Singurul avantaj reducerea dependenței de țiței.

  2. Numai scumpind combustibilul clasic au putut scoate la suprafata ideea lui Tesla de a avea masini electrice. A carei tehnologie polueaza mai mult decat cele din prezent.
    E o mare manipulare incalzirea globala/amprenta de carbon, etc. Tot ei au provocat o.
    Acesta e inceputul sfarsitului, veti vedea din toamna o alta fata a lumii. Deja Boris Johnson si a anuntat demisia. Vine alt drac si mai rau sa duca mai departe planurile satanelor de a controla lumea intreaga…

  3. inteleg ca se preia X tone de CO2 din atmosfera si se elimina la fel. Unde este pana la urma reducerea de CO2 in acest caz si care este partea pozitiva? Deci parerea mea este ca mai bine pe curent unde nu se elimina nimic. Cu acest combustibil artificial orasele mari tot suprapoluate o sa ramana intrucat se elimina si noxele in cauza. Deci?

  4. Sistemul poate funcționa neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2 doar dacă se produce suficient de multă energie electrică pentru a parcurge acest proces. Discuția este despre randamente. Practic eCombustibilii permit stocarea energiei electrice și utilizarea ei când și unde este nevoie fără modificarea actualelor sisteme (motorizări și sisteme de distribuție) Cum încă nu producem mai multă energie electrică din energie regenerabilă decât necesarul de energie al planetei vorbim doar de proiecte pilot.

    • 60% dintre masinile electrice folosesc energie produsa prin arderea petrolului, gazelor sau a pacurii! Pana cand intreaga retea de energie este alimentata prin hidro sau fotovoltaic mai trebuie sa asteptam cel putin 50 de ani!

  5. Motorul electric are avantaje nete fata de motorul termic:
    -randamentul care este peste 90%
    – foarte silentios
    – uzura mult mai mica
    Dezavantajele masinilor elecyrice sunt date de acumulatori.
    – greutate mare (peste 200kg)
    – timp de incarcare mare (1-2 ore)
    – autonomie redusa
    – pretul f. mare.
    – la temperatura de -20°C, capacitatea acumulatorului este de 50%.
    – procesul de fabricare al bateriilor cu litiu este printre cele mai poluante la ora actuala.

  6. Avem biodiesel și etanol că și alternative dar nu reduc poluarea decât parțial… Și eu consider că mașinile electrice sunt viitorul. Bateriile sunt singurul dezavantaj. Motorul termic mai are un pacat: consuma cantități enorme de oxigen… Pt cei care cred că încălzirea globală e manipulare, sa caute ce suprafață avea Antarctica acum 70 ani și cât e acum.

    • Suprafața pădurilor a scăzut, elementul de compensare nu mai este că acum 120-150 ani. Cât polua industria anilor 1800-1900? Pădurea era cea care compensa poluarea

  7. Electroliza consuma energie electrica la greu plus metale nobile ptr catozi, plus catalizatori.Iarasi ce nu spune mega articolul, hidrogenul obtinut nu il tii in butelii tot la 200 bar? Bref, vise cu ochii deschisi.Ok, se cauta solutii, dar fizica actuala, cat si chimia sunt ajunse la limita utilizarii. Fie natura nu a avut manifestari observabile, ca sa avem idei in directia asta, fie mintea umana si-a atins limitele. Cu ceea ce se stie acum, real, orice efort de a face ceva intr-o directie, consuma mega energii in alta. Orice combustibil ars care are in componenta sa lanturi de carbon produce CO2. Alta vrajeala ca se elimina mai putin CO2.Fraticilor impaduriti planeta si rariti populatia care vrea sa traiasca bine.Sau cresteti numarul de deserturi si de beduini si atunci va fi OK cu emisiile de CO2.

  8. Ar fi bine să facă generatoare să producem noi acasă știu că Tesla a inventat curentul electric wi-fi ar rezolva problema bateriilor

  9. Toată lumea se screme să producă energie cat mai multa uitând că omul poate trăi bine și cu puțin. La ce ne trebuie case atât de mari, mașini particulare atât de mari cum avem mulți dintre noi? Ne-am învățat să risipim mâncare, energie, apa, etc. Așa bună ar fi o raționalizare, sa ne mai vina mintea la cap.

  10. Io nu ma prea pricep la chimie. Stiu doar ca, din arderea hidrocarburilor rezulta CO2. Cum spun ei ca masinile nu vor polua? Asta nu îmi e clar.

  11. Tesla a creat un dispozitiv care permitea captatea energiei din atmosfera,care este nelimitata si nu costa nimic.Cand a facut publica inventia,l-au terminat.
    Proiectul inca exista si e bine ascuns, pentru ca energia produsa are ZERO costuri.
    Deasemenea,exista si motorul cu apa,iar un proiect de genul acesta a fost dezvoltat si de Iustin Capra.

  12. Cred că motorul cu apă este singurul care nu poluează mediul, frații Bordeianu cu ani în urmă au inventat așa ceva dar se pare că industria petroliera nu se vrea a face acest motor..și nu numai industria petroliera…e mult de discutat aici.

  13. Clasic , Soc si bomba fara argumente verificate. Pretul de vanzare ESTIMAT ptr 1 litru de combustibil sintetic este intre 3 si 11 euro la pompa. Prima si singura fabrica implicata in prezent in productia de combustibil EXPERIMENTAL sintetic este in CHILE. Adica curatam aerul lor ptr ca nici un oficial nu s a riscat sa faca acest experiment in Europa. Iar oficialii responsabili de noul combustibil au recunoscut ca fara subventii de la statele care includ produsul pe piata lor, solutia nu va fi viabila economic.
    Deci ptr cine face lobby autorul articolului si arunca cu mizerii in electrificarea masinilor?
    Schimbam subventia ptr EV ptr cei cativa care vor produce acest combustibil?
    Cum se face ca nici VDA-ul din Germania, nici unul din producatorii auto germani prezenti la IAA nu a scos un cuvant despre vreun lobby facut ptr “miracolul” propovaduit de autor? 😀

  14. Cred că în 2023 este și timpul să nu mai ardem “dinozauri” poluanți. Sunt reticent cu părere despre mașinile electrice…. bineînțeles din cauza bateriilor (proces de fabricație extrem de poluant, timpul de încărcare ridicat, condițiile de exploatare neprielnice – vara risc de foc, iarna scade autonomia – greutate, etc) . La ce tehnologie există în zilele noastre TREBUIE să se poată produce combustibil sintetic nepoluant sau cu noxe extrem de reduse….. există ceva, sunt reduse noxele cu 85% față de motorină standard dar….Probabil sunt tot felul de interese (producătorii de petrol ce mai vând? mașinile electrice cine le cumpără?)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente