Daca te uiti un pic prin reprezentantele auto din zona Bucuresti constati ca mult laudatele masini electrice cu preturi peste 30.000 euro nu prea se vand.
Adica, majoritatea dealerilor in afara de Tesla, au ramas cu ele pe stoc pentru ca nu sunt dorite de catre clientul din Romania.
Motivul principal este pretul exagerat de mare si lipsa unei autonomii reale mai mare de 300 km in conditii de iarna, si toti cei cu bani chiar parcurg multi km mai ales ca sunt antreprenori.
Vedeta la vazare este o Honda e care are acum un pret de 30.300 euro chiar daca afiseaza la bord 31.000 km, pret exagerat de mare daca ne uitam ca in momentul achizitiei pretul era de 40.000 euro din care s-au scazut reducerile RablaPlus de 10.000 euro.
Adica, soferul de electrica cu range de 150 km vrea sa primeasca pe masina aceeasi suma data de el pe ea in 2021, pretul real al sau fiind de 15.000-20.000 euro pentru ca vorbim de o masina SH.
Sfatul Autolatest la achizitie unei masini EV cumparate de noi din Romania este, sa verifici pretul de vanzare de NOU din care scade RablaPlus ( 10.000 euro) data gratis de stat, dupa care scazi si devalorizarea si numarul de km al masinii SH!
Pe primele pozitii se afla modele BMW i, Mercedes EQE si Audi e-Tron de peste 100.000 de euro care vor ramane doar masini de showroom.
TESLA ANULEAZA MASINILE ELECTRICE ALE BMW, MERCEDES, VW, SKODA SAU AUDI
Si spunem asta, dupa ce ne-am uitat pe lista de preturi a celor de la Tesla care vand acum in Romania cu termen de livrare de cateva zile masini mult mai performante si ieftine.
Tesla a mai scazut preturile in Romania! Un Model 3 de 299 CP se vinde acum cu doar 27.480 euro
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI