Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

ACAROM unde sunt membri Dacia si Ford sunt nemultumiti de reducerea ajutorului social Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

ACAROM a dat un comunicat de presa prin care este “socata” de ultima decizie a Guvernului Ciolacu care taie din ajutoarele sociale de tipul Rabla Clasic si Rabla Plus 2024.

ACAROM este un organism condus de catre Dacia Pitesti si Ford Craiova, adica orice comunicat de presa dat de ACAROM este de fapt punctul de vedere al celor doi constructori.

De ce Dacia vinde modelul Duster 1.0 TCe cu 3.078 euro mai ieftin in Ungaria decat in Romania? Misterele uzinei de la Mioveni

“ACAROM SPUNE CA ROMANIA PIERDE PE MAI MULTE PLANURI:

– Neîncasarea TVA și a taxelor/contribuțiilor aferente achiziției de vehicule noi (minim 65.000 unități);
– Creșterea nivelului de poluare prin îmbătrânirea parcului auto (importuri mai mari de vehicule second hand plus amânarea deciziei de reînnoire a vehiculelor deja deținute);
– Creșterea comerțului cu vehicule second hand importate (peste 1,5 milioane unități în ultimii 4 ani, din care peste 80% sunt mai vechi de 8 ani), marea majoritate nefiind fiscalizate;
– Impredictibilitate pentru mediul de afaceri cu activități de distribuție și vânzare de vehicule noi, scăderi de volume de vânzări, cifra de afaceri, profitabilitate, aport fiscal la bugetul național, și nu în ultimul rând,
– Afectarea directă a cetățeanului român căruia, astfel, i se reduce speranța achiziționării unui vehicul nou cu suportul acestor programe (valoarea nesemnificativă a tichetelor va descuraja achiziția unui vehicul nou).”

Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

ADEVARUL DESPRE CRITICILE ACAROM:

-Din contra in Romania se vor vinde in mare parte aceelasi numar de automobile ca si pana acum, ADICA SE PLATESTE in continuare TVA!

-La un parc auto de 10 milioane de automobile cele 10.000 de masini ELECTRICE sunt IRELEVANTE la capitolul poluare reala! Aici ACAROM uita a mentiona ca in sezonul rece 60% din poluarea din orase este cea de la CENTRALELE PE GAZ si SOBELE CU LEMNE!

Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

-Cat despre importul de masini SH romanul de rand oricum alegea an de an peste 300.000 de masini diesel, premium cu transmisie automata in detrimentul unui L3 turbo de 999 cmc NOU!

-Dealerii auto urmeaza sa fie afectati, insa acestia trebuie sa preia modul de afaceri din Germania unde dealerii auto vand anual doar 20% masini NOI, restul fiind masini SH mult blamate de catre fanii electrificarii din Romania!

-Cetateanul de rand NU ESTE AFECTAT pentru ca daca vrea o masina electrica de 50.000 euro poate sa plateasca acum 48.000 euro, iar cel care doreste sa-si cumpere un Logan NOU de 18.000 euro va avea oricum o reducere de 1.000 euro din partea Rabla Clasic, restul de discount urmand sa fie oferit de catre IMPORTATOR/DEALER.

Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

Singurii perdanti sunt cei precum Dacia care vand Dacia Spring cu 23.000 euro, pret coroborat cu vechea Rabla Plus de 11.500 euro, insa de acum Dacia Spring va avea un pret de 20.000 euro, adica devine o masina sortita esecului pe piata din Romania.

Pe scurt, noile reduceri ale Programului RABLA vor duce la stabilizarea pietei auto din Romania care de acum trebuie sa se bazeze pe comepetitivitate, nu ajutoare sociale din partea statului.

Rabla Clasic si Rabla Plus 2024

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:

Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Masinile electrice nu mai primesc ajutoare sociale! Electrificarea fortata primeste o palma din partea Guvernului Romaniei-Ecotichetul Rabla Plus 2024 a ajuns doar 2.000 euro

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Din punctul meu de vedere, trebuia eliminata complet aceasta pomană…
    O piata liberă cu adevărat nu se lovește de intervenția statului la presiunea celor doi constructori, Dacia si Ford.
    Dacă ai valoare si produci mașini de calitate, oamenii le vor cumpăra. Întâi sa producă ei mașini bune, ceea ce nu e cazul in momentul de față, iar apoi oamenii le vor cumpăra.
    Totul trebuie sa fie natural pe piata, ai bani cumperi mașină nouă, nu ai, cumperi de câți bani dispui…
    România – tara pomanagiilor si a celor care nu muncesc…

  2. Eu zic sa cumparam doar diesel din `63 ca oricum sunt irelevante electricele. Ca-s 10.000 anu asta, anu viitor alte 10.000, in 5 ani is 50.000 si tot irelevante sunt. Mai bine 50.000 diesel. Apropo, de ce ne mai spalam daca tot ne murdarim ? Ce rost are sa poluam apa ?

  3. In primul rind Romania nu produce nici masini electrice si nici baterii auto.Deci subventia pe care o dadeam era pentru industria auto din alte tari. Da., ar fi cazul ca statul sa dea 10 k doar daca masina electrica este fabricata in Romania.Sau.,mai bine statul ar subventiona pompele de caldura sau fotovoltaicele.In al doilea rind nu poti sa pui un pret la aproape 20.000 de euro ptr. o masina cu motor de motocicleta.In plus un Logan de generatia a doua avea motor de 1.6 si 106 cai si costa in jur de 10-11.ooo de euro adica la jumatate fata de ce este acum .Perfomanta masinilor este similara unde este progresul tehnologic in 10 ani ,cam rusinica aici ptr. producatorl autohton .In materie de poluare sa fim seriosi sunt produse pe an 800 milioane de tone de otel ., oare nu polueaza mai mult decit toata industria auto? Deci poluarea invocata este mai degraba o poveste sa inghitim marfa proasta si scumpa.Da este posibil sa se incerce recuperarea pierderilor din Rusia dar ce vina avem noi.Un Duster se apropie de pretul unei Toyote sau chiar al unei Tesla dar sa fim seriosi e o diferenta totusi de tehnologie intre ele . Si sa speram ca statul roman a invatat sa nu mai dea pomeni aiurea in general.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente