Masina de fata a mai fost testat de noi in urma cu ceva vreme, insa acum a venit randul unui test de consum real pe soselele din Romania.
Asa cum poate deja stiati, Autolatest este prima publicatie auto din Romania care a realizat un test de consum cu masini in Romania, recordul de 1.400 km cu un plin de Logan fiind realizat de noi acum 15 ani si vizibil:
PRIMUL Test drive cu noua Dacia Logan 1.5 dCI 2005! Locomotiva industriei auto din Romania
DE CE ACEST JEEP ESTE CU ADEVARAT SURPRINZATOR?
Aici trebuie spus ca masina americanilor a primit un motor noul 1.5 turbo cu 4 cilindri care ofera o putere maxima de 130 CP, putere mica la prima vederea insa acesta este ajutat de un propulsor electric de 30 CP integrat in cutia secventiala Getrag 7DCT.
Impreuna, cele doua motoare ofera o putere maxima cumulata de 150 CP, iar consumul real este unul normal pe autostrada unde media a fost de 7.5 litri la o medie de 130 km/h.
Insa, surpriza cea mare a fost in mediul urban unde masina functioneaza foarte mult intr-un regim electric, respectiv media reala dintr-un Bucuresti de aprilie aglomerat fiind de 6.5 litri de benzina.
Exact acesta este consumul unui diesel de cilindree mica Euro 3/4 in Bucuresti, cifra incredibil de buna pentru un SUV de clasa compacta cu 150 CP.
Cu o medie de 6.5 litri la 100 de km in mediul urban acest Jeep devine fara discutii una dintre cele mai economice masini SUV hybrid de pe piata, iar supriza celor de la MIT Motors fiind pretul de vanzare apropiata de cel al unei Dacia Duster fara nici un sistem hybrid.