Germanii de la Porsche se afla in aceast moment intr-o situatie ingrata pentru ca au anuntat ca vor sa renunte la modelele pe benzina 718 si Boxter in favoarea celor electrice scumpe.
Realitatea de pe piata arata clar ca masinile electrice precum Porsche Taycan sau noul Macan EV sunt un esec comercial pe toate pietele pentru ca, clientii stiu ca un Taycan poate sa-si piarda din valoare de revanzare 90% in doar doi ani.
Modelele ieftine si bune pe benzina precum 718 sau Boxter urmeaza sa fie scoase din productie pentru ca Porsche aplica mentalitatea woke a electrificatilor si forteaza versiunile electric care nu-si gasesc clienti in 2024.
Specialistii spun ca daca Porsche nu renunta la electrificarea masinilor sale urmeza sa-si piarda 80% dintre clientii traditionali care vor merge spre Ferrari sau Lamborghini.
Panamera a scăzut cu 20%, înregistrând 21.506 vânzări. Macan, unul dintre vehiculele cele mai vândute ale companiei, a înregistrat, de asemenea, o scădere de 20%, cu 55.000 de unități vândute.
Cayenne este încă cel mai bine vândut vehicul al companiei cu o marjă largă vânzările au crescut cu 21%, cu 77.686 vândute până acum în acest an. Vânzările de 911 au crescut cu 2%, la 39.744 de livrări, si in mod ironic 718 Boxster și Cayman au înregistrat 18.048 de vânzări, o creștere de 10 la sută de la an la an.
Test Drive cu Porsche Macan Type 95B 2.0 Turbo 252 CP cutie secventiala PDK7-AutoConcept
Vezi cat de suparat este un posesor de Porsche Taycan care nu poate sa-si incarce masina