Desfasurata sub egida Federatiei Romane de Golf aceasta competitie a fost deschisa jucatorilor amatori cu varste peste 21 de ani. Cel mai important moment a fost drive testul cu noul BMW seria 7 respectiv varianta 750 iL.
La exterior cei neavizati observa cu greu ca acest model a primit noi blocuri optice, in marea linia caroseriei a ramas aceeasi adica destul de masiva insa foarte eleganta si atragatoare.
Interiorul versiunii lungi dispune de un spatiu extrem de mare, pasagerii din spate fiind cei care au avut cel mai mult de castigat de pe urma maririi ampatamentului. Motorul limuzinei testate a fost noul V8 de 4,8 litri care dezvolta o putere maxima de 367 de CP.
Acest motor il inlocuieste pe vechiul V8 de 4,4 litri care echipa modelul 745 iL. Conform producatorului BMW 750 iL consuma in medie 11,4 litri la 100 de km parcursi, consum destul de scazut daca tinem cont de faptul ca 750 este echipat totusi cu un motor cu opt cilindri de aproape cinci litri.
Noul V8 are acum sistemul Valvetronic, acesta permitand propulsorului sa lucreze optim indiferent de regimul de functionare. Astfel daca se ruleaza calm la o viteza de 100 de km/h , cuplul motor de aproape 500 de Nm face din calatoria cu aceasta limuzina una de vis.
Daca va dernajeaza cumva o masina sport nu trebuie decat sa apasati acceleratia maxim pentru a intra sistemul kick-down, reprizele acestui mastodont de peste doua tone surprinzand placut.
Acceleratia fulgeratoare si comportamentul sportiv al limuzinei germane fac aproape de fiecare data ca soferul sa uite ca este la volanul unei limuzine de lux ci la volanul unui BMW M3 pur sange.
PRO
Imagine de marca, motor v8 aspirat, consum mic pentru puterea dezvoltata, cutie automata ZF extrem de eficienta
CONTRA
Pret de achizitie foarte mare, lista de optionale foarte lunga, nivel echipare Individul astronomic de scump
Test Iulie 2005