Bosch
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Batalia Gardurilor-Primaria Sectorului 4 a dat jos gardurile puse de Primaria Capitalei pe Sos Oltenitei si avantajeaza direct soferii nesimtiti

Este greu de mentionat, insa defuncta administratie Firea pesede a facut un lucru foarte bun in anul 2019 cand a montat pe arterele principale garduri care sa obstructioneze accesul masinilor pe linia de tramvai utilizata acum si de STB.

garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest

Aceasta mutare a fost una extrem de buna pentru a fluidiza traficul, in ciuda faptului ca o sumedenie de cocalari care “taiau fata coloanei la semaford” au tot contrazis aceste garduri.

In fosta legislatie din anii 90 era permis mersul pe linia de tramvai cu conditia ca in dreptul refugiului RATB masina sa reintre pe banda auto, insa aceste legi functionau in anii 90 cand in Bucuresti circulau 400.000 de masini! Acum in 2022 sunt peste 1.5 milioane de masini la prima ora care tranziteaza orasul, iar nesimtirea soferilor nu poate sa fie combatuta decat de GARDURI sa BORDURI DE 30 CM!

Dupa ce a realizat 15 de km garduri pe Soseaua Colentina Gabriela Firea mai vrea zeci de km in plus

BATALIA GARDURILOR PMB VS PS4

”Înlăturarea separatoarelor a dus la compromiterea predictibilității și la scăderea generală a siguranței participanților la trafic, autoturismele circulând și efectuând viraje pe linia de tramvai. Asta conduce la scăderea calității serviciului și la descurajarea utilizării transportului public, în antiteză cu trendul european de îmbunătățire a transportului public, mai ales în contextul încălzirii climatice și a crizei energetice”, a mai transmis ONG-ul.

garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest

Gardurile STB sunt cea mai buna inventie in siguranta rutiera din Bucuresti! Garduri anti cocalar si anti betivi/drogati

-Vă invităm să citiți răspunsurile instituțiilor, în original, după cum urmează:
-Solicitarea Asociației Metrou Ușor: https://forum.metrouusor.com/File?id=201830
-Răspuns Comisia Tehnică de Circulație din PMB: https://forum.metrouusor.com/File?id=202795
-Răspuns Primăria Sectorului 4: https://forum.metrouusor.com/File?id=204181
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
EXEMPLU CU SAU FARA GARD IN ACEELASI LOC:
1. Pietonii traverseaza nepermis fara probleme cand nu sunt garduri:
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
2. Cand sunt garduri nu se mai abandoneaza masinile la bordura cu zilele pentru ca obstructioneaza intreg traficul rutier:
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
3. Gardurile salveaza vieti pentru ca opresc masinile scapate de sub control care pot intra pe contrasens sau pe trotuar! De obiecei cand o masina loveste aceste garduri SE RASTOARNA si devine automat dauna totala!
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest
garduri firea psd, garduri baluta psd, garduri soseaua oltenitei, probleme garduri stb, conflict garduri stb ps4, baluta vs garduri pmb, autolatest

 

Articole Interesante

Alte Stiri

10 COMMENTS

  1. O întrebare dintr-un chestionar pentru dobândirea permisului de conducere se referă la permisiunea sau interzicerea mersului autoturismelor pe linia de tramvai. Răspunsul corect la întrebare dat acolo este că se poate circula pe linia de tramvai, mai puțin la apropierea de intersecții(nu punem la socoteală stațiile, unde evident nu ar trebui să fie vreo problemă), pentru a nu stânjeni circulația tramvaielor. Dacă, de exemplu miliția, s-ar ocupa de educarea șoferilor și și-ar da interesul pentru fluidizarea traficului și nu pentru creșterea numărului de amenzi și permise ridicate pentru niște motive mai mult sau puțin reale, acele garduri hidoase nu ar avea ce să caute pe străzi. Dar, probabil la fel ca și cazul faimoaselor tramvaie noi și al autobuzelor otokar, precum și în multe alte cazuri, banii cu dedicație atârnă mai greu decât interesul colectiv al bucureștenilor.

  2. Soluția ar fi sa avem sisteme de camere in tot orașul.
    Cocalari sunt peste tot și pe ăștia nu îi poți educa, dar le poți trimite amenzile acasă.
    Recunosc ca Dna Fifi a făcut și ea o chestie buna cu gardurile puse deși nu sunt fanul ei.
    Borduri de 50-60 cm, stâlpi din metal pe străzi și s-ar educa orășenii.
    Or fi 1.4 de mașini in buc, dar multe pot sta în parcări la marginea orașului.
    Problema e că ele costa și de aia nu se parchează acolo
    La strada e moca, nu?

  3. Greu de menționat? Dar despre actuala administrație generala în frunte cu alintatul după nume îți este ușor sa menționezi? Chiar compari ce a făcut Firea, bine, pentru București cu ce face alintatul? Dar Pasajul Dna Ghica îți spune ceva? Oprit pentru nu știu ce… Ca ciuma roșie nu a făcut nimic domle în 30 de ani. Ca și Lis, Halaicu(haoleuuu), Lis, Băsescu, sa ma refer doar la generali, erau tot cu ciuma roșie. Aveți minte scurta și va bazați pe uitarea și habarnismul multora.

  4. Este buna o delimitare a transportului in comun de traficul obișnuit dar gardurile acelea sunt periculoase luând considerabil din benzile de circulație. Drumurile noastre sunt prea înguste pentru a suporta acest lux, din păcate. Vom rămâne în această înapoiere multa vreme din păcate. Plus că prea putini sunt dispuși să se deplaseze cu bicicleta.

  5. Gardurile sunt singura sansa de a obliga șoferii nesimțiți sa circule corect.
    Ar trebui ca politia sa fie omniprezenta pe strazi si sanctioneze cocalarii care sunteaza semaforul pe linia de tramvai si pitipoancele care butoneaza telefonul in mers.
    Doar pedeapsa si constrangerea ne poate civiliza.

    • Singura “șansă” de a obliga șoferii nesimțiți să circule corect este amenda, nu gardul. Mitocanul rămâne mitocan după ce se termină gardul. Ați mai văzut garduri în Paris, Viena, Berlin sau în alte capitale/ orașe europene? Nu. Acolo se aplică legea, se dau amenzi, și nu amenzi de 100-200 lei.

  6. Toată viața noastră a ajuns sa fie condusă de niște Ong uri jegoase, înființate de tot felul de frustrați, ratați în viața și mai nou “green nazi”…

  7. foarte bune gardurile … dar nu alea . ganditi.va un motociclist sau scuterist care cade pe carosabil ( din varii motive) in dreptul acelor garduri . este direct dus la urgenta cu multiple leziuni. mobilierul stradal trebuie sa fie prietenos cu particioantii la trafic . se pot monta popice din plastis (galbene cum s.au montat in dreptul liceului Ghe. Sincai) , care isi fac treaba la fel ca si gardurile din fier contorsionat marca firea si cu protectie pasiva fata de moto si de orice are 2 roti care ar anunge sa piarda echilibrul,directia. cred ca ati inteles ce vreau sa evidentiez :foarte buna metoda si utila dar nu cu fiare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente