Este greu de crezut cum incompetentii de la CNAIR si incompetentii numiti politic de la Ministerul Transporturilor au reusit in aproape 15 ani sa finalizeze un banal pasaj rutie peste o cale ferata aproape abandontata.
Cei 14 ani de chin la Domnesti se datoreaza exclusiv incompetentilor care conduc Judetul Ilfov si a celor de la CNAIR care nu au cazut de acord sa finalizeze acest pasaj rutier important pentru economia Capitalei.
CARE SUNT PRBLEMELE DE LA DOMNESTI?
-In primul rand proiectul de la Domnesti este unul “pe saracie”pentru ca nu au fost construite ca si la pasajul de la Paulesti-Ploiesti rampe adevarate pentru pietoni! Aici au preferat sa faca doua scari metalice pe care nici o batranica nu va avea o sansa sa le urce in siguranta!
PLOIESTI:
DOMNESTI:
-Pe acest pasaj sunt treceri de pietioni pentru ca nu au realizat rampele de la Ploiesti unde pietonii nu intersectau zona de trafic rutier!
–Rampa pentru biciclisti este atat de ingusta incat sunt sanse mari ca acestia sa circule direct pe carosabil!
-Benzile de accelerare sunt atat de scurte și de ce s-a optat pentru “gatuirea” de lângă LUKOIL. La coborârea de pe pasaj spre A1 mai era destul loc până la cale ferată, însă parapetul s-a montat la o distanță considerabilă, banda de accelerare este prea scurtă și pare că în locul in care se intră în centură totul este extrem de îngust.
-Drumul de acces spre pasaj din partea comunei Domnesti nu a fost latit de incompetentii de la Consiliul Judetean Ilfov, asemenea accesului dintre Bucuresti unde Prelungirea Ghencea este la fel ca si acum 32 de ani cu o banda pe sens, fara marcaje si pamant si gropi in afara carosabilului!
Vezi ca deja pe vechea Centura traficul este BLOCAT:
Vinovati pentru acest dezastru pe banii publici sunt: Președinte al Consiliului Județean Ilfov, Hubert Thuma , Secretar de stat – Ministerul Transporturilor Irinel Ionel Scriosteanu, vicepreședintelui CJ Ilfov, Ștefan Rădulescu, director CNAIR – Cristian Pistol, primarilor localităților Domnești – Ghiță Adrian, Bragadiru – Gabriel Lupulescu, Clinceni – Adrian Budeanu, inginerii, echipele de muncitori, si cei de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și CNAIR.
ISTORIE REALA A PASAJULUI DE LA DOMNESTI