Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive de 1.800 de km cu noua Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4×2 Journey! Pro si Contra

Junalistii din Franta au realizat un test amplu de peste 1.800 de km cu noua Dacia Duster 3 2024, o masina fabricata monentan doar la Pitesti si care se vinde si in Europa de Vest.

Modelul din acest test a fost o Dacia Duster 1.2 TCE 130 ch 4×2 Journey care este echipata cu o transmisie manuala cu 6 trepte si care NU ARE transmisia integrala AWD.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

De fapt, aceasta versiune este asteptata sa afiseze cele mai bune vanzari pentru ca nici un om normal la cap nu plateste in plus 2.200 euro pentru un sistem care este inutil pentru 90% dintre europeni.

Astfel, francezii au ales sa parcurga 1.800 de km in regim de autostrada pentru a vedea care sunt avantajele si dezavantajele masinii romanesti.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

DUSTER ESTE EXTREM DE ZGOMOTOS PE AUTOSTRADA

Aceasta este una dintre cele mai mari critici aduse masinii celor de la Dacia, respectiv la viteze de peste 120 km/h zgomotul la interior este mult mai mare decat cel al concurentei.

Produsul pitestenilor este astfel unul low-cost, zgomotul la interior fiind un criteriu important al unei masini cu o calitate de fabricatie buna, lucru imposibil de spus despre noul Duster 3.

O alta mare problema sunt unghiurile “moarte” ale masinii, montantul A si C fiind realizati in asa fel incat chiar si un sofer experimentat va avea probleme cu vizibilitatea in parcari sau pe stradutele inguste din orase.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

Dacia intra astfel in categoria constructorilor de automobile care “te obliga” sa-ti cumperi versiuni de top cu senzori de parcare fata-spate, insa si te expun la posibile accidente usor de evitat daca masina avea o vizibilitate optima.

Francezii au spus ca masina consuma la o viteza de 120 km/h in medie 7 litri la 100 de km, insa acestia nu mentioneaza mare lucru despre aceasta masina incarcata cu patru pasageri si bagaje intr-o depasire pe un drum national cu o singura banda pe sens.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

Aici fanii Dacia nu vor mentiona ca este vorba de un micut motor TCe cu 3 cilindri de 1199 cmc care face o figura acceptabila pe un crossover de clasa mica cum este acest Duster 3.

De asemenea a fost criticat si ambreiajul care are o actionare oarecum brutala.

“And speaking of the clutch, the lack of progressiveness and the high slip point don’t help with smooth driving. Above all, the thickness of the windshield and rear pillars leaves little visibility, requiring great vigilance.

The big downsides remain its lack of visibility, the significant air noise, even if you quickly no longer pay attention to it, as well as the lack of smoothness of the clutch. ”

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

CONCLUZII

Noul Duster 2024 are un design atat exterior cat si interior resuit, insa Dacia ramane fara discutii un produs low-cost pentru ca intreg interiorul este realizat dintr-un plastic dur, iar lipsa antifonarii caroseriei si motorul cu doar 3 cilindri sunt detalii demne de luat in seama mai ales daca te gandesti sa mergi cu masina incarcata in concediu.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

Consumul de benzina este bun pentru cei 1.800 de km parcursi, insa aici trebuie spus ca masina a mers 90% din timp pe pilot automat, adica acest consum nu este relevant pe soselele noastre judetene unde se fac depasiri in zona rosie a turometrului.

Insa, poate cea mai mare problema a masinii este pretul de achizitie de peste 25.000 euro cu dotari, pret pentru care nu primesti o transmisia integrala AWD sau o transmisie automata mult necesara in mediul urban.

Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey, test drive, consum 1.2 tce dacia duster, 1.2 tce 3 cilindri, injectie directi 1.3 tce dacia, test consum Dacia Duster 1.2 TCe 130 CP 4x2 Journey

Noua Dacia Duster 1.2 TCe H5F-600 cu 3 cilindri de 130 CP are un motor “impanzit de soricei”-Calitate de asamble Duster 2024

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. La ce motoare au pot și tunde iarba??? Are mai multe functi la asa motoare de drujba??o bucata de tabla scumpă cu motorizări de rahat.

  2. Salut prietene. Nu asa îți promovezi tu MG-urile tale, lovind tot timpul în Duster, o critici maxim, ca fiind cea mai proasta masina, ultima mea masina este un Duster 4×4 pentru ca de asta am nevoie, și la fel va fi și ultimul model, tot un 4×4 pentru ca de asta avem nevoie cei mai mulți dintre noi, mulți dintre noi nu lucrează la birou, nu ma încântă luxul la o masina pe care o folosești zi de zi, își pierde din strălucire, nici CAI putere, ca nu am de gând sa zbor, fiecare își cumpără ceea ce considera ca ii trebuie, de ce sa încerc luxul intr-o masina de 25000euro, cine vrea lux cu adevărat se uita la o masina de la 60000euro în sus, hai sa vedem partea practica la o masina și lăsăm pe fiecare sa își aleagă, la felul cum promovezi MG, nu vei avea succes, uita-te în trafic și numără măcar 5 MG INTR-O ZI, nu ai de unde.

    • La 22.000 euro primesti mai multa masina, mai multi CP, 5 stele EuroNCAP si 7 ani sau 150.000 de km garantie!
      Adica, chestii imposibil de atins la orice masina Dacia din aia de 28.000 euro de ultima generatie!

  3. Mai să fie. Interesant cum nici unul din cei care au fost invitați în în străinătate la prezentare și test drive, nu au menționat nimic de genul. Chiar nici un singur invitat să nu fi văzut chestiile astea? Chiar nici măcar unul nu a avut ceva de zis pe aceste subiecte. Răspuns: dacă vrei să mai fii invitat și la anul, scrii numai de bine și prezinți doar mici dezavantaje minore, ca să nu fie suspect ca e totul numai de bine. În continuare, cele mai sincere review-uri rămân cele ale persoanelor dinafara presei, care nu primesc invitații de la Dacia și care nu vor să strice relația cu ei. Userii normali ca mine și ca tine care își vor prezenta mașina lor și experiența lor rămân baza. Presă ca de obicei: “imparțială”. Ca vrem să mai fim invitați și la anul, nu? La fel ca pe vremea lui Nero: puteai să îl critici un pic, cu condiția ca apoi să îmbraci critica intr-o mare lingușire. Cam așa e cu review-urile presei de specialitate care este invitată la evenimente. 🙂 și nu poți să spui ca astea au fost trecute cu vederea pentru ca vezi-Doamne, au fost test drive scurt. Faza cu zgomotul in habitaclu la viteze mari, trebuia sesizata, ca au facut teste pe autostrada, și nu ai nevoie de mii de km, la fel și cu vizibilitatea: e sau nu e. Nu ai nevoie de mii de km. Și stai să vezi câte s-or mai observa când adevărată “presa independentă” o să înceapă să testele nelimgusitoare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente