Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia atentioneaza UE ca daca nu opreste viitoarele norme de poluare Dacia ar putea incep concedieri masive ca si VW

Asemenea lui Tavares de la Stellantis si Luca De Meo de la Renault, si actualul sef Dacia se plange in media ca viitoarele norme de poluare vor pune in discutii viitorul marcii Dacia.

Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia spune ca „aceste reglementări (n.n. – impunerea unei medii de 95 gr. CO2/km pentru mașinile comercializate de un producător auto în 2025) ne costă 16 miliarde de euro, dacă nu se schimbă nimic până în 2025”, adica Dacia are sanse sa puna lacatul pe uzinele de la Mioveni si Tanger pentru ca in prezent nu produce masini ecologice.

Dacia Bigster, probleme Dacia Bigster, test drive Dacia Bigster, consum real, soricei motor Dacia Bigster 1.8 hybrid, lipsa 4x4 Dacia Bigster hybrid, tucson vs Dacia Bigster, kia sportage vs Dacia Bigster, ford kuga vs Dacia Bigster

Lipsa de investitii a Grupului tip Alianta Renault Nissan Dacia Mitsubishi in dezvoltarea de motoare termice diesel eficiente a dus la aceasta situatie cand modelele electrice E-Tech sunt un esec rasunator pe intreaga piata din UE, iar cele termice sunt de fapt motoare dezvoltate in anii 2016 de care Renulat cand nu era fortata electrificarea.

Dacia Bigster R1310, pret Dacia Bigster R1310, lansare, imagini oficiale Dacia Bigster R1310, drive test, test drive Dacia Bigster R1310, autolatest Dacia Bigster R1310

Acum, la sfarsit de an 2024 toti producatorii au intrat in panica pentru ca nu au modele cu emisii mici, iar chinezii aduc deja in Europa modele precum BYD PHEV cu emisii reale de 30 grame la 100 de km cu preturi mult mai mici decat cele ale europenilor.

mihai bordeianu, probleme dacia bordeianu, emisii flota dacia bordeianu, autolatest

In acest moment marii producatori sunt penalizati de visul electrificarii care este unul esuat, iar emiisile medii de 95 grame CO2 sunt devastatoare pentru ca acesta trebuie sa scoata bani din buzunar sub forma de amenzi anuale.

Aceelasi Bordeianu spunea in 2009 ca nu toti dealerii auto trebuie sa fie salvati de la faliment dupa criza din 2008, acesta fiind manager Lexus Romania, brand care si astazi ca si atunci este unul anonim in comparatie cu BMW sau Mercedes-Benz.

PRIMUL Test drive cu noua Dacia Logan 1.5 dCI 2005! Locomotiva industriei auto din Romania

Test Drive cu noua Dacia Duster 3 1.2 TCe 130 CP 4×4 MT6 2024-Merita sau NU achizitia unui Duster de 28.000 euro?

s

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Uitați cum vad eu lucrurile, e doar părerea mea :
    Constructorii din U.E au rămas foarte mult in urma celor din China si Coreea de Sud în ceea ce privește inovația si dezvoltarea, dar au rămas în urmă pentru că au băgat banii in propriile conturi, nu i au folosit pentru reinvestire, pentru cercetare…
    In schimb chinezii au tot avansat, au tot produs noi tehnologii…
    Multi constructori europeni s au bazat si se bazează în continuare pe ajutoarele de stat pe care tot ei le au reclamat ca făcând parte din politica Chinei de a ajuta constructorii auto chinezi…
    Cinismul e la cote maxime, acești CEO de carton adoptând rolul de bocitoare, speriați fiind că pierd bani…
    Nu sunt de acord ca statele sa acorde ajutoare de stat pentru nimeni…
    Ești bun pe piata, reziști, nu esti bun pui lacătul si gata ..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente