Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test drive cu noul Volkswagen Caddy Generation 4 motorizare 2.0 TDI Euro 6

Pentru acest an gama Caddy a primit in premiera un amplu facelift care trebuie sa intinereasca gama VW in fata concurentei din ce in ce mai numeroase.

DESIGN


Din punct de vedere al design-ului noul Caddy a primit modificari atat de mai ample incat putem spune fara menajamente ca ne afllam in prezenta unui model generatie noua, de unde si numele de Generation Four dat de catre VW masinii de fata.

La exterior noul Caddy 2015 dispune de un design care utilizeaza multe elemente optice intalnite la masinile de familie precum Golf sau Passat, linia partii din fata cu noile blocuri optice intregind acest look.

In spate noile stopuri sunt revolutionarea pentru o masina vanduta de VW Vehicule Comerciale, acestea fiind integrate perfect in linia generala a masinii.

In comparatie cu un Caddy normal cine achizitioneaza versiunea Generation 4 primeste noi culori ale caroseriei ( culoarea de lansare in Europa fiind cea de fata), un interior amplu modoficat prin utilizarea multor sisteme de asistenta standard si noi tapiterii dedicate masinii.

MOTORIZARE TDI EURO 6


Nivelul de echipare Generation Four aduce in premiera si motorizarea 2.0 TDI care este compatibila cu normele de poluare Euro 6.

Acesta dezvolta o putere maxima de 102 CP si un moment motor de 250 Nm, detalii care permite masinii sa benefecieze de un comportament rutier fara probleme.

Un plus la aceasta noua generatie este si cutia de viteze cu 5 trepte, transmisie care are rapoartele sincronizate destul de lung pentru a nu necesita o schimbare constanta de viteze asemenea unei transmisii clasice cu 6 trepte.

Lipsa raportului 6 nu se observa nici pe autostrada unde masina de fata ruleaza fara probleme cu o viteza constanta de 130 km/h la o turatie de 2.500 rpm.

Fata de motorizarea Euro 5 acest 2.0 TDI Euro 6 utilizeaza si ureea AdBlue, comportamentul motorului fiind mult mai rafinat decat in trecut.

Fanii diesel-ului TDI clasic vor duce lipsa unui raspuns prompt pentru acest diesel, insa pentru o utilizare normala motorul este mult mai silentios.

CONSUM DE CARBURANT 2.0 TDI Euro 6

SI acest motor face o figura buna pe noul Caddy, chiar daca masina germanilor in aceasta configuratie are o greutate la gol destul de mare.

 

Sistemul Stop&Start permite motorului sa afiseze un consum mediu in mediul aglomerat al Bucurestiului de 6.9 litri pentru fiecare 100 de km. Cand iesim pe drumurile europene unde viteza medie este de 90-100 km/h consumul scade pana undeva in zona de 5.3 litri.

Cu un plin de motorina poti parcurge fara probleme peste 900 de km chiar si intr-un trafic tipic Romaniei.

VEI GALERIA FOTO COMPLETA AICI!

PRO

Imagine de marca

Nivel de echipare complet Generation Four

Motorizare puternica si economica

Spatiu interior foarte bine gandit

Cel mai bun tren de rulare din clasa sa

Valoare mare de revanzare

Sisteme de asistenta rutiera best in class

 

CONTRA

Pret mare de achizitie pentru versiunea de fata

Motor diesel de cilindree mare insa cu o putere relativ mica

Calitate de fabricatie medie

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente