Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Stellantis face prima miscare importanta in segmentul EV! Noul Citroen ë-C3 are un pret de 19.990 si scoate de pe piata Dacia Spring

Stellantis incepe sa reprezinte o mare problema pentru Tesla si Renault pentru ca astazi au prezentat cea mai buna masina electrica de buget.

Este vorba de noul Citroen ë-C3 care urmeaza sa fie produs in Europa si care va avea in versiunea de baza un pret incepand cu 19.990 euro TVA inclus FARA RABLA PLUS! Acest lucru inseamna ca Dacia Spring dispare in cateva luni de pe piata din Europa.

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

Citroën sfidează principiile de bază ale autovehiculelor de segment B proiectate și construite în Europa, odată cu prezentarea celei de-a patra generații a modelului C3.

Modelul complet electric ë-C3 oferă cel mai bun confort din clasa sa, o experiență electrică facilă, un nivel excepțional de echipare și un raport calitate-preț incredibil, fiind în același timp fabricat în Europa.

Modelul complet electric ë-C3 conduce cu mândrie cea de-a patra generație a celei mai populare mașini Citroën, care s-a vândut în peste 5,6 milioane de unități de la lansarea primei generații în 2002. C3 este cel mai popular model al mărcii și reprezintă 29% din volumul vânzărilor Citroën în Europa. În 2022, C3 a monopolizat 11 la sută din totalul pieței europene de segment B.

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

Semnificativ este faptul că noul ë-C3 marchează un nou capitol pentru Citroën. Marca populară și îndrăzneață se reinventează ca să răspundă cu agresivitate provocărilor de a face mobilitatea complet electrică accesibilă tuturor, cu primul B-hatchback complet electric proiectat și construit în Europa pentru clienții care doresc să beneficieze de avantajele unei mobilități cu emisii zero la un preț real, corect și accesibil.

Directorul general Citroën, Thierry Koskas, explică: „Oferirea de vehicule la prețuri accesibile a fost întotdeauna o parte importantă din ADN-ul Citroën. Dar așteptările clienților pentru autovehiculele din segmentul B s-au schimbat, în special odată cu creșterea popularității SUV-urilor și cu dorința tot mai mare de a conduce electric în orașele noastre și în jurul acestora, iar pentru producătorii europeni de autovehicule a devenit mai dificil să răspundă acestor așteptări.

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

În mod unic, Citroën îndrăznește să facă exact acest lucru cu noul ë-C3, complet electric, destinat cumpărătorilor europeni: un B-hatch proaspăt, incisiv și confortabil, complet echipat, proiectat și fabricat special pentru Europa și extrem de accesibil, cu prețuri de pornire începând de la 23.300 Euro.“

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

TEHNICA EV DE ULTIMA GENERATIE

În premieră la Stellantis, platforma eficientă din punct de vedere al costurilor, care este nativă BEV, utilizează un pachet de baterii LFP (litiu fier fosfat) de 44 kWh pentru furnizarea unei autonomii de condus WLTP de până la 320 km, iar capacitatea de încărcare rapidă la 100 kW DC permite reîncărcarea de la 20 la 80% din capacitate în 26 minute.

Reîncărcarea standard la curent alternativ, de la 20% la 80%, durează circa 4h10 dacă se utilizează o putere de 7 kW sau 2h50 dacă este disponibilă o putere de 11 kW. Accesul la sistemele de încărcare AC de la domiciliu și publice este facil cu ajutorul cablului Mode 3 oferit standard, care este ideal pentru reîncărcarea regulată la domiciliu folosind un wall box, precum și în oraș la stațiile publice de încărcare.

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

Cablul poate fi alimentat la un wall box monofazat de 7,4 kW sau trifazat de 11 kW.

Cu motorul de 83 kW (113 CP) și transmisia complet automată, o accelerație de la 0-100 km/h în aproximativ 11 secunde și o viteză maximă estimată de 135 km/h, noul ë-C3 oferă putere și performanțe mai mult decât suficiente în traficul zilnic, în special în mediul urban și suburban.

Citroen ë-C3, pret romania, autolatest, drive test Citroen ë-C3, review Citroen ë-C3, consum, baterie lfp Citroen ë-C3, 0-100, motor kw, 0-100 Citroen ë-C3, testeauto

Noul ë-C3 va fi oferit la un preț de pornire de 23.300 euro în Franța, Germania, Belgia, Olanda, Austria, Portugalia, la prețul convertit în zloți pentru Polonia și la 23.300 euro plus eventualele taxe de înmatriculare pentru Italia și Spania.

Modelul Citroen ë-C3 urmeaza sa fie disponibile in reteaua Eurial Pantelimon.

eurial pantelimon

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

9 COMMENTS

  1. Arată a mașina acest Citroen, va distruge vânzările Daciei Spring.
    Ușor, ușor, lucrurile intra in normal si aici mă refer la faptul că vor fi vândute mașini in adevăratul sens al cuvântului, nu sicriu pe roti cum e Spring ul.
    Oamenii vor penaliza nesimțirea acelor constructori care au profitat si au vândut mașini supraevaluate ca preț.

  2. Nu pot decât să-mi frec mainile de bucurie pentru faptul că un mare producător european ” a avut curajul” să rupă odată lanțul ăsta de intelegeri pe sub masă la prețuri nesimțite dintre constructorii auto și se mai gandesc și ei la noi, consumstorii de masă. O bilă albă pt Stelantis/Citroen, îi țin minte, peste 1-2 ani îmi voi lua mașină nouă și din acest moment îi foarte iau în calcul pentru gestul lor de a se întoarce la cine le-a dat viață, noi oamenii de rând.

  3. Spring are sigur marja si va ajunge pe la 15.000€ iar Statul o sa modifice legea ,sa ofere max 5.000 ajutor ,asa ca pt Spring banii cheltuiti de proprietar vor fi tot 10.000 dar pt C3 vor avea nevoie de 15.000.Si asa pretul anuntat initial pt coaja era vreo 23.000 ,deci nu cred in stirea asta ultima…De obicei realitatea arata invers fata de teorie si anunturi pompoase !Se vor vinde si asa si ma bucur ca Europa a inteles si face ce trebuie…Posibil si ideea de Spring ,veh simplu si ieftin sa fie integrata la noi in Romania…ca sa fie max 12.000 si sa eliminam subventia.Cui ai trebuiesc peste 100Cp?Ca se incarca mai rapid e bine…e marele avantaj.De autonomie n-as fi sigur .Puterea e o tentatie mare si oricum ,baterie si motor mari =greutate mare deci consum mare !E greu cu echilibrul asta…

  4. Dacia Spring nu se va auto elimina, are deja locul ei: 14.295-16.344 Euro fara a fi aplicată Rabla Plus, mutare recentă a celor de la Dacia care sunt destul de vigilenți in bătălia prețurilor…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente