myboschservice_1
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Seful Grupului Renault, Luca de Meo este suparat pe EuroNCAP insa si pe viitoarele norme de poluare Euro 7

Seful marelui Grup Renault din care face parte si Dacia se pare ca este extrem de suparat e faptul ca regelementarile UE duc la disparitia anumitor marci si anihilarea a peste 70.000 de locuri de munca de la Reanult si Dacia din Europa.

Luca de Meo critica Euro 7, Luca de Meo critica euroncap, probleme grup renault, motoare dacia euro 7, autolatest 2022

Prima problema este cu EuroNCAP care a ridicat atat de mult stafeta la capitolul siguranta rutiera incat masinile Renault si Dacia nu mai reusesc sa afiseze note bune in caz de accident.

Luca de Meo este suprins de faptul ca Laguna II a fost prima masina cu 5 stele EuroNCAP asemenea modelelor Scenic si Espace primele MPV-uri de 5 stele, si acum in 2022 modele precum Renault ZOE sau Dacia Jogger nu mai reusesc sa atinga nici macar 1 stea de siguranta.

probleme siguranta, cele mai nesigure masini, mori in caz de accident, autolatest, zoe zero stele, jogger crash test, fiat panda euroncap

O alta mare problema este cea a viitoarelor norme Euro 7 care vor face ca toti producatorii care nu sunt pregatiti sa iasa de pe piata.

Se pare ca Renault nu are in plan dezvoltarea de motorizari Euro 7 care vor intra in vigoare incepand cu anul 2025, adica peste trei ani.

probeleme siguranta, cele mai nesigure masini, mori in caz de accident, autolatest, zoe zero stele, jogger crash test, fiat panda euroncap

Luca de Meo spune ca poate dezvolta cu 1 miliard de euro aceste motoare, miliard care va creste pretul cu 1.000 euro pentru fiecare masina in parte.

Aceste probleme enuntate de Luca de Meo arata de fapt ca Grupul Renault nu este pregatit sa dezvolte masini compatibile cu normele Euro7 sau normele de siguranta EuroNCAP de 5 stele.

probeleme siguranta, cele mai nesigure masini, mori in caz de accident, autolatest, zoe zero stele, jogger crash test, fiat panda euroncap

De Meo spune ca daca aceste reglementari precum Euro 7 nu se opresc, soferii din Europa vor conduce in continuare masini vechi Euro 3, 4, 5 sau 6 pentru ca cele noi vor avea un pret de vanzare mult prea mare!

“If we don’t slow the regulations, people will continue to buy used cars and keep old cars in circulation.”

Dacia Jogger crash test, euroncap Dacia Jogger, 1 stea Dacia Jogger, accident Dacia Jogger, siguranta Dacia Jogger, autolatest

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente