Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Gama Citroën C5 X 1.2 PureTech 130 CP 2024 devine o solutie interesanta la modelele SUV compacte

Stim ca aceasta masina nu este vizibila pe soselele din Romania, insa calitatiile sale sunt indiscutabile mai ales acum cand in clasa mare nu prea mai existe modele de tipul sedan precum erau Ford Mondeo, VW Passat Sedan sau Renault Talisman.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

Gama Citroën C5 X este fara discutii o masina superioara lor pentru ca este atat un crossover cu garda la sol mare, cat si un adevarat cruiser pe autostrada cu spatiu suficient la interior atat pentru pasagerii din spate cat si pentru bagajele lor.

Versiunea de baza 1.2 PureTech de 130 CP are celebra distributie revizuita de catre Stellantis, intervalul reviziilor fiind acum la 20.000 de km sau 12 luni, motorul primind si un ulei diferit care sa protejeze motorul in timp.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

DE CE CX5 SI NU UN SUV COMPACT?

Pentru ca la un pret de 34.000 euro cu TVA inclus primesti o caroserie mult mai mare, o caroserie cu un habitaclu mult mai spatios si o calitate de fabricate care rivalizeaza cu produsele germanilor.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

Masivitatea caroserie nu se poate vedea din imagini, insa sfatul nostru este sa mergeri la un dealer Citroen cum este Eurial Pantelimon si veti vedea CX5 chiar in comparatie cu SUV-urile de clasa compacta care se vand in general cu aceleasi preturi de achizitie.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

La prima vedere motorul de 1.2 Turbo poate parea prea slab, insa stati linistiti pentru ca transmisia japoneza Aisin cu 8 trepte este exceptionala si permite masinii un tempo ridicat chiar si pe autostrada cand vitezele depasesc limitele legale.

Pentru cei pretentiosi exista si un CX5 PHEV de 180 CP si 360 Nm, masina care poate merge in modul EV chiar si 50 km.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

Cumpara masina cu livrare pe loc la concesionarul Eurial Pantelimon.

eurial pantelimon

FISA TEHNICA:

MOTOR: R3, 12V, Turbo, 1199 ccm, 131 HP (96 kW) at 5500 rpm, max. torque 230 Nm at 1750 rpm, eight-speed automatic, front-wheel drive, disc brakes .

CAROSERIE: L/W/H 4805/ 1815/1485 mm, wheelbase 2785 mm, 5 seats, turning circle k. A., tire dim. 205/55 R 19, tank capacity 52 l, range 840 km, trunk volume. 545–1640 l, empty weight (EU) 1493 kg, permissible total weight. 1905 kg, max. trailer load 1050 kg.

PERFORMANTE: 0–100 km/h 11.3 seconds, top speed 213 km/h, WLTP standard consumption comb. 6.0 l, test consumption 6.2 l RON 95, CO2 (norm/test) 136/143 g/km.The two-year warranty can be extended up to eight years at an additional cost.

Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, autolatest, eurial pantelimonm test drive Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, pret Citroën C5 X PureTech 130 EAT8, suv sau crossover, testeauto Citroën C5 X PureTech 130 EAT8

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Dacă Citroen crede că românii vor plăti 48.400 euro pe un C5 x phev, varianta de baza, fara vopsea, fara scaune incalzite, etc.care merge doar 50 km electric, atunci OK ! Vive la France!

    • Mai bine luam Passat, este? Ca deh, e germana. Lumea nu cumpără nici Citroen C3 de 16.000€, mai bine dau 20.000 pe un Polo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente