CNAIR si Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti dau dovada de o incompetenta crasa chiar si pe cele mai circulate poduri din Romania, respectiv zona DN1 la intrarea in Bucuresti din directia Balotesti.
In aceasta perioada vedem cum CNAIR si Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti se chinuie sa inlocuiasca rosturile de dilatatie care erau intr-o stare decenta, marea probema a celor de la CNAIR fiind santierul propriu-zis.
Aici vedem in premiera cum una dintre cele mai importante companii din Romania foloseste o betoniera low-cost, betonul fiind “facut” pe loc de angajatii CNAIR fara nici un echipament de protectie.
Mai mult decat atat, angajatii lucreaza la o temperatura exterioara de pese 40 de grade Celsius la nivelul asfaltului.
Nu stim ce faceau baietii cu polistirenul, insa cu siguranta nu vrem sa vedem inca un pod care are probleme ca inginerii au ales solutia polistirenului pentru a turna cat mai putin ciment!
Si daca inca nu credeti ca in Romania compania CNIAR care are un buget de miliarde de euro toarna cu betoniera casnica ciment, atunci mai bine revedeti imaginile de mai jos.
Si carcotasii trebuie sa stie ca orice companie care se respecta cumpara o mini betoniera care este motorizata si poate prelucra mult mai mult ciment chiar si in cea mai mare caldura fara ca omul sa puna mana pe lopata!
Mai jos vezi doua exemple de betoniere mini pe care cei la CNIAR puteau sa achizitioneze acum 20 de ani si sa nu-i mai puna pe oamenii aia sa stea cu lopata in soare chiar in cea mai importanta zona rutiere din Bucuresti!
PROBLEMELE REALE ALE PODURILOR CNAIR IN ROMANIA
CNAIR demonstreaza din nou ca este o companie condusa de incompetenti pentru ca la doar cateva ore dupa ce podul PSD de la Lutca a cazut, acestia dezmint faptul ca era in administrarea lor.
Toate bune si frumoase, insa CNAIR uita ca in Romania sunt peste 4.250 de poduri aflate in directa administrare CNAIR care au o vechime mai mare de 40 de ani.
Dintre acestea 700 sunt in pericol de a cadea in orice moment, si aceste cifre sunt publicate de Viorica Dancila in 2019 cand se afla la conducerea Guvernului Romaniei.
In aceeasi perioada a anului trecut Dancila de la PSD si CNAIR au spus ca :
„Din cele 4.250 de poduri aflate pe reţeaua de Drumuri Naţionale din România, doar 37 se află în clasa tehnică 5 (n.n.- cu trafic intens), iar majoritatea lor sunt situate pe drumuri secundare, preluate în trecut de la autorităţile locale, iar 680 de poduri sunt în clasa tehnică 4”, precizează compania.!
Pana in prezent din cele peste 700 in stare critica nu se cunosc sa se fi inceput lucrari de reconditionare a lor sau chiar inchidere completa pentru singuranta cetatenilor?