Adica, viitorul Bigster va avea o tehnica identica cu cea gasita la masinile Dacia si Renault care utilizeaza platforma tehnica CMF-B LS, platforma pe care sunt construite modelele Renault Clio 2019 insa si Dacia Logan 3.
Conform primelor informatii din presa Europeana viitoarea Dacia Bigster va avea sub capota noul motor 1.8 SCe care va corespunde normelor Euro7, motor care va avea si o versiune Hybrid asemnea lui Jooger Hybrid.
Motorul de baza urmeaza sa fie unul pe benzina cu 3 cilindri 1.2 TCe, motor recent lansat pe gama Renault Austral si care ofera o putere maxima de 130 CP.
Din gama ies motoarele 1.5 dCI, 1.0 TCe si actualul 1.33 TCe gasit pe toate masinile Dacia si Renault.
Aceleasi surse mentioneaza ca versiunea cu 5 locuri va avea numele de Duster, iar versiunea cu ampatament marit si 7 locuri va avea noul nume Bigster.
#renault #renaultgroup #dacia #duster #renaultduster #daciaduster #newduster #novyduster #duster3 #dusterIII #suv #crossover #duster2023 #nouadaciabigster2024 #motortcebisgter #autolatest #drivetest
Motor ascuțitoare.
Din câte știu Renault Clio este pe platforma Nissan deci Dacia Biggster este pe platforma Nissan ,
Stima ,
Doar Clio si Dacia au aceeasta platforma!
Urata masina , va fi singurul model al.lor ce va fi un esec
Scuzați-mă Niște bășini de motoare în 3 cilindri și motociclete sunt mai bune !.
Din fericire basinile acestea sunt pe primele locuri la vanzari, dar voi umblati cu camioanele sa ne poluati aerul. Or veni uni cu sange in instalatie sa interzica camioanele in orasele mari.
Depinde de gusturi Catalin, noul Jimny cu o “geometrie” apropiata e bine primit. Pacat ca nu are motorul de 1,5 dci 115 cp!!
Această știre nu este pentru voi ăștia cu Ferrari și Lamborghini. Noi ceilalți mergem bine și cu Dacia în 3 cilindri. Numai bine tuturor!
Drmuri bune! Si nu uita sa citesti articolul nostru: https://autolatest.ro/editorial-auto/romanii-sunt-ingroziti-de-problemele-tehnice-ale-noilor-modele-dacia-logan-3-sandero-duster-2-si-jogger-2023/
Bine zis. Dusterul meu de 60k km cu motor de 1.0 ascuțitoare, zboară pe autostrada printre limuzinele care ori merg la consum din cauza motoarelor potente ori de frica eventualelor probleme care le pot avea.
Bine punctat!
Voi ăștia care umblați cu mașini sh și sunteți sponsorii autoservisurilor mai bine va uitați-vă în buzunare la cheltuieli. Seară frumoasă
Mai ales sa nu uiti ca te asteapta revizia obligatorie de 1830 lei la Dacia!
Revizia de 1 an, 10.000 km făcuți , cost 450 lei (am factura) . Logan 1.0, 90 cp, benzina. Erori doar la presiune roti și baterie slaba. În rest nimic. Motorul are vana, trage bine. Am mers inclusiv pe drumuri forestiere mai stricate , fără greață. Deci cine nu a condus acest model, sa nu mai comenteze aiurea. Și încă un lucru :MA SIMT MULT MAI BINE ÎN LOGANUL MEU DECAT ÎNTR-O MASINA SH !!! Restul e cancan.
Am 150 cp la Duster din 2022, dar cred că și 130 cp sunt îndeajuns la noul Bigster. Acum depinde și de cât va cântări.
Cât despre cum arată, nu e rea deloc, trebuie să recunoasteți. Sper totuși să scoată acel “alb” din noua siglă și să pună ceva cromat metalic.
Și ar mai fi ceva…
Dacă ar rezolva problema martorilor care se aprind și dispar ca din senin, cred că ar da clasă multor mașini din gamă. Momentan e frustrant să vezi bradul de Crăciun în bord și să rămâi fără abs, servo, 4×4 etc. Aici cred că trebuie să mai lucreze. Vocea Clientului Dacia este asaltată de zeci de telefoane zilnic iar când mergi la garanție primești acel deja celebru “așa fac toate”.
Trist, dar nah! La 20.500 euro cu programul Rabla altceva mai bun, nou și ieftin nu găsești. Din două Duster in familie per ansamblu suntem mulțumiți.
Mult succes ,la vanzari!
Cu motoarele astea de brichetă mai punem 5000 și luăm ceva mai spre bine….de unde nu e, nici Domnul nu dă!