Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vezi care sunt problemele noului model Dacia Duster 3 2024-Pret, motoare cu 3 cilindri, calitate de fabricatie si productie in Maroc

Dacia a lansat astazi cu mare fast in fata intregii prese de casa ultima generatie de modele Duster 2024.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

Este vorba de noul Duster 3 despre care noi am publicat un articol cu primele imagini in premiera nationala aici:

Autolatest prezinta in premiera nationala primele imagini/video oficiale cu noua Dacia Duster 3

CARE SUNT SCHIMBARILE SI POSIBILELE PROBLEME?

Inca din primul moment observam faptul ca Dacia doreste sa asocieze noului Duster urmatoarele cuvinte tip tag: #SUV #FullHybrid #4×4 #ProudInDacia #BuiltTrue, si daca ne uitam mai bine observam faptul ca masina lui Renault intampina cateva probleme.

In priumul putem spune ca noul Duster este un SUV doar cand este oferit in versiunea cu transmisie AWD pentru ca in cea normala 2WD este vorba doar de un crossover modern.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

#FullHybrid ne duce cu gandul la o masina 110% hybrid in timp ce realitata este ca vorbim de un hybrid cu curcuit inchis cum era si Toyota Prius in urma cu 20 de ani, adica fortatea cuvantului FULL nu a mai fost observata decat la Ford cu celebrul MHEV care nu avea nici o treaba cu sistemul Hybrid.

Despre #4×4 nu putem sa spunem ca este de fapt un sistem AWD cu transmisie 4×3 in cele mai serioase incursiuni in off-road pentru ca nici un Duster nu a avut si nu are un sistem de diferential central blocabil sau macar unul cu alunecare limitata fata-spate. Este vorba de un sistem de sosea care poate comuta pana la o anumite viteza si puntea spate.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

#ProudInDacia devine o mare problema pentru ca sunt surse care spun ca noul Duster urmeaza sa fie produs si in Maroc pentru pietele din Occident, adica Duster devine un produs Renault cum este Sandero in ultimii 2 ani.

Iar despre #BuildTrue se doreste sa fie un brand cum vedem la Ford Built Tough, insa noi toti stim ce inseamna calitatea de fabricatie al ultimelor masini Dacia.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

DISPAR MOTOARELE CU 4 CILINDRI ATAT PE BENZINA CAT SI DIESEL!

Si cand spunem asta ne referim la motoarele de volum nu de cel hybrid Nissan care va avea cel mai mare pret si cea mai putina cota de piata.

Daca pana acum Duster avea motorul 1.33 TCe de 150 CP, de acum fanii marcii trebuie sa se multumeasca cu un micut L3 Turbo de 1.2 litri si 130 CP, insa si de motorul de taxi 1.0 TCe pe GPL tot cu 3 cilindri.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

Versiunea Hybrid are 4 cilindri insa doar 94 de CP, iar daca vrei un Duster AWD trebuie sa alegi automat motorul cu 3 cilindri de 1.2 litri TCe.

Una dintre cele mai mari pierderi ale lui Duster este disparitia din gama a motorului 1.5 dCI de 115 CP, motor care era singurul capabil sa afiseze o fiabilitate buna in timp.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

PRET

Din sursele Dacia modelul de baza Duster 1.0 TCe pe GPL va avea un pret de 20.000 euro, insa un Duster 1.2 TCe 4×4 are mari sanse sa fie vandut cu 28.000 euro, iar un Duster 1.6 Hybrid cu 30.000 euro.

Dacia Duster 3 2024, test drive, pret duster 2024, autolatest, drive test, garda la sol, probleme Dacia Duster 3 2024, review, essai

In aceste preturi nu sunt luate in calcul optionalele si accesoriile Dacia care au mari sanse sa duca masina la un pret de peste 32.000 euro TVA inclus.

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:

Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Mașina afișează un design contemporan, nu futurist, iar materialele folosite la interior sunt tot dintr un plastic dur. Dotările adevărate se vor regăsi pe variantele superioare, foarte scumpe. Punctul penalizant îl reprezintă motoarele, care sunt efectiv subdimensionate pentru gabaritul mașinii. Cea mai mare pierdere o reprezintă absența dieselului din ofertă, in condițiile in care concurența europeană oferă așa ceva.
    Dacă prețurile vor fi nepotrivite, trebuie analizată piata mașinilor noi, in mod sigur se poate cumpăra alta marcă la același preț sau apropiat.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente