Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu Porsche Macan Type 95B 2.0 Turbo 252 CP cutie secventiala PDK7-AutoConcept

In plina criza economica, nu doar masinile noi au preturi exagerat de mari, ci si masinile SH cu putini km, motiv pentru care astazi prezentam fanilor marcii Porsche o solutie viabila la o masina noua cu un pret mediu de 90.000 euro.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

Exemplul de fata este cel al unui Porsche Macan, comercializat de catre specialistul AutoConcept, masina cu foarte putini km la bord, care se afla intr-o stare exceptionala.

DE CE MACAN SH SI NU UN SUV MEDIU NOU?

Pentru ca in prezent, masinile SUV de generatie 2023 au in general, sub capota, motoare extrem de mici pe benzina, care incearca sa faca o figura buna la capitolul consum, insa care sunt nesigure in depasiri si au costuri reale mult prea mari fata de ceea ce ofera.

Acesta este si motivul pentru care romanii importa anual sute de mii de masini SH premium, masini cu acte doveditoare care au carte service la dealerii din Vest.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

Masina de fata, imprumutata de la AutoConcept, nu are decat 66.000 de km la bord, adica este aproape noua, mai ales ca este importata direct de la dealerii Porsche din Europa de Vest.

Adica, nu este un Macan care a mers pe soselele noastre si care “a fost intretinut” de catre Porsche Romania!.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

MOTOR MIC, INSA CORECT DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE

Sub capota Macan-ului de fata se ascunde un motor EA888 L4 turbo 2.0 TFSI de origine Audi, motor care a fost usor modificat de catre Porsche pentru a dezvolta o putere maxima de 252 CP si peste 370 de Nm.

Fata de un Audi Q5 care are aceeasi platforma tehnica, un Porsche Macan este cu totul diferit, pentru ca dispune de transmisia integrala a lui 911 plus cutie PDK7.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

Pe sosea, masina se conduce mult mai dinamic, iar sistemul de franare se vede ca este unul 100% Porsche, adica mult mai rapid decat tot ceea ce poate sa ofere BMW Motorsport sau Mercedes AMG.

CONSUM DE BENZINA

Asa cum am si aratat in video-ul de mai jos, in 10.000 de km realizati doar in oras, consumul mediu a fost de 14.7 litri de benzina, insa aici trebuie spus ca masina a mers doar in oras.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

Pe soselele din Romania, la o viteza medie de 100 km/h, consumul scade pana undeva in jur de 7 litri la fiecare 100 de km, iar intr-un Bucuresti aglomerat, acesta nu a depasit 13 litri.

Cifrele par mari la prima vedere, insa nu trebuie sa uitam ca vorbim de un SUV de 1.7 tone la gol, cu o putere de peste 250 CP, si care are o transmisie integrala.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Sa mergi acum la un dealer sa-ti cumperi un SUV nou cu motor cu 3 cilindri si sa platesti peste 35.000 euro, poate parea o nebunie, mai ales cand poti alege un Porsche.

Porsche Macan 2.0 Turbo 252 CP PDK7-AutoConcept

Evident ca nu vorbim de o masina SH cu sute de mii de km, ci de una intretinuta la Porsche, cu carte service, care are costuri decente de mentenanta.

Porsche 911 Carrera S 992 PDK8 450 CP 2023, test drive, pret autoconcept, drive test romania, dealer auto concept, teste auto , Porsche 911 Carrera S 992 PDK8 450 CP 2023, review, 0-300 km/h, motor boxer 450 cp twinturbo, pdk8

Efectiv, o revizie completa cu ulei OE si piese corespunzatoare este chiar mai ieftina decat o revizie de Dacia Logan 1.0 TCE pe GPL!

Sfatul nostru este sa cumparati cu incredere masini SH de la dealeri seriosi, adica sa cumparati masini corecte cu istoric, care sa dovedeasca faptul ca nu au fost intretinute la coltul strazii.

Masina poate fi cumparata de la dealerul de masini premium Auto Concept.

spot_img

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

  1. Nu mai vorbiti prostii…
    Cat costa un schimb de cauciucuri la un Logan si cat costa la un Macan?
    La fel si restul pieselor.
    Macar la un Logan nou o perioada nu ai probleme

  2. Frumos prezentat dar, unde ați scos voi medie de 100kmh in Romania? Să înțeleg că ați mers pe autostradă și atât?

    Consul de 7% e doar o bănuială și poate fi mai mic dacă mergeți de exemplu de la București la Buzău unde este imposibil să scoți medie de 100kmh. A… dacă mergi ca un cocalar, da, scoți, dar dacă mergi responsabil nu scoți medie de 100.

    Ati omis un aspect: costul unei revizii făcute la PORSCHE este triplu față de o revizia unei Dacii făcute la DACIA dar costul unei revizii făcute în altă parte, DA, e mai mic decât o revizie făcută unui Logan la DACIA.

    Am Porsche 911 și pot confirma că piesele consumabile sunt ieftine. 8 Litri de unei 5w40 + Filtru Ulei in jur de 600 Lei. Schimbul de ulei…maxim 100 Lei. Plăcuțe de frână 450 Lei față, 470 Lei spate, cele mai bune că raport preț calitate. Există și la 90 Lei plăcuțe. Schimbatul lor, 150 Lei manoperă. Dar…revizii făcute la service de oraș. La dealer PORSCHE fii sigur că mă costă o avere și nu face nimeni nimic în plus acolo.

    Deci…cât costă revizia asta la Macan așa de puțin în comparație cu una de Logan și unde va fi făcută?

    Acum, o altă întrebare. Chiar nu știu dar mă și întreb dacă este adevărat ce spuneți. Transmisia integrală este de 911? Ok, cutia DA, dar transmisia integrală? Păi 911 are motor spate. E altă platformă. Sunteți siguri? Aveți o informație oficială?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente