Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive in premiera in Romania cu noul Ford S-Max 2.0 TDCI 180 CP 4×4 Titanium 2015

Vechea generatie de modele S-Max a reprezentat pentru Ford un prim pas in oferirea clientilor europeni a unei masini MPV de clasa compacta cu reale capacitati rutiere.

Echiparea primului S-Max cu motorizarea Volvo de 2.5 litri pe benzina si 220 CP a constituit revolutie in acest segment dominat clar de masini slabe calitativ echipate cu motorizare diesel cu puteri modice.

Daca in anii 90 Ford realiza ca un Galaxy construit impreuna cu VW este suficient in anii 2000 noile pe atunci modele S-Max si C-Max au fost un adevart soc pentru concurenta de la VW si Renault.

EVOLUTIA LUI S-MAX

Prima generatie a fost o masina care trebuiea sa multumeasca atat fanii MPV-urilor compacte insa sa fie capabila tehnica sa se lungeasca si pentru cei care doreau un 7 locuri veritabil, respectiv un Galaxy.

Acum in anul 2015 Ford a realizat un S-Max incredibil pentru ca platforma tehnica este cea a lui Mondeo ( masina de clasa medie superioara), iar calitativ masina de fata este realmente premium.

Fanii vechiului S-Max vor avea o supriza cand sunt in spatele volanului noii generatii pentru ca masina aceasta se comporta pe sosea asemenea unui Mondeo, de fapt se comporta mai bine decat un Mondeo pentru ca are o suspensie setata si spre comfort, iar interiorul utilizeaza materiale de top.

Cine doresa sa-si cumpere un BMW Seria 2 Activ Tourer sau un Mercedes Clasa B trebuie neaparat sa mearga pentru un test drive si cu noul S-Max pentru simplu fapt ca masina celor de la Ford este mai mare si este echipata cu o gama de motorizari mult mai puternice si econimice decat concurenta sa premium.

TEHNOLOGIE


Vechiul avea sun capota motorizari de volum Ford in afara de puternicul 2.5 de Volvo, clientii optau fie pentru un diesel de puterie medie fie pentru un motor clasic pe benzina.

Acum noul S-Max de fata are sub capota un diesel 2.0 TDCI de 180 CP si 400 Nm si in premiera o transmisie integrala permanenta pentru zilele de iarna grele. Sistemul AWD este imprumutat de la fratiorul Kuga si functioneaza impecabil pe acest monovolum de talie mare.

La interior noua plansa de bord realizata exclusiv din spuma poliurentanica are integra un sistem multimedia Sony de foarte buna calitate, iar sistemele electronice de asistenta sunt la nivelul celor dintr-un BMW Seria 2.

Spatiul interior este mai bun decat intr-un Mercedes Clasa B pentru ca latimea mai mare a lui S-Max ofera o habitabilitate superiora.

COMPORTAMENT RUTIER 

Asa cum spunea mai sus utilizarea unei platforme tehnica indentice cu cea a lui Mondeo a permite inginerilor Ford sa ofere monovolumului S-Max caracteristici de rulare foarte bune.

Trenul de rulare echipat cu jante pe 18 inch si tranctiune integrala ofera un compromis ideal intre un comportament dinamic si un nivel al comfortului peste media segmentului.

Pe scurt masina aceasta se comporta pe sosea asemenea unei limuzine de top si ofera un spatiu interior la nivelul unui MPV de clasa medie.

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie premium

Motorizare 2.0 TDI de 180 CP suficient de puternica

Cutie de viteze automata cu 6 trepte clasica Ford

Tractiune integrala eficienta

Tren de rulare exceptional fata de ceea ce ofera concurenta

Spatiu optim pentru 5 pasageri

Dotari asemanatoare unei masini premium

 

CONTRA

Pret mare de achizitie al versiunii de top

Ultimele doua locuri doar pentru cei mici

Valoare mica de revanzare

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente