Prima poveste interesanta a noului an vine din Germania unde un inginer care lucreaza intr-o centrala nucleara a decis anul trecut sa-si cumpere o masina electrica.
Este vorba de noul BMW iX1 care trebuie sa reprezinte conform producatorului un concurent de seama pentru Tesla Model Y, insa care in realitate are mult mai multe probleme ascunse.
Din start trebuie spus ca soferul nostru a dorit sa mearga in vacanta cu familia pe o distanta de 530 km si a descoperit ca Germania este complet INAPOIATA la capitolul statii de incarcare si civilizatie la cele deja existente.
Socul sau mai mare a fost atunci cand a descoperit ca masina sa electrica BMW iX1 cu autonomie oficiala de 430 km poate merge pe autostrada cu o viteza de 100 km/h doar 200 de km.
Acesta detaliu anunta faptul ca pe o distanta mare stai prin statii mult mai mult decat a anticipat computerul de bord, concluzia sa este ca urmeaza sa renunte complet la masina electrica.
Pentru 1100 de km parcursi a alimentat de ZECE ORI in valoare totala de 100 euro, pret in care nu au intrat mesele de la fast food necesare cand pierzi vremea pe autostrada.
After this trip, Peterson briefly regretted buying an electric car for the first time. The technology is not the problem here, but rather the charging infrastructure on the motorway on days when there is a lot of traffic.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI