Maretul proiect Superlargire Prelungirea Ghencea va avea cate obstacole extrem de tampite pentru fluidizarea traficului in zona, respectiv PMB impreuna cu Consiliul Judetean Ilfov vor sa monteze semafoare pentru oprirea traficului.
Conform proiectului din zona strazii Maracineni si pana in primul sens giratoriu de la Pasajul Domnesti urmeaza sa fie montate cel putin trei semafoare care urmeaza sa blocheze complet traficul.
Solutia montatii unui semafor este cea mai proasta cand vorbim de fluidizarea traficului, singura rezolvare fiind sensul giratoriu cu treceri de pietoni de tipul pasarela care sa nu intersecteze traficul rutier.
Daca “inginerii” de la PMB si Consiliul Local Ilfov nu inteles asta, vom vedea ca soferii vor parcurge cel putin 30 de minute in plus fata de situatia din prezent pana in zona Valea Oltului!
VEZI CE ZIC OFICIALII:
𝗦𝘂𝗽𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿𝗴𝗶𝗿𝗲 𝗣𝗿𝗲𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗵𝗲𝗻𝗰𝗲𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝗿𝗮𝘀𝗼𝘃, 𝘃𝗶𝗶𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗮𝗹 𝗮𝗹 𝘁𝗿𝗮𝗺𝘃𝗮𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰𝟭 𝘀𝗶 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 (tronson de drum preluat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR), proiect care se face la solicitarea și cu colaborarea cu autoritățile locale și Consiliul Județean Ilfov.
Proiectul prevede largirea la 4 benzi pe sens unde masinile vor putea merge doar pe un singur sens conform planului prezentat online!
-lărgirea la 4 benzi a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești, precum și conexiunea cu infrastructura existentă (pasajul Domnești) realizarea pistelor pentru biciclete
-amenajarea trotuarelor pe ambele părți ale drumului, cu lățimea de 3 m și piste de biciclete cu lățimea de 1,5 m
– amenajarea a 2 stații de autobuz
-amenajarea unor intersecții semaforizate: care sunt in intersecția dintre Prelungirea Ghencea si Acces Cartierul Latin (km 4+710), intersecția dintre Prelungirea Ghencea – Acces (km 4+850) si trecerea de pietoni pe Prelungirea Ghencea (km 5+220) .
Traseul sectorului de drum se află pe teritoriul administrativ al Municipiului București (Sectorul 6) și al județului Ilfov (Bragadiru și Clinceni) și este cuprins între strada Mărăcineni și Pasajul Domnești.
Sigur, pietonii sa fie pusi sa urce/coboare pasaje, nu masinile, ca orasul e in primul rand pentru masini, nu pentru pietoni, nu? Traiasca masina. Si dupa ne miram ca e aglomerat, ca toti o folosesc.
Daca semafoarele sunt corelate, iar timpul pentru directiile perpendiculare sa fie mult mai mic decat pentru Prelungire, nu vad asa mare deranj. Pana la urma daca nu-ti convine sa stai chiar deloc in trafic, iei autobuzul. Daca toti ar intelege asta, ar fi un singur autobuz (in viitor tramvai) in locul a cate masini?