Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vezi cum arata masinile noi in versiunile lor de baza! Echipamente lipsa si multe jante de tabla cu capace sau nu

De fiecare data cand noi cei de la Autolatest testam o masina avem de fata un model echipat peste medie daca nu top of the line, detaliu care ascunde fara menajamente versiunea de baza a masinii care are pretul cel mai bine promovat in medie.

Exact din acest motiv Autolatest Romania nu vorbeste despre preturile de achizitie al masinilor testate, clientul urmand sa mearga la dealeri pentru oferte personalizate in functie de model, motor sau nivelul de echipare.


Acum insa suntem in masura a prezenta cateva modele de imagine din Germania care in realitate au atat de multe probleme la capitolul echipare incat dealerilor le este chiar rusine cand vorbim de acestea.

Mercedes CLS 2018

Pe prima pozitie se afla noua generatie Mercedes CLS, model cu un pret de pornire de peste 60.000 euro insa care in versiunea de baza are doar jante pe 18 inch standard si lipsa unui display important la interior.

Daca mergi pe modelul de baza atunci cumperi de fapt un model Clasa C echipat corespunzator pentru ca nu dispui de eleganta tehnologica a unui CLS de top.

VW POLO Trendline


Pentru acest model clientii nu primesc nici macar jante din aliaj cum poate vedem pe multe modele Dacia, VW oferind standard doar jantele de tabla cu capace.

La interior versiunea de baza are un aer conditionat manuala de generatie veche cu “robineti” si un mare capac pe consola centrala care vrea sa ascunda lipsa sistemului de navigatie. Nici comenzile pe volan nu sunt oferite pe acest VW Polo 2018.

Mercedes Clasa X Pure 2018

Daca te uiti la acest model vrei cu singuranta un Nissan Navara pentru ca are mai multe dotari si in proportie de 98% este identic cu acest mult laudat Mercedes Benz.

Versiunea de baza Pure nu are nici barele vopsite in culoare caroserie ( practica care o mai vedem la Dacia de 6.000 euro sau cateva modele Lada din anii 80). La interior vedem lipsa sistemului audio Cd care acum este mascat cu un plastic greu de inteles si de multe lipsuri precum un plastica masiv care ascunde lipsa senzorului de ploaie si multe butoane fixe.

Chiar si schimbatorul de viteze manaual este imprumutat de la gama Vito care este de fapt unui Renault 100%, iar butonelele rotative anunta o instalatie de aer conditiont realizata parca la Pitesti pentru cateva sute de euro.

VW T-ROC 2018

Daca te-ai uitat la multitudinea de reclame cu acest model sigur te bate gandul sa mergi la showroom, insa cand vezi in realitate cum arata un T-Roc de baza mai bine te duci la Dacia sa-ti cumperi un Duster 2018 4×4 si ajungi apoi acasa si cu cateva mii de euro in plus.

La exterior noul T-ROC de baza are multe lipusuri greu de amintit aici, iar la interior gasesti o ambianta tipica unui VW Golf III in echiparea de baza. 

Si nu trebuie sa uiti de asemenea ca motorul de sub capota are 999 cmc si doar 3 cilindri in linie pentru un crossover de peste 1.2 tone la gol!

SEAT ARONA

Aici gama spaniolilor te duce cu gandul fara doar si poate la modelele Dacia 1310 din anii 90 cand romanii incercau sa ofere cat mai multe pentru cat mai putin.

Ei bine noul Arona 2018 nu are nici macar capace la roti ( Dacia Dedicatie 1310 avea jante din aliaj) si un interior atat de saracacios incat si gama Logan de baza parca pare mai bine echipata.

OPEL GRANDLAND X

Dai peste 20.000 euro si primesti un crossover aratos bazat 100% pe un Peugeot insa nu primesti nici macar jante din aliaj. Opel a inteles ca in anul 2018 pentru aceasta suma clientul nu are nevoie decat de patru jante din tabla si patru capace tipice unui Astra g din 1997!

La interior aerul de model low cost este intregit de un sistem audio cu un display micronic tipic unui Nokia 3310 de prima generatie si multa carpa pe scaune si portiere.

Fanii Dacia Duster II vor rade tare cand vor vedea aceasta condifiguratie pe gama Grandland X. Motorul are 3 cilindri in linie si 1.2 litri! Mult mai bine decat la VW T-ROC!

AUDI Q2


Si aici mentalitatea lowcost primeaza, adica jante de tabla cu capace si multe lipsuri chiar daca vorbim de o masina “premium”. La interior gama Audi ofera soferilor atat de putine dotari incat un Logan de top pare realmente un model premium fara doar si poate.

MERCEDES CLASA C


Cel mai bine vandut Mercedes vine standard cu jante din tabla si capace si un interior extrem de sarac cu aeratoare din plastic, cutie manuala si tapiterie textila.

Cine se gandeste la aer conditionat automat, navigatie sau cine stie de alte dotari de top trebuie sa plateasca multi bani in plus.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente