De aceasta data sunt vizate soselele Calea Rahovei care trebuie sa primeasca aproximativ 20 de km de garduri de la Unirea pana aproape de iesirea din Bucuresti.
Aceasta solutie este una real benefica pentru mersul tramvaielor ( vezi linia lui 41 care are asemenea cale de rulare), insa pana cand nu se rezvolva problema locurilor de parcare traficul auto urmeaza sa fie mult ingreunat.
In plus fata de acestea RATB are cele mai vechi tramvaie din Europa, cele care merg pe linia lui 41 fiind modernizate in urma cu mai bine de 10 ani.
Singura solutie este achizitia de tramvaie ASTRA VAGOANE ARAD care produce un tramvai unic in lume chiar in uzinele Faur din Bucuresti, tramvai despre care RATB nu vrea sa vorbeasca!
VEZI AICI CUM ARATA TRAMVAIUL IMPERIO 2018!
„În ceea ce priveşte dezbaterea privind introducerea sistemului de bandă unică, am luat decizia ca în prima etapă să folosim banda unică construită deja pentru tramvaie. După succesul liniei de tramvai 41 şi după succesul liniei 21, unde a fost montat gard metalic pentru ca maşinile proprietate personală să nu mai intre pe linia de tramvai şi să îngreuneze circulaţia, vom continua acest program de culoar unic pentru liniile de tramvai 16, 1 şi 32”