Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Viitoarele norme Euro 7 au mari sanse sa duca la disparitia unor marci precum Ford, Skoda, Renault sau Dacia in Europa

Si cand spunem asta ne uitam la criticile aduse de catre Franta si Italia, doua dintre cele mai vocale tari cand vine vorba de electrificarea fortata a Europei.

fiat multijet euro 7, noi motoare diesel euro 7, probleme emisii euro 7, stellantis euro 7 diese, autolatest, review

Aceste proteste se traduc prin posibilitatea ca marci de renume precum Renault, Dacia, Skoda sau Ford sa dispara de pe piata din Europa pentru ca Euro7 inseamna o crestere in medie cu aproape 3.000-5.000 euro pentru fiecare model in parte.

norme euro 7, motoare dacia euro 7, dacia logan e tech hybrid euro 7, renault probleme vanzari, autolatest, emisii norme euro 7 dpf cat scr

Insa, sunt surse care atentioneaza ca pretul poate creste si cu 7.000 euro in plus fata de normele Euro6 TempD din prezent.

Seful Grupului Renault, Luca de Meo este suparat pe EuroNCAP insa si pe viitoarele norme de poluare Euro 7

Si deja stim ca in prezent producatorii enuntati mai sus au crescut chiar si cu 50% a preturilor in perioada 2019-2023 a unor masini cu motoare termice care trebuiau sa fie mult mai ieftine in prezent.

norme euro 7, motoare dacia euro 7, dacia logan e tech hybrid euro 7, renault probleme vanzari, autolatest, emisii norme euro 7 dpf cat scr

Si daca un Clio ajunge sa fie vandut acum in Romania cu dotari cu peste 26.000 euro, iar daca apare norma Euro7 pretul urmeaza sa creasca la peste 30.000 euro!

Un Sandero cu dotari optionale deja de vinde cu peste 20.000 euro, insa un pret de 25.000 de euro pentru un Sandero de 90 CP este unul prohibitiv.

Alianta Renault-Dacia-Nissan are de gand sa NU PRODUCA motoare Euro7 pe benzina! Dispar 1.0 TCe si 1.33 TCe

Echivalent, un Duster care se vinde in prezent cu dotari cu peste 30.000 euro are mari sanse sa ajunga in versiunea Euro7 la un pret de peste 35.000 euro!

In plus fata de acestea, constructori precum Ford, Renault sau Dacia nu mai au motoare de de 1.8 litri sau 2 litri care sa fie convertite mai usor pentru normele Euro 7, si daca readuci in productie motoare mai vechi costurile se vor revedea tot in pretul final platit de client.

norme euro 7, motoare dacia euro 7, dacia logan e tech hybrid euro 7, renault probleme vanzari, autolatest, emisii norme euro 7 dpf cat scr

“If the Euro7 standards adopt the planned levels, it will no longer be possible to keep the Fabia at the current price 16.000 euro of the model. Would it still interest customers with a base price above €23,000? I don’t think so” , he confides to the English journalists of Autocar.

norme euro 7, motoare dacia euro 7, dacia logan e tech hybrid euro 7, renault probleme vanzari, autolatest, emisii norme euro 7 dpf cat scr

s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

13 COMMENTS

  1. Avem 2 soluții :
    – sau deportăm conducere EU in Siberia, unde avem asigurări că vor tratați regește după cum solicita
    – sau desfiintam EU și fiecare își vede de treburile sale.

  2. EU este o șleahtă de parveniți puși acolo sa ne distrugă viața care si așa nu era prea roza. Libertatea la care am sperat sa transformat deodată in pușcărie

  3. 1. Norma în vigoare este Euro6D. TempD a fost valabilă între 2019 și 2021. Urmează Euro6E din septembrie anul ăsta.
    2. Nu va dispărea nimic din cauza normelor Euro7. Ar putea dispărea când vor aduce chinezii mașini mai bune la prețuri competitive.
    3.Preturile oricum cresc atât din cauza inflației cât și pentru ca producătorii să facă profit mai mare.
    4. Producătorii auto știau din 2019 de propunerile pentru Euro7. Inițial trebuia implementat în acest an, dar au obținut amânarea din cauza pandemiei.

  4. @ Cristi: Lasa, ca o sa tipareasca un trilion de euroi ajutor de euro7, si se rezolva. Probabil o sa intre si prin penerere10 ceva si la noi, dar as zice ca varianta Siberia e mai buna si fara inflatie. Atata ca astia pe care ii vedem (numiti conducere), is doar gugustiucii….

  5. De ce sa blamam UE pt ca avem un standard de viata mai bun datorita normelor de tot felul si nu face fiecare ce vrea?Dar si ei sunt oameni si pot gresi,adica nu-si dau seama de impact dar se negociaza orice,ca asta inseamna democratie.Mergeti voi in Siberia sau negociati cu Putin,ca ala va accepta sigur orice !!
    Va exista mai degraba un €7 light sau €6d sau e,f…ce vine la rand.
    Daca Sandero ar atinge preturi de 20.000€(trebuie luata masina medie nu cea mai scumpa) altele care si acum sunt cu 10.000 peste de ce nu ar fi si maine tot asa?Adica si concurenta sa fie 30.000 ?
    Si cred ca asta ne impinge catre hibride si electrice mai repede,de fapt.Cand ai azi Megane electric la 25.000,dupa deducerea bonificatiilor mai iei temica care are revizii mari ?Ideea e sa fim flexibili,ca nu e imposibil;electrica e chiar mai usor de fabricat…Da tot nu inteleg ce draci de midificari se cer de costa 7000 in plus ?Pai azi un motor face sub 300o€…Ai mai pune inca doua ?

    • “Bogatul nu crede saracului”
      Domnia si prostia se platesc,etc.
      La ce sleahta de ticalosi cu pensii speciale avem poate sa fie o masina si 100 mii euro😆😆😆 isi permit baietii sa cumpere

  6. Dar poate mai tăiem un pic din profit, ca să vindem totuși și să nu închidem fabrici. Nu.i normal să crești preturile la termice doar pentru că electricele au cele mai nesimțite și nejustificate preturi. Piata libera dar nu specula!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente