Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce in Romania dealerii Toyota cer 100 de euro in plus la reviziile obligatorii? Sa fie taxa pe smecherie?

In urma cu cateva zile am postat o stire in care clientii de Toyota C-HR se plang ca au fost la revizii si au platit suma de 2.080 lei TVA inclus, suma pentru care dealerul a schimbat 4 bujii si a facut revizia normala la motorul pe benzina 1.8 aspirat.

Toyota C-HR, pret revizie Toyota C-HR, importator toyota romania, test Toyota C-HR, pret far Toyota C-HR, autolatest, piese scumpe toyota

Oficial, suma de peste 2.100 de lei este ceva normal pentru piata din Romania, insa clientii nu stiu ca aici platesc TAXA PE SMECHERIE din partea dealerilor fara sa stie ca in afara tarii reviziile sunt mult mai ieftine.

O banala revizie de Toyota C-HR a depasit 2.080 lei la dealerul Toyota Bucuresti Sud

CAT COSTA ACEEASI REVIZIE IN UNGARIA?

In primul rand vorbim de acceasi masina, un C-HR 1.8 Hybrid care inca mai este in garantie si pentru care ungurii au afisat direct pe site-ul lor o fisa completa de preturi dedicate clientilor marcii.

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

Aici nu exista celebra taxa pe smecherie cum vedem in Romania pentru ca Toyota Europe cere celor de la Toyota Ungaria sa afiseze preturile FIXE cu reviziile pentru ca toti clientii sa stie la ce sa astepte.

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

O revizie completa cum este cea din Romania unde se schimba si bujiile este taxata de unguri cu suma de 1.618 lei, insa daca scadem TVA-ul lor de 27% ajungem la suma reala de 1.275 lei! Evident ca daca punem la aceasta suma TVA-ul nostru de 19% ajungem la un total de 1.516 lei, adica exact cu 100 EURO MAI PUTIN DECAT IN ROMANIA!

O revizie banala pentru o Toyota RAV4 Hybrid din 2017 ajunge acum la peste 3.700 de lei in reprezentantele din Romania

CE PRIMESTI IN UNGARIA PENTRU ACEASTA REVIZIE?

Inlocuire ulei de motor si filtru de ulei, inlocuire filtru de polen, inlocuire bujii, inlocuire lichid de frana, taxa de intretinere + 1 AN ASISTENTA EUROPEA GRATUITA.

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

Pentru revizia normala fara bujii ( Inlocuire ulei motor si filtru ulei, taxa de intretinere + 1 AN ASISTENTA EUROPEA GRATUITA) dealerii din Ungaria cer suma de 505,48 RON din care daca scadem TVA-ul lor si-l punem pe an nostru ajungem la un total de 473 RON!

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

La un RAV4 Hybrid care primeste revizia ( Înlocuire ulei de motor și filtru de ulei, înlocuire filtru de aer, înlocuire filtru de polen, înlocuire lichid de frână taxă de muncă de întreținere + 1 AN ASISTENȚĂ EUROPEA GRATUITĂ) dealerii din Ungaria cer suma de 987,95 RON cu TVA-ul lor de 27% inclus!

REVIZIE RAV4 IN ROMANIA:

Exemplul de fata este cel al unui banal SUV Toyota RAV4 Hybrid cu motorul aspirat care te costa acum la reprezentantele Toyota București Vest – Asko Group peste 3.700 lei.

Toyota București Vest - Asko Group, pret revizie rav4, INCHCAPE toyota, pret revizie toyota, garantie reala toyota 3 ani, autolatest, probleme rav4 hybrid 2023

revizie toyota romania, pret mare revizie chr romania, revizie toyota ungaria, pret revizie masini ungaria, autolatest, pachet revizie toyota 2023

s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

12 COMMENTS

    • Legea spune asta, insa romanul este “speriat” de dealeri care spun ca pierzi garantia daca nu faci reviziile la ei!
      Prostia de obicei se plateste!

  1. Registrul Auto Roman și organele de cercetare penală ar trebui să se implice și să facă controale la toate unitățile service, nu numai la cele care se intitulează reprezentante și nu numai la cele din rețeaua Toyota. Se pot infiltra persoane echipate cu tehnica audio-video printre clienții de rand pentru a-i surprinde pe reprezentanții service-urilor cum fura la drumul mare. În plus, se pot verifica timpii tehnologiei de pe devizele de reparatie și adaosurile la consumabile. Alt aspect ar fi refuzul de a lăsa clienții să asiste la calitatea reparației, invocând diverse motive care nu pot fi credibile în fata unei persoane care se pricep câtuși de puțin la mașini.Aceasta hoție trebuie stampila deoarece este jenant ce se întâmplă în prezent în România. Se percep tarife foarte mari pe devizul de reparatie și în fapt nici nu efectuează toate operațiile sau masina este lăsată fără să i se schimbe nici măcar uleiul. Dacă ar fi 2-3 zile în care s-ar pune presa pe ei nu ar mai avea curaj sa fure în stil barbar.

  2. Am renunțat la garanție după un an, când trebuia să fac nu știu ce revizie extinsă, care făcută la un service autorizat a fost la jumătate cât era devizul Toyota service.

  3. Non Toyota, la revizie au schimbat placutele frana fata, peste 2 luni la ITP am picat pt ca diferenta prea mare la frana fata intre stanga si dreapta, ma întorc la reprezentanta, duc ei masina in spate se întorc si spun ca e ok cu foaia printata si îmi spun ca au si ei ITP, zic ca nu e dupa mine unde fac (masina firmei) si olec ka ITP original. Picam testul in continuare, se enerveaza inspectorul cu foaia in fata si se uita atent si imi zice ca e pacaleala foaia pentru ca scria greutatea pe rotile fata aceeasi si mi-a zis ca nu are cum sa fie perfect echilibrata masina, mai ales cu sofer in ea care franeaza. După multe pedale in teste reuseste sa scoată diferenta la franare maxim legal admis si ma trece cu nervi ca m-au pacalit aia cu foaia in fata.

  4. Se pare că este vorba de dealerul București Sud. Ați mai postat odată un articol despre factura de revizie de la acest dealer. Nu puneți toate ouăle în același coș. Dacă aveți dovezi solide, trimiteți la Toyota Europe și o sa vedeți ce se va întâmpla. Eu am făcut la ei o sesizare despre o problemă cu mașina mea Toyota Avensis 2008 aflată atunci în garanție și au fost extrem de rapizi. Nu toți dealerii de Toyota fac ce spuneți dumneavoastră.

  5. Cred ca acest sit are sau a avut o problema cu Toyota…E in incredibil de agresiv,constant si veninos..Sunt detinator de C-HR din 2018 si nu am avut vreo problema cu ea..Asadar,sunt foarte multumit de modul in care se comporta..Si..am calatorit ceva..intern-extern..Ma agaseaza frecventa cu care posteaza aici contra marcii mentionate…

    • Deranjeaza adevarul?
      Daca da, poti oricand sa citesti concurenta noastra….acolo descoperi exact ce vor producatorii!
      Aici mai spunem si lucrilor pe nume….fara venin :)…..doar obiectiv!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente