In urma unor teste de lunga durata din Suedia a fost obervat faptul ca cel mai vandut model electric german, VW ID.3 are probleme reale cand vine iarna.
Conform jurnalistilor de la VB, ID.3 consuma mult mai mult decat era de astepat, si in special mult mai mult decat concurentii sai directi de la KIA, Hyundai, Renault sau Tesla.
Chiar si ADAC Germania spune ca un VW ID.3 are o autonomie vara de aproximativ 324 km cu o baterie incarcata, iar in sezonul rece autonomia masinii este de aproximativ 162 km. Adica, ADAC spune ca range-ul real al masinii scade cu pana la 50% in sezonul rece.
Masinile electrice consuma in realitate mai multi kw decat anunta constructorii in fisa tehnica!
Niște prostovani…. dacă nu au avut pe ce să dea banii… Dacă iarna aș vedea o electrică oprită pe stradă solicitandu mi să l ajut cumva cu dieselul meu…i aș cere un sfert din valoarea mașinii sale…. să se învețe minte…
La fel dacă văd pe vreun posesor de electrică la o cafea în vreo benzinărie…cuplat la cablurile de încărcare… i-aș spune așa…Nenea ia vezi de întreabă pe ăla de la ghișeu…nu are vreo cameră să faci nani…un pic vreo câteva ore… până încarci jucăria… că eu la trezire te salut de la băile felix