Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul Test Drive cu noul Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT cu 7 trepte 2017

Spunem noua, pentru ca francezii au ales ca noul lor model Koleos II, sa fie unul complet schimbat pentru acest an, masina fiind construita in Coreea de Sud ( patria lui Hyundai si KIA Motors) cu baza tehnica a lui Nissan X-Trail.

CE REPREZINTA KOLEOS II PENTRU RENAULT?


In primul rand, trebuie sa tinem cont de faptul ca de aceasta data, avem de fata o masina realmente premium, asemenea lui Talisman, adica Renault nu a mai facut rabat la calitate in detrimentul unui pret mai mic de achizitie.

Noua masina utilizeaza platforma tehnica a noului Nissan X-Trail, adica o masina construita de japonezi atat pentru Asia, SUA cat si pentru Europa.

Trenul de rulare este setat mult mai bine la Renault, pentru ca noul Koleos se vinde exclusiv in Europa sub acest brand, si Samsung Motors in Coreea de Sud.

Materialele din interior sunt mult peste cele gasite la modelele concurete de la VW, PSA sau Opel, inginerii oferind acum intreg interiorul din spuma poliuretanica placuta la atingere.

CARE SUNT CONCURENTII LUI KOLEOS II 2017?

La acest capitol, trebuie spus ca noua masina ofera atat de multa tehnologie, incat putem spune fara doar si poate ca noul Koleos II poate concura de la egal la egal modele precum VW Touareg ( versiunile de baza), BMW X1 si de ce nu Honda CR-V sau chiar si VW Tigaun ( cel putin la capitolul pret de achizitie!).

Fanii modelului Kadjar trebuie sa stea linistiti pentru ca noul Koleos este mult mai mare, are un pret consitent si nu va avea versiuni de echipare entry level care sa aduca modelul in zona de preturi a lui Kadjar.

Koleos este un SUV de mari dimensiuni, cu un tren de rulare cu o punte spate multilink extrem de complicata si confortabila si doar o motorizare diesel de top Renault.

FRANCEZII ADUC DIN NOU IN PRIM PLAN MOTORUL 2.0 dCI M9R!


Spune M9R pentru ca motorul de sub capota a mai fost comercializat de catre Renault in urma cu cativa ani, pe modele precum Laguna ( Citeste Testul AICI!) sau chiar Koleos I 2.0 dCI ( Citeste Testul Autolatest AICI).

Despre acest motor nu putem spune decat lucruri bune, respectiv este mai silentions decat un motor BMW sau Mercedes de aceeasi cilindree, are o distributie pe lant si ofera in premiera emisii Euro 6, fara a avea nevoie de AdBlue care aduce costuri suplimentare clientului.


Noua versiune a lui M9R dezvolta o putere maxima de 175 CP si un moment motor de 380 oferit incepand cu o turatie de 2.000 rpm.

In viata de zi cu zi, marea surpriza este noua transmisie X-Tronic gasita pe toate modelele Nissan de top, adica vorbim de o cutie CVT din gama X-Tronic care are in plus si doua trepte clasice integrate pentru un plus de rafinament.

Modelul are presabilite 7 rapoarte, insa comportamentul cutiei este superior orcarei transmisii CVT, datorita faptului ca plecarea se face cu doua pinioane clasice, detaliu care ne duce cu gandul la o transmisie automata clasica cu convertizor de cuplu.


Noul Koleos II este un full size SUV, care se comporta extrem de facil chiar si in mediul urban, insa doar atunci cand iesim in mediul extraurban observam cat de confortabila este masina.

De fapt, la o viteza de croaziera de 130-150 km/h turatia nu depaseste 2.500 rpm si la interior nu se aude decat zgomotul produs de catre anvelope si cel al oglinzilor retrovizoare.

Pur si simplu francezii de la Renault impreuna cu Mercedes au realizat un SUV premium care nu pare sa aiba detalii de criticat.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Aceasta masina nu este un ieftina, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca motorizarea diesel este extrem de rafinanta, are standard cea mai buna cutie CVT din lume si un spatiu interior best in class.

Chiar si noua Skoda Kodiaq echipata corespunzator, are un pret mult mai mare de achizitie, iar masina celor de la Renault este construita in uzinele Samsung Motors considerate ca avand note maxime la capitolele calitate de fabricatie.

Interiorul lui Koleos II, este aproape indentic cu cel al lui Talisman si acest lucru nu este unul rau, pentru ca primim din start un sistem de navigatie R-Link II cu un display vertical de mari dimensiuni si multe echipamente de top.

Farurile cu Bi-LED si senzorii de parcare fata spate sunt deja elemente banale gasite pe masinile Renault.

PRO

Imagine de marca

Motor diesel de doi litri puternic si economic

Cutie X Tronic extrem de rafinata

Garda la sol mare

Confort deplin in orice plaja de turatie

 

CONTRA

Pret relativ mare de achizitie

Valoare de revanzare

Montanti A masivi care pot obstructiona vizibilitatea

Diesel M9R cu doar 175 CP!

Lipsa din oferta a motorului pe benzina de 2.5 litri

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente