Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In doar 5 ani marca Opel a devenit Nemesis pentru VW in Europa! Toate modelele Opel sunt NOI, sunt Diesel sau PHEV sau Hybrid

Exact in urma cu 5 ani francezii de la PSA cumparau de la General Motors marca Opel, marca germana care nu a mai avut un succes real pe piata de la venerabila Astra G din anii 90.

In mai putin de 5 ani cei de la PSA ( acum Stellantis) au reusit sa devina cea mai mare problema pentru intreg grupul VAG pentru simplul fapt ca in 2022 Opel are intreaga gama de masini NOI.

gama opel 2022, gama opel 2023, opel 2023, astra gse, mokka gse, autolatest, pret mokka, opel diesel 2023, testeauto

De partea cealalta vedem VW care nu reueseste sa vanda intr-un numar semnificativ modelele electrice ID, iar intreaga gama cu motoare termice a ramas oprita ca dezvoltate undeva in anul 2019 inainte de pandemie.

test drive Opel Astra L Ultimate 1.5 CRDI 130 CP AT8 Aisin 2022, drive test, consum, 0-100 km/h, test ro , autolatest, testeauto, pret astra l, kia ceed vs astra L, golf 8 vs astra L, test comparativ, Opel Astra L Ultimate 1.5 CRDI 130 CP AT8 Aisin 2022 review 2023

In schimb, daca ne uitam la oferta Opel vedem ca germanii au acum modele crossover noi precum Mokka sau Grandland X, insa si o Corsa NOUA bazata pe Peugeot 208 sau compacta Astra L bazata pe Peugeot 3008.

test drive Opel Corsa 1.2 Turbo 100 CP Elegance AT8 Benzina 2022, drive test, autolatest, testeauto, review romania opel corsa, date tehnice, consum, 0-100, pret discount rabla, 0-100 km/h, test consum Opel Corsa 1.2 Turbo 100 CP Elegance AT8 Benzina 2022, lansare, drive test romania, test ro noul opel corsa 2022

Aceste doua masini sunt singurele din Europa din segmentele lor care inca se mai pot cumpara cu motoare diesel de ultima generatie, insa si cu motoare termice Hybrid sau PHEV plus versiuni 100% electrice.

corsa 40 de ani, corsa istorie 2022, astra L yellow, autolatest, testeauto, lansare astra L, drive test corsa 40 ani 2022

Opel a reusit cu ajutorul francezilor sa reinvie intreaga gama de vechicule comerciale Combo, Zafira, Vivaro sau Movano prin renuntarea la invechitele colaborari cu Fiat si Renault.

Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Opel este una dintre marcile auto europene care a renascut in ultimii 4rei ani dupa preluarea de catre PSA de la americanii General Motors. Acum, in plin an 2022 vedem cum Opel devine din ce in ce mai relevant in Europa, in timp ce VW si Renault devin din ce in ce mai putin irelevante pentru europeanul de rand. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Cei din conducerea celor de la Opel au ales sa NU RENUNTE LA MOTORUL DIESEL, iar gama BlueHDI preluata de la Peugeot/Citroen este una cu adevarat performanta. OPEL REVINE IN SEGMENTUL COMERCIAL Opel a fost unul dintre producatorii de top de vechicule comerciale in anii 90, insa politicile comerciale a celor de la GM au facut ca aceasta marca sa dispara propriu-zis de pe piata. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 In 2022 Opel readuce pe piata gama Vivaro care nu mai este construita pe baza tehnica a lui Renault Trafic, ci pe tehnica lui Peugeot Expert testat de noi AICI. Tehnic, noul Vivaro inlocuieste in versiunea cu 7 locuri vechea Zafira, iar in versiunea de fata VAN vechiul Renault Trafic cu sigla Opel. DE CE VIVARO ESTE MAI BUN DECAT UN RENAULT TRAFIC? In primul rand pentru ca un Opel Vivaro poate sa fie cumparat cu motorul diesel mic de 1.5 litri optim pentru un transpotator urban care nu are nevoie de un motor mai puternic, gama Renault Trafic nemaiavand in oferta motorul mai mic 1.6 dCI care a fost scos din productie. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Vedeta celor de la Vivaro este in schimb motorul de doi litri BlueHDI de 143 CP si 340 Nm, motor mult mai rafinat decat oferta celor de la VW sau Renault. CUM SE CONDUCE UN VIVARO DE DOI LITRI DIESEL? Cei care au condus gama 1.5 BlueHDI trebuie sa stie ca atunci cand vorbim de motorul de top de doi litri masina are un comportament pe sosea complet diferit. Este mai rafinata, mai rapida si mai economica. Reprizele sunt mult mai bune, iar consumul real in sarcina in mediul extraurban este chiar mai mic decat cel al motoarelor de cilindree mica. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Cei 340 de Nm sunt prezenti la o turatie optima de 2.000 rpm, iar sincronizarea transmisiei manuale este optima chiar si atunci cand soferul ” se grabeste”. Prima treapta a cutiei are un raport de demultiplicare mai mic pentru a permite plecare de la loc in sarcina fara probleme. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Pe autostrada la o viteza de croaziera de 130 km/h turatia nu depaseste limita a 2.200 rpm chiar daca acest motor are zona rosie la 5.000 rpm, adica se poate merge pe autostrada in Germania cu o viteza medie de 160 km/h in zona de 3.000 rpm fara nici cea mai mica problema. CE CONSUM ARE NOUL 2.0 BLUEHDI? In primul rand trebuie spus ca pe un vehicul utilitar motorul mai mare consuma in general mai putin decat motorul mic, iar noul 2.0 BlueHDI de 143 CP consuma mai putin decat un 1.5 BlueHDI. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 In oras am avut o medie de 7.5 litri la 100 de km, insa in afara orasului pe drumurile judetene aceasta a scazut pana undeva in zona de 4.5 litri. Adica, cu cei 70 de litri poti merge peste 1.500 km. CONCLUZIILE WHATTRUCK Noul Opel Vivaro este o masina identica cu Peugeot Expert sau Citroen Jumpy, lucru care nu duce decat la o crestere a calitatii sale pentru ca este produs de trei marci in volume mari. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 Renault Trafic si VW Transporter ies de pe scena in Europa pentru ca sunt SCUMPER si a motoare diesel relativ slabe, in timp ce Stellantis devine de fapt cel mai important producator de vehicule comerciale in UE. Motorul de doi litri BlueHDI arata din nou ca downsizing-ul nu este cea mai buna solutie in acest segment, iar pretul de vanzare extrem de interesant sunt criterii importante in alegerea unui Vivaro VAN 2022. Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022 PRO Imagine de marca Motor diesel puternic si rafinat Consum foarte bun de motorina Pozitie la volan superioara unui VW Transporter T6.2 Tren de rulate setat optim atat la gol cat si in sarcina Model cu ampatament marit cu sarcina superioara Valoare mare de revanzare CONTRA Pret inca mare al versiunii de baza Antifonare slaba a habitaclului Lipsa AC standard Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, test drive, autolatest, whattruck, review Opel Vivaro VAN Essentia 2.0 BlueHDI 142 CP MT6 L3H1 2022, consum, motor 2.0 Buehdi vivaro, gard la sol, sarcina, 0-100, distributie 2.0 bluehdi vivaro 2022

Ultima masina din era GM a iesit neanuntat din gama Opel, vorbim aici de gama Insignia care in 2022 a reprezentat fara discutii o masina mult mai buna decat un VW Passat sau un Ford Mondeo care la randul lor nu se mai produc din acest an!

Plus ca acum Astra GSe va avea o putere maxima de 225 CP si un acumulator care va permite masinii sa mearga in modul EV chiar si 60 de km!

Irmscher Opel Insignia iS3, motor 2.0 turbo Irmscher Opel Insignia iS3, detalii, pret, autolatest Irmscher Opel Insignia iS3

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

8 COMMENTS

  1. Nu mi a parut niciodata Insignia un competitor al Passat ului. Primul e neincapator de la mijloc in spate prin design, al 2lea e spatios si generos cu pasagerii din spate, inclusiv portbagajul (daca ne imaginam o familie cu 3 copii)
    Nu stiu care din cele 2 modele e mai fiabil si rezistent…

  2. Opel in Elvetia ani buni a fost masina taranilor .
    La noi mereu s a zis ca Opel are piese ieftine .
    Modelele 2022 sunt dragute ca design, culori dar ….cam atat.
    Oricum peste tot ce inseamna Dacia , Fiat .

  3. Ăștia câte tot ziceți ca opel nu este peste vw am dețin o insignia din 2019 2.0 diesel break full opțion și pot spune ca m a dat pe spate . Am avut acum 3 luni un vw Passat din 2017 și pot zice ca e mult inferioara la calitate, spațiu și dotări fata de opel

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente