Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test drive cu noul Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 CP Titanium S-Line 2017

Acum, a venit timpul ca acest model sa fie retras din productie din cauza uzurii sale morale, locul sau fiind luat in premiera de noul Ford EcoSport.

ECOSPORT MADE IN CRAIOVA


Masina de fata, nu este din pacate construita in uzina romaneasca, insa fanii Ford trebuie sa se astepte la un EcoSport mult imbunatatit care are in premiera si o transmisie integrala de ultima generatie.

De asemenea, viitorul EcoSport made in Romania, va avea o gama de motorizari imbunatatita, care promite performante de top si o eficienta crescuta a motorizarilor pe benzina din gama EcoBoost.

CINE SUNT CLIENTII DE ECOSPORT 2017?


Aici mult vor spune ca este vorba doar de un simplu crossover, insa realitatea este ca Ford a dat nastere unui model revolutionar pentru acest segment, pentru ca dispune de o platforma tehnica de Fiesta, insa o garda la sol marita pentru a avea un parcurs fara probleme chiar si in afara soselei.

Principalii sai concurenti sunt Renault Captur si Peugeot 2008, masini crossover de clasa mica care au realizat cifre de vanzari foarte bune pe toate pietele unde sunt comercializate.


In plus fata de acestia, noul EcoSport devine in mod direct un succesor pentru vechiul model Ford Fusion bazat pe Fiesta 5, masina extrem de apreciata pe piata din Romania.

CUM SE COMPORTA NOUL ECOSPORT 2017?

In primul rand trebuie spus despre EcoSport ca este un crossover veritabil, nu un full size SUV, adica masina aceasta este bazata tehnic pe un model Fiesta si nu are cum sa fie extrem de versatil in special in mediul off-road.

Versiunea de fata este, in schimb, cea mai buna din oferta Ford pentru ca este echipata cu motorul pe benzina 1.0 EcoBoost de 140 CP, motor testat de Autolatest in urma cu cativa ani pe gama Fiesta AICI!


Pe sosea, noul EcoBoost 2017 se prezinta drept un vehicul care ofera un confort peste media segmentului, noi realizand ca trenul de rulare este mai rafinat decat cel lui Captur sau 2008.

Convieturiea cu noul EcoSport se face fara prea mari probleme, insa cei care doresc sportivitate trebuie sa uite acest lucru pentru ca masina are o punte spate rigida care nu ofera un raspuns pe sosea la nivelul unui SUV de clasa compacta.

INTERIOR TIPIC FORD ERGONOMIC SI EFICIENT


Inca din primii km, am observat faptul ca germanii de la Ford Europe, au decis ca noul EcoSport sa dispuna de o plansa de bord asemantoare unui model MPV, adica aceasta este mult impinsa in fata si are o dimensiune mare, tipic masinilor cab-forward.

Acest detaliu tehnic aduce un spatiu interior foarte bun, atat pentru pasagerii din fata, cat si pentru cei din spate.

Supriza cea mare a lui Ford este echiparea lui EcoSport cu un hayon care se deschide lateral, sistem gasit doar pe masinile premium SUV si care ofera cel mai bun acces in portbagaj din segmentul sau.

CEL MAI BUN ECOBOOST DE 1 LITRU!


Sub capota de mici dimensiuni a lui EcoSport, se ascunde un motor lansat de Ford Europe in urma cu mai bine de trei ani, motor care este pe benzina si dezvolta o putere maxima de 140 CP.

Versiunea de fata ofera un moment motor de 180 Nm, in comparatie cu cei 210 Nm pe vechea generatie de Fiesta, insa chiar si asa masina are un comportament foarte bun indiferent de conditiile de trafic.

Rafinamentul lui EcoBoost este recunoscut pe intreg mapamondul, motorul acesta fiind atat de rafinat in mediul urban, incat cu greu poti sa-ti dai seama ca acesta chiar functioneaza.

Doar cand iesim in afara marilor orase, observam faptul ca motorul devine galagios cand se depasesc 3.000 rpm.

Meritul pentru comportamentul dinamic al lui 1.0 EcoBoost 140 CP, este si transmisia Ford clasica cu 5 trepte care este perfect sincronizata cu plaja de putere a motorizarii.

In Romania, aceasta cutie este mult mai eficienta chair si decat una manuala cu 6 trepte, pentru simplul fapt ca noi nu prea avem autostrazi, iar etajarea cutiei cu 5 trepte este ideala, chiar si cand realizam depasirile clasice intalnite pe drumurile europene.


Pe scurt, avem de fata un crossover cu un comportament rutier la nivelul unei Fiesta de actuala generatie, adica un parcurs fara probleme, chiar si cand mergem pe autostrazi sau pe drumurile nationale surprinzatoare.

CONCLUZIA AUTOLATEST ROMANIA

Noul EcoSport urmeaza sa apara in curand in Europa, iar pana atunci aceasta generatie ofera un compromis fericit pentru cine doreste o Fiesta mult mai incapatoare, care sa poata sa iasa cateodata si in afara soselei.

Garda la sol marita si accesul in habitaclu, sunt ingredientele de baza atunci cand ne hotaram a achizitona un EcoSport, iar motorizarea de 140 CP nu poate decat sa fie cireasa de pe tort cand ne uitam la modelele concurente, care nu prea au puteri maxime mai mari de 125 CP!


PRO

Viitorul Ford de Romania

Spatiu interior mare si ergonomic construit

Motor EcoBoost de 140 CP rapid si relativ economic

Cel mai bun acces pentru portbagaj din segmentul sau

Sistem audio Sony rafinat si echipamente complete pe versiunea Titanium S Line

 

CONTRA

Lipsa transmisie automata PowerShift EcoBoost 140

Vizibilitate precara din cauza montantului A masiv

Valoare de revanzare

Pret relativ mare de achizitie

Lipsa transmisie integrala

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente