In urma ultimelor teste realizate de catre jurnalistii auto din Germania modelul 520d ramane fara discutii cea mai buna versiune a lui Seria 5.
Cine te minte ca un BMW i5 electric este cea mai buna solutie vrea sa-ti vanda un esec comercial, iar vanzatorii de BMW onesti vor recomanda tot timpul motorul diesel pentru ca are cel mai bun randament.
Germanii au parcurs cu motorina de 400 lei peste 1.200 de km, cifra imposibil de atins de nici un BMW hybrid sau electrica.
Motorizarea diesel de doi litri B47D20B este acum MHEV si ofera o putere maxima de 197 CP si 400 Nm, iar consumul mediu anuntat este de 5,1 litri de motorina la 100 de km parcursi.
Pentru piata auto din Romania trebuie spus ca masinile BMW pot sa fie cumparate fara probleme chiar si din Ungaria, unde in configuratorul BMW vedem ca un 520d sedan standard are vopsea metalizata albastra si tapiterie de piele alba si se vinde cu un pret echivalent a 48.673 euro fara TVA, in timp ce aceeasi masina se vinde in Romania tot fara TVA cu un pret de 52.270 euro.
Daca punem si TVA-ul din Romania de 19% ajungem la un pret total de 57.920 euro in timp ce pretul de la noi ajunge la 63.202 euro.
Adica, clientii din Ungaria platesc pentru aceeasi masina cu 5.200 euro mai putin.
MAI JOS VEZI FISA TEHNICA IN GERMANIA A MODELULUI ESTATE:
BMW 520d Touring
Motor Four-cylinder diesel engine
Displacement (cm 3 ) 1995
Power in HP 197
Max. torque (Nm) at rpm 400 Nm at 1500 U/min
Maximum speed (km/h) 220
Acceleration 0-100 km/h (sec.) 7,5 sec.
Transmission ZF8-Gang-Automatic
Fuel type Diesel
Consumption EU-third mix (l/100 km)5,9
CO 2 emissions (g/km)154
Price (Euro) 61.750,00 €
Emissions standard Euro 6d
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI