Dacia a inceput sa vanda noua generatie de model Duster 3, masina lansata din pacate acum 7 luni pentru ca toti clientii sa fie pregatiti de un succes fara limite.
La capitolul design noul crossover Duster 3 este fara discutii o reusita, insa la capitolul calitate de fabricatie si materiale utilizate produsul celor de la Arges ramane unul low-cost.
Si acest lucru se vede cel mai bine cand deschidem capota cu amortizor, respectiv noul motor cu 3 CILINDRI din seria H5F-600 2024 de 130 CP.
Acest propuslor deja echipeaza gama Austral E-Tech Hybrid si pana acum are prestatii scontate, insa cand ne uitam mai atent la calitatea montajului si calitatea asamblarii accesoriilor motorului vedem ca francezii de la Pitesti nu se dezmint si ofera un produs low-cost.
Adica, nu vom vedea clipsuri din plastic tipice unei masini de clasa medie din Europa, locul acestor fiind ocupat de o sumedenie de SORICEI de tipul improvizatie.
Numele oficial al celebrului “soricel” este banda zimtata de plastic, o pung de asemenea benzi cu 100 de bucati avand un cost in reteaua Dedeman de 3.92 lei/pachet, adica cu mai putin de 4 lei cei de la Dacia asambleaza zeci de masini in uzina de la Mioveni.
CALITATE LOW-COST
Noul motor Renault H5F-600 face parte asa cum o spune si numele din gama H5F care este pe piata de peste 10 ani, motor care in versiunea 1.2 TCe cu 4 cilindri a fost cel mai mare esec tehnologic al unui fabricant de automobile din Europa.
Insa, cand ne uitam la prinderilor accesorilor vechiului motor 1.2 TCe de la Renault si Dacia vedem ca nu prea exista acesti SORICEI, detaliu care ne arata faptul ca vechea motorizarea era una mult mai bine gandita tehnologic.
Si ca sa intelegem mai bine cati SORICEI are noul motor Dacia 1.2 TCe H5F-600 cu 3 cilindri am atasat cateva imagini cu noul Duster 3 1.2 TCe Journey 4×4, singura versiune cu care cei de la Dacia se lauda ca fiind gandita sa iasa in off-road.
Banda zimtata de tipul soricel este intalnita si la alti constructori, insa intr-un numar mult mai mic si pentru elemente mai putin cruciale pentru functionarea motorului.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI