Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Detalii in premiera cu noul Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022-221 CP si un consum mediu de 2 litri

Versiunea plug-in hybrid a modelului C5 X oferă, în premieră mondială, suspensia activă Citroën Advanced Comfort , care combină amortizarea hidraulică progresivă cu controlul activ al suspensiei.

Vehiculul adaptează suspensia fiecărei roți pentru a fi mai lină sau mai fermă, în funcție de condițiile de drum întâlnite.

Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, test drive, pret Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, review, essai, autolatest, consum, drive test 2022

Senzorii care analizează drumul și neregularitățile acestuia transmit informații către un calculator care stabilește în mod continuu configurația corectă pentru a asigura tuturor pasagerilor de la bordun confort maxim.

Pe lângă senzorii ESP, suspensia controlată dispune de patru senzori de poziție verticală și trei senzori de viteză a roții pentru a analiza mișcările caroseriei și ritmul de condus: accelerație longitudinală și laterală, viteza de girație (rotația vehiculului în jurul axei sale verticale), unghiul volanului și viteza în viraje, poziția pedalei de accelerație, presiunea asupra pedalei de frână, sarcina vehiculului etc.

Toate aceste informații permit unității electronice de control să acționeze în
permanență asupra suspensiilor.

Controlul suspensiei crește eficiența amortizării hidraulice progresive , eliberând și mai mult suspensia în timpul conducerii pentru a survola drumul în linie dreaptă, garantând totodată o susținere eficientă a caroseriei la transportul de sarcini grele și un sentiment crescut de siguranță la bord.

Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, test drive, pret Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, review, essai, autolatest, consum, drive test 2022

TEHNICA PHEV DE ULTUMA GENERATIE:

C5 X Plug-in Hybrid oferă patru moduri de condus ce pot fi selectate cu ajutorul comenzii amplasate pe consola centrală, pentru a se adapta tipului de drum și nivelului de confort pe care îl doresc șoferul și pasagerii.

-În modul electric, trenul de rulare este, bineînțeles, 100% electric, cu suspensia activă
Citroën Advanced Comfort ® setată în modul Normal.

Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, test drive, pret Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, review, essai, autolatest, consum, drive test 2022

-Modul Hybrid alternează între modul de condus 100% electric și o combinație între motorul electric și benzină /diesel. Suspensia activă rămâne în modul Normal.

-În modul Confort, trenul de rulare funcționează la fel ca în modul Hybrid, dar suspensia activă trece în modul Confort pentru a amplifica efectul de „covor zburător”.

Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, test drive, pret Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, review, essai, autolatest, consum, drive test 2022

Modurile Normal și Confort ale suspensiei sunt similare la viteze mai mici de 50 km/h pentru a asigura un condus fluid. La viteze mai mari de 50 km/h, modurile sunt diferențiate pentru a garanta cea mai bună flexibilitate în modul Confort și cea mai bună combinație de
confort/susținere oferită de caroserie în funcție de viteza în modul Normal.

-În cele din urmă, în modul Sport, motorul termic funcționează în permanență și este susținut de motorul electric pentru a oferi și mai mult dinamism. În același timp, setările direcției, accelerației și transmisiei automate sunt mai dinamice.

Sistemul de suspensie activă trece, de asemenea, în modul Sport, mai rigid, pentru a amplifica plăcerea de a conduce.

Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, test drive, pret Citroen C5 X Plug-in Hybrid 2022, review, essai, autolatest, consum, drive test 2022

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente