Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Un studiu arata ca 73% din soferii din Germania nu vor sa-si cumpere masini electrice noi insa nici second hand

Unul dintre cele mai evidente sondaje de opinie a fost realizat de presa specializata din Germania referitoare la dorintele soferilor referitoare la masina electrica.

Concluzia studiului arata ca doar 12% dintre germania ar putea trece la o masina electrica, insa 73% spun un NU convins chiar si cand se refera la piata de masini second hand.

piata auto germania 2023, vanzari colaps masini ev germania, 73% din germani nu vor masini electrice, autolatest, testeauto, phev germania

Electrificarea fortata a Europei duce conform studiului la cresterea varstei parcului auto, adica in Germania de la 9.6 ani vechime masinile vor ajunge si la 15-20 ani doar pentru ca merg cu benzina sau motorina.

Un norvegian a fost pus sa plateasca 85.000 euro bateria unei chinezarii MG5 SAIC, masina care costa toata de noua 34.000 euro

In 2021 varsta medie era in Germania de 9.6 ani, perioada in crestere de la 6.2 ani cu 10 ani in urma respectiv anul 2011.

piata auto germania 2023, vanzari colaps masini ev germania, 73% din germani nu vor masini electrice, autolatest, testeauto, phev germania

Un alt detaliu de care germanii sunt constienti este degradarea zilnica a bateriei si costurile exagerate cu inlocuiarea sa, un acumulator de ID.4 putand ajunge repede la suma de 20.000 euro, adica masina nu mai valoareaza decat greutatea sa la fier vechi daca platesti centrului bani pentru ca este vorba de reciclarea bateriei.

piata auto germania 2023, vanzari colaps masini ev germania, 73% din germani nu vor masini electrice, autolatest, testeauto, phev germania

In statistici, piata de masini electrice a scazut in 2023 pentru ca de la inceputul anulul statul nu mai ofera bani tip Rabla Plus pentru modelele PHEV care reprezentau in medie 35% din vanzari.

Colaps al vanzarilor de masini electrice VW si Skoda in Europa! Nu mai exista clienti pentru electricele ID si Eniaq

Bateria unei masini electrice Ford Focus a ruginit dupa doar 6 ani si 80.000 de km! Pretul bateriei este de 17.500 euro

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Încă nu pot imagina că toate mașinile sa fie electrice.Cum vom incarca dacă nu avem suficiente locuri de parcare !
    Iar sistemul electric?
    Cum funcționează azi mașină electrică…NU ESTE UN VIITOR

  2. Majoritatea producătorilor mari din industria auto fac retehnologizare pentru hidrogen. Deci mult nu mai durează până se vând mașini fiabile. Sunt mult mai rezistente și au autonomie uriașă, cu un plin merg 2000 km.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente