Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Seful BMW Oliver Zipse recunoaste ca masina electrica este un esec si ca UE trebuie sa utilizeze in masa combustibilii e-Fuel, E25 si motorina HVO100

Abia acum la jumatatea anului 2024 toti constructorii de automobile si-au dat seama din senin ca masina electrica este o solutie buna doar pentru 10% din populatia Europei pentru ca in prezent 250 de milioane de masini in UE care merg pe GPL, Benzina si Motorina.

BMW Oliver Zipse, masini electrice, probleme bmw, hv0100, e25, efuel BMW Oliver Zipse

Toti specialistii au spus ca daca treci la o electrificare fortata a parcului auto in Europa, vom merge pe jos sau cu bicicleta pentru ca masina electrica nu este un produs de volum plus ca este produs 50% in China si reteaua de chargere este infima fata de cea a benzinariilor clasice.

BMW Oliver Zipse, masini electrice, probleme bmw, hv0100, e25, efuel BMW Oliver Zipse

Astfel, seful BMW Oliver Zipse este suparata ca UE a introdus taxe pentru China, adica 50% din profitul BMW, Audi, VW si Mercedes urmeaza sa dispara in cateva luni dupa raspunsul chinezilor, si ca singura solutie eleganta pentru a reduce poluarea este introducerea de combustibili BIO la toate statiile de alimentare din Europa.

BMW Oliver Zipse, masini electrice, probleme bmw, hv0100, e25, efuel BMW Oliver Zipse

“The most impactful contributions to climate protection are those we can make today: In other words, every tonne of CO2 we can save today – not sometime in the future – counts,” he stated. He argued for the urgent adoption of low-CO2 fuels such as e-fuels, E25, and HVO100, which can significantly reduce the carbon footprint of the existing fleet of over 250 million vehicles in the European Union.”

Motorina vegetala HVO100 a ajuns sa fie vanduta in Germania cu un pret de motorina traditionala

In Europa deja exista motorina vegetala HVO100 care se vinde cu doar 2.5 lei in plus fata de motorina traditionala

Un german a mers 50.000 de km cu un Audi A4 Avant B9 V6 3.0 TDI alimentat cu motorina vegetala HVO100 si motorul nu are nici o problema

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente