Se pare ca ultimul facelift adus modelului Duster a adus si o lista de preturi modificata fata de cea de la inceputul anului.
Alianta Renault-Dacia incepe sa ofere pe gama Dacia aceeasi politica din anii 90 cand masinile Renault aveau editii speciala cu minore modificari fata de gama de baza, insa care aveau un pret foarte mare de achizitie.
Acum in 2022 cei de la Dacia au inceput sa vanda gama Duster Jurney+ care este un Duster de baza cu un nivel de echipare mai bun, insa care din pacate cu optionale ajunge sa atinga un pret de vanzare fara RABLA de peste 25.000 euro TVA inclus.
Odata ajunsi aici, cei de la Dacia trebuie sa infrunte un Hyundai Tucson Comfort+ cu motorul 1.6 T-GDI de 150 CP care se vinde cu un pret fara reduceri sau Rabla de 22.750 euro. Daca punem si Rabla ajungem sa cumparam un Tucson nou cu 5 ani garantie cu 20.300 euro.
Un pas mai sus in gama celor din Coreea gasim noua Kia Sportage MY23 cu aceelasi motor de 150 CP care se vinde in echiparea Urban cu un pret de 27.800 euro, adica cu doar 2.000 euro mai mult decat acest Duster TCe 2022.
Diferenta dintre o Kia Sportage si o Dacia Duster este ca masina coreenilor are 7 ani garantie si ofera o caroserie mult mai mare, un tren de rulare mult mai confortabil si o siguranta de top.
Si in final putem relata ca daca te interseaza si un crossover poti alege o Mazda CX-30 Made in Japan cu un motor de doi litri aspirat care se vinde in Romania fara Rabla cu un pret de 24.790 euro!
Adica, Mazda aduce un CX-30 din Japonia si reueste sa-l vanda cu un pret mai mic cu cateva sute de euro fata de un Duster produs la 100 de km de Bucuresti!
Scumpa emblema la Dracia!
Fara noua emblema e mai ieftina? Sau e dotare optionala?
Nu am văzut lăcomie mai mare ca in capitalismul romanesc.