Abia acum la jumatatea anului 2024 toti constructorii de automobile si-au dat seama din senin ca masina electrica este o solutie buna doar pentru 10% din populatia Europei pentru ca in prezent 250 de milioane de masini in UE care merg pe GPL, Benzina si Motorina.
Toti specialistii au spus ca daca treci la o electrificare fortata a parcului auto in Europa, vom merge pe jos sau cu bicicleta pentru ca masina electrica nu este un produs de volum plus ca este produs 50% in China si reteaua de chargere este infima fata de cea a benzinariilor clasice.
Astfel, seful BMW Oliver Zipse este suparata ca UE a introdus taxe pentru China, adica 50% din profitul BMW, Audi, VW si Mercedes urmeaza sa dispara in cateva luni dupa raspunsul chinezilor, si ca singura solutie eleganta pentru a reduce poluarea este introducerea de combustibili BIO la toate statiile de alimentare din Europa.
“The most impactful contributions to climate protection are those we can make today: In other words, every tonne of CO2 we can save today – not sometime in the future – counts,” he stated. He argued for the urgent adoption of low-CO2 fuels such as e-fuels, E25, and HVO100, which can significantly reduce the carbon footprint of the existing fleet of over 250 million vehicles in the European Union.”
Motorina vegetala HVO100 a ajuns sa fie vanduta in Germania cu un pret de motorina traditionala
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI