Se pare ca incompetenta celor de la CNAIR si a celor de la PMB si Consiliul Judetean Ilfov au dat roada in aceasta diminteata pentru simplul fapt ca recent inauguratul Pasaj de la Domnesti nu a rezolvat nici o problema.
Acum, soferii nu mai stau bara la bara pe camp, ci stau bara la bara in rampa, solutie tehnica care duce automat la distrugerea sistemului de ambreiaj pentru cei cu transmisie manuala si convertizorul de cuplu pentru cei cu automata.
DE CE ESTE IN CONTINUARE BARA LA BARA?
Pentru ca atat administratia pesedista Firea nu a largit la doua benzi pe sens Prelungirea Ghencea in urma cu 4 ani, pentru ca administratia pesedista si penelista Nicusor Dan nu a realizat exproprierile aferente pe aceelasi tronson pana la Pasaj, insa si pentru ca, Consiliul Judetean Ilfov nu a realizat la doua benzi pe sens pe Soseaua Tudor Vladimirescu IF DJ602.
VEZI CE ZIC SOFERII DESPRE MIRACOLUL DE LA DOMNESTI?
Postarea cu traficul a atras o mulțime de comentarii. Iată câteva dintre ele:
”Acum rupi ambreiajul la fiecare plecare”.
”Când rupeam mașina în trecerea la nivel de la Domnești era mai bine?”
”Se verifică rezistența la greutate”
”Poate așa o să înțelegeți că oricâtă infrastructură nouă s-ar construi nu se rezolvă problema, doar ar atrage și mai mult trafic”
”Românu a fost conceput pe bancheta din spate! Nu poate să meargă fara mașină nicăieri”
”Se duce tot Bucureștiul să vadă minunea de giratoriu suspendat”.
”Măcar stai în aglomerație la Înălțime”
”Așa va fi peste tot atata timp cat intri pe o bandă”
”Doamne, cât de proști sunteți, voi trebuie să dispăreți 🤦♂️proști rău! Cum te ajută pasajul pe tine când coada este la curba lu’ 41?”
”Dar ai priveliște”.
CARE SUNT PRBLEMELE DE LA DOMNESTI?
-In primul rand proiectul de la Domnesti este unul “pe saracie”pentru ca nu au fost construite ca si la pasajul de la Paulesti-Ploiesti rampe adevarate pentru pietoni! Aici au preferat sa faca doua scari metalice pe care nici o batranica nu va avea o sansa sa le urce in siguranta!
PLOIESTI:
DOMNESTI:
-Pe acest pasaj sunt treceri de pietioni pentru ca nu au realizat rampele de la Ploiesti unde pietonii nu intersectau zona de trafic rutier!
–Rampa pentru biciclisti este atat de ingusta incat sunt sanse mari ca acestia sa circule direct pe carosabil!
-Benzile de accelerare sunt atat de scurte și de ce s-a optat pentru “gatuirea” de lângă LUKOIL. La coborârea de pe pasaj spre A1 mai era destul loc până la cale ferată, însă parapetul s-a montat la o distanță considerabilă, banda de accelerare este prea scurtă și pare că în locul in care se intră în centură totul este extrem de îngust.
-Drumul de acces spre pasaj din partea comunei Domnesti nu a fost latit de incompetentii de la Consiliul Judetean Ilfov, asemenea accesului dintre Bucuresti unde Prelungirea Ghencea este la fel ca si acum 32 de ani cu o banda pe sens, fara marcaje si pamant si gropi in afara carosabilului!
Vezi ca deja pe vechea Centura traficul este BLOCAT:
Vinovati pentru acest dezastru pe banii publici sunt: Președinte al Consiliului Județean Ilfov, Hubert Thuma , Secretar de stat – Ministerul Transporturilor Irinel Ionel Scriosteanu, vicepreședintelui CJ Ilfov, Ștefan Rădulescu, director CNAIR – Cristian Pistol, primarilor localităților Domnești – Ghiță Adrian, Bragadiru – Gabriel Lupulescu, Clinceni – Adrian Budeanu, inginerii, echipele de muncitori, si cei de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și CNAIR.
Trebuie sa intelegi urmatoarele:
1. Pe sensul spre Bucuresti, dimineata cand se merge la serviciu de va circula la fel ca pana acum! De ce? Pentru ca asta este capacitatea maxima de intrare a fluxului de auto/ora. Puteau sa existe SAPTE benzi ca tot atatea auto puteau intra in Buc intro ora!
2. Pe sensul din Buc spre Domnesti seara se circula bara la bara din cauza a trei intersectii (Bulgarus, Maracineni si Cartierul Latin) unse se vireaza stanga si se blocheaza circulatia. Dupa Cartierul Latin se circula fluent spre pasaj! SOLUTIE provizorie: amenajarea unei alveole de ocolire dreapta cca 75m pentru cei care merg spre pasaj astfel ancat cei care vireaza stg sa nu mai blocheze traficul!
Solutii: Amenajarea unei mari parcari de descurajare pentru cei care vin cu autoturismele din comunele invecinate pana la pasaj, infiintarea unei linii naveta-rapida de autobuze articulate pana la metrou, o linie naveta de Deziro la orele de varf din halta Domnesti cu parcarea aferenta.
Solutiile propuse nu necesita investitii mari si pot fi alicate IMEDIAT, daca cei in drept au vreo apasare pentru Bucuresti.
👍🏻
Au interes maxim, să consumăm carburant. Marii “mafioți ” ,au stații de carburanți sau procente din vânzări. Până nu vine “o mână de fier” ,la conducere, tot așa ne vom chinui.