Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce a fost dat afara seful Stellantis? Ce spun specialistii despre directia gigantului auto Stellantis

In urma cu cateva ore seful Stellantis, Carlos Tavares a fost debarcat de la conducerea concernului Stellantis pentru ca vanzarile sunt in scadere.

Aceasta politica de reduceri de personal este tipica celei aplicate chiar de catre Tavares care nu accepta esecurile subordonatilor.

Stellantis, carlos tavares Stellantis, esec Stellantis, probleme Stellantis, masini marci Stellantis

Conform surselor fostul sef Carlos Tavares a vrut să fie anti-Carlos Ghosn prin scăderea volumelor, să prioritizeze profitabilitatea cu o politică de preț ridicat. Doar că nu a funcționat. Drept urmare, stocurile de mașini nevândute s-au înmulțit, iar Stellantis a durat prea mult să reacționeze și să scadă prețurile.

O pierdere de venituri pe piață americană, de principalii săi concurenți din acest sector, respectiv General Motors și Ford. O greșeală pe care Carlos Tavares o recunoscuse și și-o asumase pe deplin.

Stellantis, carlos tavares Stellantis, esec Stellantis, probleme Stellantis, masini marci Stellantis

Pe piața europeană, ca și alți producători istorici de pe bătrânul continent, mărcile emblematice ale lui Stellantis, precum Peugeot și Fiat, întâmpină din ce în ce mai greu concurența din partea noilor jucători chinezi, care încearcă să se stabilească în Europa, cu un aspect foarte agresiv și politică de preț atractivă.

Singurul pas important in strategia Stellantis Tavares a fost directionarea marcii Citroen sa fie un concurent direct pentru Dacia care are cele mai mari volume in Europa.

Stellantis, carlos tavares Stellantis, esec Stellantis, probleme Stellantis, masini marci Stellantis

Stellantis face prima miscare importanta in segmentul EV! Noul Citroen ë-C3 are un pret de 19.990 si scoate de pe piata Dacia Spring

Stellantis face prima miscare importanta in segmentul EV! Noul Citroen ë-C3 are un pret de 19.990 si scoate de pe piata Dacia Spring

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. “Singurul pas important in strategia Stellantis Tavares a fost directionarea marcii Citroen sa fie un concurent direct pentru Dacia care are cele mai mari volume in Europa.”

    O mare greseala, nu o mare reusita!
    Fiat si Opel ar fi trebuit sa concureze Dacia, iar Citroen la fel ca si Alfa Romeo ar fi trebuit sa se intoarca la origini si sa devina o marca dinamica-sportiva si trendy pentru tineret.

    Oricum, in grajdul lui Stellantis se afla prea multe gloabe nefiabile, proaste calitativ si prea scumpe pentru ceea ce ofera care se calca prea mult pe bataturi unele pe altele. Sa nu mai vorbim despre dezastrul 1,2 PureTech care si-a terorizat peste 10 ani clientii, motor rebranduit acum ca 1,2 Turbo, omnipreznt pe toate masinile grupului indiferent de gabarit. O gluma proasta de motor care va ingropa definitiv tot grupul si care va fi achizitionat doar de tampiti, nu de oameni rationali si inteligenti. Mare lucru daca Stellantis va mai reusi sa supravietuiasca si sa mai existe 5-10 ani, vanzand asemenea caricaturi de masini, cu niste ciurucuri de motoare, mai ales la preturile acestea halucinante care sunt mai mult decat duble faca de ceea ce merita.

    Si inca ceva, sa le transmiteti ca eu si muuulti alti oameni ca mine ne pisam pe tot ce e hibrid si electric, inclusiv pe toate teblepelev pwlii fleoshcaite cu care isi blindeaza harburile.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente