Test Drive cu primul Ssangyong 2.0 CDI diesel 140 CP-Tranzitia Kyron!

Articole Interesante

Lansat cu ocazia salonului international de la Frankfurt, noul Ssangyong Kyron a fost prezent si la Salonul International de la Bucuresti. Standul Ssangyong a gazduit toate modelele coreenilor, vedeta principala fiind noul Kyron.

De asemenea a fost prezent si monovolumul cu ample aptitudini off-road Rodius. In ciuda faptului ca a primit titlul de cea mai neatragatoare masina in Marea Britanie, Rodius este un automobil familial care chiar daca are un design putin ciudat este un monovolum deosebit de atragator din punct de vedere al spatiului interior si al capacitatii de trecere pe drumurile denivelate.

Revenind insa la noul Kyron trebuie sa spunem ca noul SAV (Sport Activity Vehicle) Ssang-yong este un automobil cu un design atragator care la randul lui dispune de un tren de rulare care permite soferului sa parcurga trasee deosebit de accidentate.

OFF ROAD

Chiar daca nu este un tot teren veritabil precum Mercedes-ul clasa G sau Nissan-ul Patrol, noul Kyron se descurca fara mari probleme chiar si daca se traverseaza zone muntoase nepreitenoase unui SUV. Remarcabil este faptul ca noul Kyron chiar daca este un SUV mai mic ca dimensiuni decat fratele Rexton, are performante in off-road superioare acestuia.

Comportamentul rutier pe sosea se asteapta sa fie superior greoiului Rexton, noul model dispunand de suspensie spate multilink.

Optional pentru noul Kyron sunt disponibile doua noi culori ale caroseriei, respectiv Paradise Blue si Premiere Wine. La interior noul Kyron are o plansa de bord foarte bine conceputa, ergonomia diferitelor intrerupatoare este mult supe-rioara vechilor planse de bord de la Ssang-yong.

Principalele sisteme sunt grupate in doua zone in stanga si in dreapta volanului, aspectul vizual fiind mult imbunatatit. Calitatea de fabricatie este cum ne asteptam de la un Ssangyong foarte buna.

Materialele care acopera plansa de bord si nu in ultimul rand restul de elemente din interior, fac din acest SAV un automobil extrem de dorit.

Sistemul de climatizare este automat si este acelasi care se intalneste si pe modelele Rexton si Rodius, eficienta sa fiind exemplara.

MOTORIZARE XVT CDI Mercedes

Kyron vine de asemenea si cu o noua motorizare care poarta denumirea XDI 200 si are o cilindree de doi litri si 141 de CP, propulsor diesel care se bucura de tehnologia common-rail.

Proiectul Kyron a debutat la salonul de la Frankfurt in 2002, investitia Ssangyong ridicandu-se la peste 240 de milioane de dolari. In decurs de 30 de luni coreenii au fabricat peste 200 de modele Kyron seria 0 care au efectuat 50 de teste de impact si 300 de teste care sa evidentieze fiabiliatea componentelor.

Rezulatul s-a putut vedea si la SIAB si reprezinta in acest moment un concurent serios al modelelor Kia Sorento, Land Rover Freelander si Toyota RAV4. A

ceasta informatie este intregita si de elementul pret de achizitie, care porneste de la 20.500 euro, pret CIP. Acesta ajunge dupa ce se platesc taxele vamale la 29.795 euro. Varianta de top a modelului Kyron este K200 4WD Business AT si acesta costa 38.970 euro.

Alte Stiri

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente