De la aceasta noua genratie Renault asteapta foarte mult, constructorul declarand ca modelul Laguna III a ajuns la un nivel al calitatii percepute si nu numai peste orice alt Renatul.
MOTORIZARE DIESEL DCI
Modelul condus a fost echipat cu motorul diesel de doi litri dCI care dezvolta 150 CP si putem spune ca acesta este mult mai rafinat si performant decat un 2.0 TDI sau 2.0 HDI.
Cutia de viteze a fost una automata cu 6 rapoarte, transmisie care si-a facut datoria cu brio, insa preferata noastra a ramas cea manuala cu 6 trepte, foarte exacta.
INTERIOR
La interior, din punct de vedere al calitatii de fabricatie, noua Laguna se aseamana cu modelel de clasa medie superioare precum BMW Seria 3, Audi A4 sau Mercedes clasa C, insa concurenta directa este reprezentata de Volkswagen-ul Passat si Peugeot 407.
Oricum plansa de bord este superioara celei a VW-ului Passat.
Trenul de rulare este exact dar si comfortabil, dinamica caracteristica unui Ford Mondeo urmand sa fie pusa la grea incercare de acesta Laguna III.
In asamblu am fost incantati de aceasta noua generatie care are drept target acapararea de clienti din curtea celor de la VW, Opel si Ford. Noi consideran ca are toate sansele si pentru a va convinge mergeti sa testati masina.
PRO
Calitate de fabricatie, interior bine pus la punct, tren de rulare exact si comfortabil.
CONTRA
Nu exista versiunea de motorizare 2.0 dCI de 175 CP. Motorul mic de 1.5 litri dCI se adreseaza doar unui condus in mediu urban.
Test Drive cu noul Renault Laguna Coupe Collection 2012- Diesel Power 2.0 dCI 180 CP si 400 Nm