Astazi am decis ca este momentul sa aratam adevarata fata a celui mai de succes model francez din Romania, evident fara ajutorul magistralului Renault Romania. Nu a fost usor insa datorita unor prieteni pusi bine in organizatia franceza am testat in premiera pentru Romania noul Symbol III.
DESIGN
Singurele lucruri pozitive pe care importatorul le-a facut pan ain prezent au fost doar prezentarea imaginilor oficiale ale masinii, detalii care oricum erau deja raspandite piata. Oricum, sarim si pestea aceaste detalii si mergem mai departe pentru a va arata totul despre noul Symbol.
La capitolul design exterior lucrurile de aceasta data stau mai bine si mentionam ca linia caroseriei este parca mai bine gandita decat cea predecesoare.
Suprafata vitrata laterala a primit in premiera un al patrulea geam care disimuleaza masivitatea exagerata a montantului C. Astfel, vizibilitatea a crescut cobsiderabil fata de modelul precedent. O nota buna o face limitarea inatimii capacului de portbagaj, linie care permite o vizibilitatea buna a soferului spre partea posterioara.
INTERIOR
Din nou si la acest capitol trebuie sa spunem faptul ca acest asa zis NOUL CLIO SYMBOL nu este nimic altceva decat un facelift operat generatiei precedente de citadine franceze.
Acest lucru se traduce simplu plin oferirea unei planse de bord lansate pe piata in urma cu mai bine de 5 ani (evident cu usoare modificari stilistice), interior care beneficiaza de o instalatie de climatizare auotomata cu o singura zona de factura veche. Pentru modelele entry-level aceasta este manuala.
CALITATE DE FABRICATIE
Chiar daca actuala generatie de Renault Clio constituie un mare pas cand ne raportam la calitatea de fabricatie si asamblarea platicului in general, Renault a decis ca acest Symbol III produs in continuare in Turcia sa ramana la nivelul anilor 90.
Este inadmisibil ca in acest Clio Symbol de generatie 2008 sa existe o sumedenie de materiale mai proaste decat in nationalul Logan facelift.
SPATIU INTERIOR
Totul este aceelasi si anume o pozitie buna la volan insa spatiu insificient pentru pasagerii din spate. O consolare este doar volumul portbagajului care este gigantesc, insa fara posibilitatea rabatarii banchetei spate.
Motorizari Indiferent de preferitele voastre optati fara menajamente pentru motorul diesel 1.5 dCI de 85 CP.
Acesta trage bine, consuma putin si pe deasupra permite celui de la volan sa efectueze depasiri in siguranta.
PRIMUL Test drive cu noua Dacia Logan 1.5 dCI 2005! Locomotiva industriei auto din Romania