Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In Cehia, noul SUV chinezesc MG ZS 1.5 DVVT Essential se vinde cu 18.500 euro si are toate dotarile standard

Chinezii au inceput invazia Europei cu masini de calitate decenta si cu un pret foarte bun de achizitie care include TVA si transport.

Anul 2023 reprezinta prim pas al chinezilor de a intra in Europa cu produse mai ieftine chiar si decat cele ale marcii low-cost Dacia, marca romaneasca avand un ultimele 12 luni cresteri incredibile ale preturilor de vanzare.

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

Acum, o Dacia Duster cu o echipare de top ajunge sa fie vanduta chiar si cu 30.000 euro, iar una cu o echipare medie cu un pret de peste 24.000 euro.

Chinezii au inceput deja sa vanda in tari din Europa Centrala precum Cehia gama MG ZS cu un pret de 18.500 euro, pret pentru care primesti un motor clasic aspirat 1.5 de 106 CP Euro 6 care atinge 100 de km/h in doar 10.9 secunde si are o viteza maxima de 180 km/h.

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

O Dacia Duster 1.33 TCe de 150 CP ajunge la 100 de km/h in 10.4 secunde, insa este si cu 6.000 euro mai scumpa. Consumul mediu WLTP al lui MG ZS este de 6 litri la fiecare 100 de km, consum normal pentru un SUV cu motor aspirat.

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

Masina poate sa fie configurata in Cehia AICI.

Garantia in Europa pentru acest MG ZS este de 7 ani sau 150.000 de km care ajunge prima.

Mai jos atasam lista de echipamente oferite standard de catre chinezi pe gama MG ZS Essential 2023:

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

-Sistemul de control al stabilității (SCS)

-Asistență la frânarea de urgență (EBA)

-Asistență la pornirea în rampă (HHC)

-Asistență la coborâre în pantă (HDC) Sistem de protecție împotriva răsturnării vehiculului (ARP)

-Sistem automat de oprire și pornire a motorului (AS&G)

-Sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS)

-Alarma – securitate electronica

-Faruri frontale cu LED-uri cu reglare manuală a înclinării Lumini de zi cu LED

-Urmează-mă acasă funcția faruri Senzor automat de lumini

-Senzori de parcare spate

-Oglinzi exterioare acționate electric, încălzite și rabatabile în culoarea caroseriei, cu indicatoare de direcție

-Mânere de uși în culoarea caroseriei cu elemente cromate

-Sine longitudinale de acoperiș

-Spoiler de plafon spate

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

-Benzi decorative cromate pe marginile geamurilor laterale

-Volan multifuncțional îmbrăcat în piele, cu cusături

-Volan reglabil pe inaltime

-Cotiera centrala fata

-Parasolar șofer și pasager cu oglindă cosmetică priză de alimentare de 12 V pe panoul frontal (x1)

-Scaun șofer reglabil manual în 6 direcții

-Spătarul scaunelor din al doilea rând este împărțit 60:40

-Aer condiționat digital

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

-Cruise control cu ​​limitator de viteza

-Închidere centralizată a ușii cu telecomandă

-Închidere automată a ușilor în timpul conducerii

-Geamuri electrice față și spate, geamul șoferului cu funcție AUTO și protecție anti-ciupire

-Servodirecție electrică cu posibilitatea de a seta intensitatea efectului servodirecției

-Sistem audio cu ecran tactil color de 10,1 inchi, tuner AM/FM/DAB, redare MP3 Mâini libere Bluetooth®, suport Apple CarPlay™ și Android Auto™ 4 difuzoare

-Intrare USB pe panoul frontal (x2), pe spatele consolei centrale (x2) și lângă oglinda retrovizoare interioară (x1)

-Roți și anvelope Jante din aliaj de 17″ cu 5 spițe duble “Typhoon” + anvelope 215/55 R17

-Kit de reparații de urgență pentru anvelope

MG ZS 1.5 DVVT Essential vs dacia duster, pret MG ZS 1.5 DVVT Essential, lansare romania, MG ZS 1.5 DVVT Essential 7 ani garantie, autolatest

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

15 COMMENTS

  1. Inca odată,Renault si-a făcut bine calculele !Nu comparați motorul turbo 1.3 TCE al lui Duster (făcut împreună cu Mercedes) cu un bătrân aspirat de 1.5L,care consuma aproape dublu.Astea mai simple se folosesc azi de către marile firme doar pe hibride…
    Și marca asta MG nu este englezeasca ?De ce ziceti că au intrat chinezii ,că așa ei au cumpărat demult și Volvo parca dar nu știu cât e chinezărie in mașina aia ,și în continuare e fabricata in Europa.

    • O fi marca englezeasca dar doar marca a rămas… Mașinile sunt chinezești, produse de chinezi în China!

    • @Autolatest 1.3 TCe are 4 cilindrii, nu 3!!! Si ca idee, ce ar trebui sa puna pe un Duster? 1.8 TCe? Pai cu 1.8 TCe Megane RS a rupt pe Nurburgring cam toate nemtoaicele, japonezele si coreenele cu motoare de 3litrii inclusiv. Are timp mai bun si decat Kia Stinger de 3.3 l.

  2. În maxim 5 ani , chinezii vor spulbera dacia la capitolul modele și prețuri. Acum e doar inceputul . Cine nu crede să urmărească cu atenție piața. Nivelul de calitate al autoturismelor chinezești vândute în uniunea europeană crește de la an la an

  3. Și mai vreau să zic ceva. În 2003 am cumpărat o solenza nouă cu 5500 de euro .În 2007 , am cumpărat un logan mcv diesel full options nou cu 11800 de euro .în 2017 am cumpărat o dacia logan diesel prestige cu 12200 de euro .acum mă uit la ce prețuri cer dacia la noile modele și cred că….își bat joc de ….cei din românia! Plus că motorizările….3 pistoane ….serios….e o glumă proastă. Nu faci 500000 de km cu asemenea motoare nici dacă stai în cap ! DAR CE URĂSC LA DACIA ? SCAUNUL ȘOFERULUI ! EFECTIV ÎȘI BAT JOC ! DE CE NU PUN UN SCAUN LA ȘOFER CUM ESTE PE MEGANE ? MĂCAR CONTRA COST ! OPȚIUNE EXTRA , PLĂTEȘTI PENTRU EA , NU AM CUVINTE , DIN ACEASTĂ CAUZĂ NU MAI ÎI SUPORT PE CEI DE LA DACIA !!!! AM SPERAT CĂ LA NOILE MODELE VOI STA CA ÎN MEGANE , ȘI DACĂ PLĂTEAM ÎN PLUS 400 DE EURO DAR NU , ÎN CONTINUARE STAU DE ZICI CĂ DACIA VREA SĂ MĂ PEDEPSEASCĂ !!!

  4. Sa vezi cand o sa se strice chinezaria ce o sa dai din colt in colt. Piese dupa juma de an de pe Aliexpress.
    De bine, de rau nu imi aduc aminte sa fi vazut recent vreo Dacie pe marginea drumului cu capota ridicata. Dar nemțești am vazut o gramada.

    • Noi tit cu vulpea și struguri acri. Tot ce apare nou daca nu ne convine e prost, asa ca mai bine cu ale noastre chit ca, calitatea lasă de dorit.

  5. Auto , aduce cu FIAT Tipo , parte frontală , Moriss Garage ( M G ) Numai exista in UK de ani buni și n Esență, NU intrăm în Polemici pe Detalii Tehnice DOAR atât ; DACIA e SCUMPĂ pentru Ce Oferă , Adevărat , i ar astea că s M G , HAVAL , GREAT WALL , ăștia au avut , Fabrica in Livach BG și numai sunt , Au PROBLEMA cu PostGarantie , Piese de Schimb . Dacă la SPRING se așteaptă cat se Așteaptă , la astea Numai zicem.

  6. Am observat din start că sunteți antiDacia, dar ca orice marcă și Dacia are fanii ei! Duster 1,3 nu are motor in 3 cilindrii, este un motor in 4 cilindrii produs de grupul Renault.
    Motoare in trei cilindrii se gasesc și in grupul VAG, dar pe ale lor nu am vazut să le criticați.

    • Nu suntem antinimic, insa promovam produsele bune…..alea care chiar merita sa fie cumparate!
      Vezi ca Hyundai are pe i30 un 1.5 ASPIRAT despre care presa auto din Romania nu spune nimic!
      Gen…..din ala care nu necesita schimbare de motor la fiecare 5 ani sau 100.000 de km!
      Cat despre VAG…..hai sa fim seriosi si cauta pe google “Autolatest.ro vw probleme” si dupa aia comenteaza!

  7. A venit în România oficial marca aceasta chinezeasca. Daca pe vremuri nu cumpărai chestii necunoscute de frica sa nu arunci banii pe lucruri de proasta calitate, acum când totul este pentru consum te riști și cumperi un MG chinezesc. Service urile Dacia sunt pline de mașini în garanție cu probleme (minore ce-i drept). După piese stai la orice marca. Motoarele nu mai contează cum sunt, nu mai face nimeni milioane de km pentru ca toți își vând mașina după 3 – 4 ani ca vor alta mai buna. Asa ca, ce atâtea griji pentru motor dacă tu o vinzi înainte sa iasă din garantie. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Daca Dacia nu s ar mai vinde, angajații Dacia ar pleca acasă și asta nu e ok pentru România din punct de vedere economic. E clar ca cine își cumpără Dacia nu prea cunoaște valoarea banului sau nu muncește pentru banii respectivi. Nu poți sa fii atât de naiv sa crezi ca un comerciant care vrea sa facă profit e corect cu tine clientul și îți dă tehnologie 2024 pe Dacia la preț de nimic. E clar un compromis la mijloc pe care fanii Dacia îl descoperă pe parcurs (exemplu portbagajul Loganului care e imens dar nu poți sa pui un troler in el ca e prost organizat, scaunul șoferului care da dureri de spate la drum lung, și multe opționale care îți fura ochii dar care nu funcționează cu trebuie).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente