Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia renunta complet la motorul 1.5 dCi pe Duster si dezvolta un nou motor 1.2 TCe pe GPL Euro 7

Conform ultimelor informatii din presa Occidentala cei de la Dacia au spus ca renunta complet la motorul diesel 1.5 BlueDCI care echipeaza in prezent gama Dacia Duster.

dacia 1.2 TCe pe GPL Euro 7, noul motor dacia renault 1.2 TCe pe GPL Euro 7, dacia renunta oficial la 1.5 dci, 1.5 bluedci, logan 1.2 tce gpl, duster 1.2 tce eco g 130 CP euro 7 2023, autolatest

Despre acest motor diesel toti cei care conduc masini Dacia spun ca este cel mai bun motor montat pe o masina produsa la Pitesti, puterea maxima, cuplul si consumul real foarte mic fiind principalele motive pentru care clientii cer tot timpul acest diesel.

PRIMUL Test drive cu noua Dacia Logan 1.5 dCI 2005! Locomotiva industriei auto din Romania

Cei care au condus un Duster 1.33 TCe de 130 CP sau un 1.0 TCe de 100 CP pe GPL revin la scurt timp la gama dCi pentru simplul fapt ca motorul diesel ramane cea mai buna alegere pentru un SUV modern cu transmisie integrala.

Asa arata versiunea de baza a lui Renault Austral 1.2 TCe mild-hybrid cu 3 cilindri de 130 CP si cutie manuala 2022

DACIA NU RENUNTA LA GPL! APARE 1.2 TCE ECO-G 130 CP EURO 7

O alta veste importanta pentru piata auto este modificarea motorului 1.2 TCe cu 3 cilindri care deja se monteaza pe Renault Austral pentru a merge pe GPL.

Acest motor va avea o putere maxima de peste 130 CP pe GPL, va avea o injectie multipunct si este primul motor Dacia care va avea certificarea Euro 7.

dacia 1.2 TCe pe GPL Euro 7, noul motor dacia renault 1.2 TCe pe GPL Euro 7, dacia renunta oficial la 1.5 dci, 1.5 bluedci, logan 1.2 tce gpl, duster 1.2 tce eco g 130 CP euro 7 2023, autolatest

In aceelasi timp pe gama de baza Logan si Sandero si micutul 1.0 TCe ECO G va avea o versiune Euro 7 pentru a pastra un pret de vanzare modic in comparatie cu oferta concurentei.

Dacia Jogger 1.8 E-Tech 2023, tehnica Dacia Jogger 1.8 E-Tech, prima dacia hybrid, pret Dacia Jogger 1.8 E-Tech, test drive, drive test, consum, injectie multipunct, cutie vitseco Dacia Jogger 1.8 E-Tech

 

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

  1. Nu înțeleg, de ce se insistă pe motoarele în trei cilindri cu turbină ?!… Cele normal aspirate, cum erau cele de pe Wartburg, aveau o noimă și chiar erau bune și ajungeau la distanțe parcurse apreciabile. Cele de astăzi nu le văd sa depășească 200-250 k. Turbina le ,,storcește” că pe lămâi…
    Poate mă înșel, viața va demonstra.
    Baftă.

  2. Se insista pe aceste paleative, poate, poate oamenii vor renunța la mașinile normale in favoarea mașinilor de tuns iarba, electrice. De fapt nici mașinile electrice nu reprezintă viitorul. Viitorul va fi fără autoturisme individuale.
    Va fi precum în China sau India, adică transport in comun de proasta factura. Comunism cu fata noua, atenție, nu cu fata umana, comunism pur și simplu!

  3. Renunta la motorul 1.5 dci ca este bun si economic… pacalesc oamenii cu motoare de drujba cate consuma mult si polueaza dublu.. vor distrugerea motoarelor pe motorina fiindca sunt economice si fiabile..

  4. Cit timp vor fabrica motoare otto si diesell avind la baza Raportul de compriare constant ,NU vor obtine rezultate deosebite,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ . Aceasta solutie veche de peste un secol, respectiv ; Raportul de comprimare constant, are influenta directa asupra rezultatelor,indiferent cita electronica vor mai pune pe ele . Pe pagina mea de facebook ,prezint prototip realizat la nivel functional pe Dacia – 1300, ”Motor cu raport de comprimare variabil” cu doua trepte volumetrice ,controlate electric s-au electronic .Prin cele doua trepte volumetrice ,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial,din punct de vedere ;economic,rentabil,ecologic- calitativ si cantitativ , indeplinind in premiera mondiala ,conditia de ”ADAPTARE” la trafic ,respectiv ; traficul urban si traficul de autostrada . Astfel de preocupari, au ; Atchinson Toyota , SAAB ,NISSAN, etc., care prezinta pe YouTobe, ficare cu solutia lor, Motoare cu raport de coprimare variabil. Amanunte si relatii ,pe pagina mea de facebook .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente