Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive – Lancia Ypsilon, este city Rolls ! 1.4 benzina 100 CP

Exemplele cele mai bune sunt Dacia (masina pe care si-o permitea oricine), Oltcit (o compacta cu valeitati aproape sportive) si ARO (un producator faimos chiar si peste granite de automobile off-road veritabile).

Tinand cont de aceasta istorie bogata Romania a continuat sa sa fie un magnet pentru toti constructorii de automobile din lume, in Bucuresti foarte usor putand vedea la un semafor un Cadillac Escalade langa un Tata Telcoline sau chiar Rolls Royce.

Singura marca care pur si simplu nu a prins in aceasta tara este brandul de lux al concernului italian Fiat, respectiv Lancia.

Lancia Ypsilon urmeaza sa fie produsa si in 2023 cu motorul 1.0 MHEV insa si 1.2 MPI pe GPL

Misterul continua si in ziua de astazi insa pentru a evidentia caracterul unic al masinilor Lancia am decis ca trebuie sa testam masina cu nume de origine greaca Ypsilon. Aceasta masina se doreste clar sa reprezinte o optiune pentru cei care doresc un nivel foarte ridicat de confort totul intr-un pachet destul de mic pentru a se integra foarte bine in mediu urban.

DESIGN

Fata de restul modelelor de clasa mica care se comercializeaza pe piata auto din Romania acest Ypsilon este complet diferit deoarece ofera la aceasta categorie de caroserie multe elemente intalnite pe marile automobile de lux.

Spunem aceasta deoarece micutul Ypsilon vine sa ofere clientilor mult bun gust, o calitate de fabricatie foarte buna si nu in ultimul rand un design unic al caroseriei.

Clientii masinii italiene beneficiaza de o caroserie in doua tonuri care degaja fata doar si poate un aer aristocartic de cea mai buna calitate. Acest design bicolor este intregit fericit de o multime de insertii de crom care maresc considerabil perceptia de rafinament a micutei Lancia.

INTERIOR

Primul contact cu noul Ypsilon este de-a dreptul socant deoarece este incredibil sa vedem cu intr-o masina de categorie mini se pot gasi atat de multe elemente de lux. Primul lucru care atrage atentia, si place, este tapiteria de piele si multimea de materiale bune.

Volanul este la randul lui imbracat in piele asemenea fetelor de usi si maneta schimbatorului de viteze.

Vanzari socante in Italia! Lancia a vandut mai multe masini Ypsilon decat Alfa Romeo in toata Europa

Pana aici totul este aproape normal insa sa gasesti aceelasi material nobil si pe plansa de bord este poate lovitura de gratie data concurentilor precum mult mediatizatul Mino Cooper.

MOTOR

Sub micuta capota a noului Ypsilon se gaseste un motor de 1.4 litri si 95 CP, propulsor care s-a dovedit energic si melodios cand se utilizeaza plaja de tuatie maxima.

Acesta trage bine indiferent de viteza si este ajutat foarte mult de greutatea foarte mica a masinii per total. Consumul maxim de benzina nu a depasit intr-un Bucuresti extrem de aglomerat 10 litri, iar cand s-a rulat civilizat in afara orasului acesta a scazut pana in jurul valorii de 6.5 litri pentru 100 de km parcursi.

TRANSMISIE

Modelul testat a fost echipat cu noua transmisie manuala cu comanda robotizata care poarte numele de DFN. Aceasta in mare este o cutie manuala cu cinci trepte cu comanda servoasistata, lucru care anunta din start un delay considerabil al schimabrii treptelor in modul automat.

Marca de automobile Lancia dispare de pe scena Autoitalia asemenea lui Sssangyong

Pentru cei sportivi modul manual de schimbare al vitezelor este suficient de rapid pentru a duce acest Ypsilon la o viteza de 100 km/h in aproximativ 10 secunde.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Acest mic Ypsilon are stil, se misca incredibil de bine si ofera o gama de elemente de lux cum nu o sa gasiti in multe masini asa zis de lux. Si domnisoarelor mai lasati pentru o zi Hummer-ul H2 in parcare sa vedeti cu adevarat cu se poate misca un Ypsilon extrem de luxos in mediul bucurestean.

PRO

Stil, Design bicolor, calitate de fabricatie, materiale de top (piele si Alcantara), suspensie confortabila, imagine de marca (in afara Romaniei), performante de top

CONTRA

Look feminin ( target feminin), pret de achizitie, lista lunga de optionale.

Lancia a ieftinit in Italia gama Ypsilion care are un pret acum de 11.450 euro, adica mai mic si decat cel al Daciei Sandero

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente