Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch-7 locuri la pret de Dacia Bigster Hybrid 2025

Masina din acesta prezentare este fara discutii una dintre cele mai importante din Franta pentru ca vorbim de noul Peugeot 5008 2024.

Noul model se bazeaza tehnic pe actuala generatie 3008 testata de noi in urma cu putin timp, model care este deja un best-seller in Europa.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

Insa, acum cand vorbim de noul 5008 trebuie spus ca avem de fata o masina cu 7 locuri, adica vorbim de un concurent direct pentru noul Renault Espace 2023 insa si gama MPV cu aceelasi numar de locuri.

Sub capota se gaseste motorul de baza 1.2 Turbo care are distributie pe lant si care ofera o putere maxima cumulata de 136 CP pentru ca in transimisia cu dublu ambreiaj se gaseste un motor electric de 28 CP.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

MOTORIZAREA HYBRID COMPETENTA

Stim ca atunci cand vorbim de un SUV de 1.5 tone, toti critica cand producatorul monteaza sub capota un motor cu 3 cilindri, insa de aceasta data vorbim de noua generatie 1.2 Turbo cu distributie pe lant, care are in plus si un motor electric de 28 CP integrat in cutia cu dublu ambreiaj Punch.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

Benzina are un cuplu de 230 Nm la 1.750 rpm, iar motorul electric din transmisie mai are si el 51 de Nm de la 750-2499 rpm, in total cele doua motorizari afisand o forta de 300 Nm, tipica unui diesel de 1.5 litri BlueHDI de generatie veche.

Insa, marele avantaj al lui 3008 Hybrid este eficienta sa in oras, unde masina poate merge 50% din timp in modul electric, situatie unde consumul real scade chiar si sub 6 litri de benzina la 100 de km.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

Pe autostrada la peste 140 de km/h motorul are o turatie destul de scazuta, adica poti avea un parcurs cu viteze serioase chiar si pe autostrazi in vacanta.

PRET DE ACHIZITIE INTERESANT

Si cand spunem asta ne uitam la pretul de baza al unui 5008 Allure care se vinde acum in Romania cu un pret real de 34.800 euro cu TVA inclus, pret mult prea apropiat de cel al unei Dacia Bigster Hybrid cu dotari care are mari sanse sa fie comercializat cu un pret de 32.000 euro.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

Aici este de fapt marea problema a celor de la Dacia si Renault, si cand spunem Renault ne uitam la un Espace de baza care are un pret incepand cu 45.000 euro, si aici nici macar nu vorbim de o versiune PHEV.

Peugeot 5008 2024 1.2 Turbo Hybrid 136 CP eDCT6 Punch, test drive, eurial pantelimon, drive test, 7 locuri, espace vs 5008, date tehnice, 1.2 turbo distributie lant

Spunem PHEV pentru ca viitorul 5008 PHEV de 195 CP va avea un pret mai mic de 45.000 euro cu TVA inclus.

Cumpara masina de la concesionarul Eurial Pantelimon.

eurial pantelimon

PRO

Interior cu 7 locuri

Interior cu materiale de mai buna calitate decat la VW, Skoda sau Renault

Comportament rutier sigur

Motor de 1.2 litri Turbo de 136 CP cu performante bune

Distributie pe lant

Rezervor mare de 55 litri de benzina

Cutie electrificata Punch cu 28 CP si 51 Nm

Functioneaza 30-40% din timp electric in mediul urban

Pret de 34.800 euro TVA inclus cu toate dotarile importante standard

Dotari de masina premium precum jantele pe 19 inch, sistem audio Focal

Optional motor 1.6 PHEV de 195 CP

 

CONTRA

Vizibilitate precara in spate

Motor cu putere discutabila in modul Sport

Lipsa punte spate multilink

 

Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024, test drive, eurial pantelimon, consum oras, cutie punch edcs 6, baterie Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 3 in linie turbo
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1199 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 75,0 mm x 90,5 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 130/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min:  230/1750
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 55

Transmisie

Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Dublu Ambreiaj 6 trepte electrificata 28 CP/51 Nm

Dimensiuni

Lungime (mm): 4791
Latime (mm):  1895
Inaltime (mm): 1694
Ampatament (mm): 2739
Portbagaj: 348-2234 l
Greutate la gol kg: 1680

Performante

0 – 100 km/h (s) – 11.3
Viteza maxima (km/h) –200
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.7
Anvelope: 235/50R20

Pret
Pret lista cu TVA : 31.800 euro

Test Drive in premiera cu noul Peugeot 5008 Facelift GT 2.0 BlueHDI 180 CP EAT8 Aisin 2022-Ultimul diesel de doi litri BlueHDI

Noul Peugeot 5008 1.6 PHEV 197 CP Allure e-DSC7 baterie 20 kwh are mari sanse sa devina un best-seller

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente