Autolatest a testat recent unul dintre cele mai suprinzatoare modele BMW aflate la vanzare in acest moment in Romania, respectiv noul Seria 2 Coupe 2022.
Multi veti spune ca vechiul 2 Coupe a fost o masina extraordinara, insa BMW a dorit sa faca profit cu relansarea unei Seria 1 cu motor transversal pe aceeasi platforma de Mini Cooper, masina care din pacate nu mai are feeling-ul special de BMW pur-sange.
Ei bine, noul Seria 1 si derivata sa cu patru portiere Gran Coupe este exact ce nu-ti doresti de la un BMW, adica un Mini cu haine de BMW care nu se conduce in viata reala asemenea unui model traditional bavarez.
Citeste testul nostru cu vechea generatie 2020 cu vechiul motor L3 Turbo mai jos:
Test Drive cu cel mai dinamic BMW compact din istorie! Noul BMW 218i F22 ZF8 Plus 2020
CUM SE CONDUCE NOUL 2 COUPE PACHET M?
Si spunem Pachet M, pentru ca masina de fata are pe langa optica M si trenul de rulare si sistemul de franare optional Motorsport care schimba complet comportamentul masinii.
Pe soselele din Romania acest BMW G42 220i Coupe are un comportament tipic unu E36 Coupe, adica extrem de exact insa si extrem de putin comfortabil pe denivelarile tipice drumurilor din Ilfov.
Insa, daca mergi pe o sosea de calitate virajata trenul de rulare devine exceptional, si te face repede sa uiti de un Seria 3 sau un Seria 4, ambelele modele mult mai greoaie in comportament in comparatie cu acest 2 Coupe.
Pur si simplu, masina de fata ramane unul dintre ultimele modele BMW pur-sange care reuseste sa transmita soferului feeling-ul de BMW veritabil care te poate suprinde neplacut pe ud si in viraje, insa care ofera totul pe uscat in fata orcarui model concurent.
MOTORIZARE DE BAZA CU PACHET M
Sub capota lunga se ascunde motorul L4 turbo de doi litri montat longitudinal care nu poate sa afiseze decat 184 CP la 5.000 rpm si un cuplu de 300 Nm incepand cu 1.450 rpm, performante care se traduc printr-o repriza 0-100 in doar 7.5 secunde si o viteza maxima de 240 km/h.
Daca chiar vrei performante notabile, poti oricand sa cumperi un 230i cu acelasi motor care insa afiseaza 245 CP si 400 de Nm, motor mult mai bun insa pentru care trebuie sa platesti o diferenta de pret considerabila.
Pentru o viata de zi cu zi normala acest BMW 220i Coupe este suficient, mai ales daca locuiesti in zona Bucuresti cu celebrele ei ambuteiaje la orice ora din zi sau noapte.
CONCLUZIILE AUTOLATEST
Noul BMW G42 220i Coupe 2022 in versiunea Pachet M se prezinta admirabil, respectiv se conduce asa cum trebuie sa fie un coupe bavarez in ciuda faptului ca motorul are doar 184 CP.
Acesta este ajutat enorm de cutia ZF8 Plus care schimba rapoartele ireprosabil, si permite masinii sa atinga performante peste media segmentului.
Pretul decent de achzitie (42.000 euro), comportamentul rutier exact si design-ul atragator fac din acest model BMW unul extrem de important pentru clientela tanara a celor de la BMW, clientela care nu prea se poate apropia ca pret de un Seria 4 care era pana acum cativa ani Coupe-ul de volum al marcii.
Cat despre eficienta, putem spune ca noul motor cuplat la sistemul MHEV face minuni pentru ca o asemenea masina consuma in medie doar 7.5 litri de benzina pentru fiecare 100 de km.
Daca vrei sa-ti cumperi acest model nu uita ca BMW a modificat deja pentru anul 2023 masina, acum clientii primind plansa de bord care este cea intalnita la electricul i4.
PRO
Imagine de marca
Mai dinamic decat un Seria 4 Coupe
Cel mai bun tren de rulare al unei compacte
Ultimul BMW compact pur-sange
Cea mai buna cutie automata din segment-ZF8
Consum foarte bun de benzina
Sistem de franare foarte bun ( Pachet M optional!)
Valoare mare de revanzare
CONTRA
Lista foarte mare de echipamente optionale
Lipsa xDrive pe 220i si 230i
Pret mare de achizitie al Pachetului M
FISA TEHNICAÂ
MOTOR
PUTERE MOTOR-140 kW (184 CP) / 5000-6500/min
TIP DE COMBUSTIBIL-Benzina
RATĂ DE COMPRESIE-11 CAPACITATE-1998 cm³
CUPLU MOTOR-300 Nm (1350-4000/min)
ALEZAJ/CURSÄ‚-94,6 mm / 82 mm
TRANSMISIE-Transmisie automata ZF8 Steptronic
TIP DE PROPULSIE-Tracţiune pe roţile din spate MHEV-Tehnologie Mild-Hybrid [8 kW (11 CP)]
PERFORMANŢĂ / MASĂ
VITEZĂ MAXIMĂ –240 km/h GREUTATE PROPRIE (UE) –1565 kg
SARCINĂ PERMISĂ PE PUNTEA FAŢĂ/SPATE –960 kg / 1105 kg
ACCELERAŢIE (0-100 KM/H) –7.5 s
CAPACITATE REZERVOR –52 litri
CONSUM
CONSUM MEDIU- 6.3 l / 100 km EMISII DE CO2 (CUMULAT)-Â 143 g/km
DIMENSIUNI LUNGIME / LĂŢIME / ÎNĂLŢIME- 4537 mm / 1838 mm / 1390 mm
NR. LOCURI-Â 4
AMPATAMENT (RAZÄ‚ DE ÃŽNTOARCERE)-Â 2741 mm (11,1 m)
CAPACITATE PORTBAGAJ –390 litri
PRET
Pret lista cu TVA si Rabla: 42.102 €

DE CE RECOMANDAM VAB GENERAL SERVICE?
-Intreaga echipa a fost formata de catre cel mai mare dealer BMW din Romania
-Peste 16 ani experienta in repararea si mentenanta maisnilor BMW, Mini si Rolls Royce
-Service specializat BMW care lucreaza cu piese OE BMW cu garantie
-Reparatia de motoare BMW Hybrid si cele mai bune motoare BMW Motorsport
-Timp de executie extreme de mic si calitate foare mare fata de cel al unui service multimarca
-Expertiza pentru a repara masini BMW de colectie cu piese OE
Sună
+40723 058 907
Adresă
Soseaua de Centura Bucuresti – DNCB Chitila-Rudeni nr. 7, București
Program
Luni—Vineri: 08:00–18:00
Sâmbătă: 09:00–13:00
email
vab.generalservice@gmail.com