In timp ce in Romania inca nu avem un dealer, in Europa de Vest marca britanica detinuta 100% de catre chinezi a castigat o cota de piata atat de mare incat pana si marca franceza Dacia se vede amenintata.
In Franta, MG Motor a reusit sa vanda peste 20.000 de masini pana in luna septembrie, iar principalul perdant este Dacia care din pacate are masini prea scumpe si mult inferioarea unui MG care deja are o garantie de 7 ani sau 150.000 de km.
MG ZS 1.5 VTI 106 CP 2023 a devenit o mare problema pentru Dacia Duster II 1.0 ECO-G 2023
Si aici francezii nu vorbesc doar de MG4 care este electrica care este singura capabila a concura cu Tesla, ci si de modelele pe benzina sau PHEV.
ACESTEA SUNT DOTARILE STANDARD ALE MASINII CHINEZESTI:
Standard Equipment MG ZS 1.5 VTI-TECH 106 2WD LUXURY 2023:
Front fog lamps
Hill start assist
Side airbags
AlarmSpeed limiter
LED daytime running lights and headlights
Front airbagsLED rear lights
Comfort equipment
Board computer
Pockets behind the front seats
4 electric windows including impulse driver’s window
Manual air conditioning
Heated front seats
Leather-wrapped steering wheel
Bluetooth system
Steering wheel with steering wheel controls
AM/FM/DAB+ RadioLight sensor4-way adjustable front passenger seat
Heated electric exterior mirrors
Rear parking sensors10.1″6-way electrically adjustable driver’s seat
Speed regulator40:60 folding rear seat
Aesthetics / Bodywork
Black leatherette upholstery with MG embroidery on the front head restraints
17″ alloy rims Tomahawk 215/55 R17roof rail
Other equipmentRear traffic warning (RTA)
ARPEBD
Puncture repair kit
ESP
Blind Spot Monitoring (BSM)
3D sound effect6hp
Rain sensor
Body color Dover White
Frameless front wiper7″
“Coming / Leaving Home” function360° camera
EBA
Apple CarPlay / Android AutoAUX/USB ports
Options : Cosmic Silver body color 650 €
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Inceputul articolului e baza , in RO Nu exista Dealer si stai foarte mult , dupa piese . La vecinii nostri BG a fost in Livach o fabrica Great Wall care fabrica auto si niste camionete , au avut si un Dealer Alexandrion Motors . Intre timp si Uzina si Dealer ul au disparut de pe Piata . Deci ca e MG ori Beijing alta care i un SUV ,, peste ,, DACIA ,dar care Numai , merg sa le insiri pe ziare in fata sau spatele blocului , pe blv . Stefan cel Mare,cum era in trecut de venea un Meserias de la Mica publicitate din ziar si ti o rezolva , masina zic .
Duster 1.3 TCE are 150 de cai, iar chinezăria are 106 cai la un motor de 1.5. Clar, e mult superioară Daciei… Iar de capabilitățile in off road, care fac Dusterul imbatabil, nu are rost să vorbim. Restul e poezie!
Articolul spune că Dacia a pierdut cota de piata, nu compara cele 2 mărci, respectiv modele…
Motorul de pe MG e aspirat, iar cel de pe Duster e supraalimentat, de aici diferența de putere…
La o mașină nu contează doar motorul contează si dotările, siguranța si confortul…
Se pare că europeni se conving si ei de slaba calitate a mărcii Dacia…
De preț nu mai vorbim!
Renault și implicit și Dacia marca low cost pierd teren in fata mărcilor cu proprietari chinezi și pentru că motorizările sunt de capacitate cilindrica mica care isi bazeaza puterea pe turații mai mari decât la motoarele de capacitate mai mare 1,6 sau 1,4 sau 1,8 litri asta înseamnă și viața mai scurtă a motoarelor care datorita uzurii premature incep sa consume ulei de motor după ce trec de 150000 de km parcurși.