Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Toyota Highlander ramane un esec comercial in Romania pentru ca este mai scump cu 26.700 euro decat in SUA

Este greu de crezut cum Toyota reuseste sa vanda in Europa o masina de volum cu un pret premium de BMW, Mercedes Benz sau Lexus.

Toyota Highlander, probleme, Toyota Highlander facelift 2023, Toyota Highlander phev, autolatest, bmw x5 vs Toyota Highlander vs gls,testeauto

Este vorba de modelul Toyota Highlander 2023 care a primit recent un facelit si care se vinde acum in Romania in versiunea Luxury Pearly cu un pret de 67.000 euro TVA inclus.

Aceeasi masina cu un nivel de echipare relativ asemantor se vinde in SUA cu un pret echivalent a 40.261 euro, pret care include si livrare la dealer.

Toyota Highlander, probleme, Toyota Highlander facelift 2023, Toyota Highlander phev, autolatest, bmw x5 vs Toyota Highlander vs gls,testeauto

In final putem spune ca Toyota Highlander are un pret mai mare cu aproape 27.000 euro in Romania decat in SUA, motiv pentru care masina este un esec comercial mai ales ca un produs de volum Toyota se vinde cu pret la nivelul unui BMW X5 sau Mercedes GLS, masini produse in SUA de catre germani.

Toyota Highlander, probleme, Toyota Highlander facelift 2023, Toyota Highlander phev, autolatest, bmw x5 vs Toyota Highlander vs gls,testeauto

HIGHLANDER PIERDE LA CAPITOLUL TEHNOLOGIE!

Si cand spunem asta ne uitam la componenta tehnica si vedem ca japonezii ofera aceelasi L4 de 2.5 litri si 177 CP /221 Nm, motor care este ajutat de unul electric de 100 CP, in total puterea cumulata fiind de 248 CP si 270 Nm ( cuplul motor al unui motor Dacia 1.5 dCi este de 260 Nm!).

Toyota Highlander, probleme, Toyota Highlander facelift 2023, Toyota Highlander phev, autolatest, bmw x5 vs Toyota Highlander vs gls,testeauto

Viteza maxima este limitata la 180 de km/h, insa repriza de la 0-100 este atinsa in doar 8.3 secunde, adica performante mediocre pentru o masina de aproape 70.000 euro.

Sfatul nostru este sa testezi si un BMW sau un Mercedes PHEV pentru ca doar asa vei putea sa-ti dai seama de diferentele reale de pe sosele.

Toyota Highlander, probleme, Toyota Highlander facelift 2023, Toyota Highlander phev, autolatest, bmw x5 vs Toyota Highlander vs gls,testeauto

Si pentru a face achizitia dubioasa nu trebuie sa uiti ca Toyota Highlander nu este oferit in versiunea PHEV care sa primeasca o reducere Rabla si mai mare fata de cea Hybrid de fata.

Noul SUV Toyota Highlander 2.5 Hybrid i-AWD se pare ca are un consum real mult prea mare

Noua Toyota Highlander Turbo 2023 costa in SUA 38.000 euro, insa in Romania ajunge la un pret de 64.000 euro

 

Articole Interesante

Alte Stiri

20 COMMENTS

  1. Eu chiar detin o Toyota Highlander din vara 2022, asadar un comentariu avizat:

    – Am plecat decis sa iau un BMW X5 cu 7 locuri, un X7 sau un Volvo XC90
    – Trei copii, familie mare, aveam nevoie si de masina business si de masina de familie si de garda la sol mare (pasionati de munte)
    – X7 a “zburat” rapid din lista din cauza preturilor aberante
    – Volvo XC 90 a crescut anul trecut de la 54,000 eur la 82 000 EUR! Desi era masina favorita pentru noi, cea mai safe si din gama Premium, diferenta de pret nu se justifica. Plus livrare in 2023 …
    – BMW. In orasul meu este si dealer BMW si Toyota. Lucrez cu ei deci ne stim, negociem preturi, conditii etc.
    Drive test: BMW 13.2 consum real (la stilul meu pe autostrada), Toyota 9.3 iar a doua oara 10.1. Hmmm…
    – revin la BMW. Imagine, brand, tehnologie, valoare de revanzare etc. Aproape semnez…
    – Intalnire cu unul dintre directorii de service: intram intr-o camera de aprox 30 mp plina cu rafturi cu piese de schimb pe toti peretii. Dir de service imi explica: “Astea sunt toate pentru BMW. In perioada de garantie. Le tinem pe stoc ca zilnic vine unul. Mai ales cu senzorii si pe electric”. What?
    – “Ok, zic. Hai sa vedem si camera cu piese pt Toyota”
    – “Pai nu-i nevoie sa plec. Le avem aici”. Si scoate omul de sub un raft o cutie cam cat o comoda medie cu piese Toyota
    – “Le tinem aici pentru revizie. De 4 ani de cand lucrez aici nu prea am avut clienti in perioada de garantie. Doar revizii”
    – “Nu prea! insist eu. Dar nici highlander nu aveti inca! incerc sa-l prind, fiind convins sa trag spre BMW
    – Omul imi arata intrarile pe reparatii: o Toyota la fiecare 20- 30 BMW. Dar poate or fi mai multe BMW in piata …
    Am plecat pus pe ganduri. Desi scorul era net in favoarea Highlander tot vroiam BMW!

    Cand m-a sunat un alt dealer si mi-a trimis negocierea pentru una de showroom cu dotari full vs BMW care venea in 2023, am decis.

    Ca spatiu, volum, stabilitate, garda la sol, chiar si imagine diferita fata de cele comune, a fost decizia perfecta. Iar la portbagaj si volum nu exista termen de comparatie!

    In plus, daca ai rabdare sa “vanezi” masinile de drive test sau show room, super dotate pentru a le vedea clientii, cu < 1500 km, pretul este sub 50,000 EUR!
    Ceea ce la BMW este de neconceput! Cele debshow room erau mai scumpe, de la minim 66,000 + tva in sus.

    So… Super multumit de Toyota. Iar ca masina de familie, fiabilitate si siguranta singura care este peste in piata este Volvo xc90

    • Sa intelegem ca ai transferat din cont spre dealerul Toyota 67.000 euro pe un Highlander nou?
      Daca nu atunci discutia si punctul de vedere este irelevant mai ales la ce costuri a ajuns o revizie de Toyota in Romania!
      Aici vorbim de masini NOI nu SH cu 5.000 km la bord cu 1 an vechime.
      Toyota Highlander cu motor de RAV4 fara PHEV costa aproape 70.000 euro……si asta-i realitatea!

    • R,
      Sunt convins că ești mulțumit, dar asta pentru că ai obținut o reducere de 30-35% la o mașină de showroom care trebuie vândută la 2 ani.
      Nu te cred că CVT ul la viteza de autostrada consuma 9. La mine a consumat 11-12 l la 130 și 14 la 150. Cu 2 oameni.
      Xc 90 -nou- la 54 mii euro nu există și nu a existat vreodată. Acum 14 ani începea de la 57k.
      Interesat fiind de o mașină, in decembrie am întrebat un sef de service de la un dealer: ai probleme cu mașina x , mai exact cu cutia( tot cvt, sic!). Răspuns: in 3 ani am avut doar 2 la reparat. Dar cate mașini ai avut în service/ revizie?5- 6 an!:)) Cât timp înmatriculările anuale de BMW noi+ sh sunt de 4-5x mai mari decât la Toyota, comparația stocului de piese toyota- BMW este nerelevantă.

    • Am ales si eu Highlander. Initial optasem pt XC90, tot din cauza legendelor urbane cu siguranta, fiabilitate, etc. Mare noroc am avut ca, intamplator, cand testam o Mazda CX60 phev, tipa de la reprezentanta mi-a spus ca a lucrat si la Volvo, si mi-a recomandat sa evit. Ulterior, posesori de flote Volvo mi-au confirmat ca sunt stricacioase rau, in special hibridele.

      Deocamdata nu regret decizia de a opta pentru Toyota.

  2. Nu știu care-i treaba cu Highlander dar eu am două Toyota: un Avensis din 2006 și un Yaris din 2010. Cu Avensis am mers 360.000 km și în afară de discul de ambreiaj pe care l-am făcut praf pe drumuri de multe în Austria și Croația n-am schimbat decât scutul de plastic de sub motor din cauză gheții de pe carosabilul din România. Cu Yarisul am mers 105.000 km și fiind făcut în Turcia am avut mai multe probleme ( prezoane rupte, lanț de distribuție, faruri). N-aș schimba Avensisul cu nimic, dar din păcate aici la Bruxelles unde stau nu pot întra cu el în oraș din cauză ZEL așa că-l țin în Flandra pentru drumuri lungi unde este Higway star dacă ați auzit de Deep Purple.

  3. Wow primul site care mentioneaza tehnologia existenta pe modelele Toyota. Mi-ar place sa detin una dar nu mi-as lua la axest raport calitate pret. Toyota conform Consumer reports este in pozitii variabile in partea de sus a topurilor de fiabilitate si satisfactia clientilor, dar nu e singurul brand si nu neaparat pe prima treapta. Au fost ani cand Hyundai sau Kia erau peste. As zice ca pe prima treapta sunt Lexus plus Toyota, BMW Hyundai si Kia. Au si ei campaniile de service a se intelege greselile de productie pe care oe remediaza gratis plus recall adica greseli cu potential daunator pentru siguranta ca orice alt brand. E in partea de top a fiabilitatii dar nu e singur acolo si nici un brand nu e perfect. Iar Consumer reports nu ia in seama ceva. Clientul de Toyota vrea fiabilitate deci va conduce mai batraneste in timp ce alti clienți vor performanta si conduc mai brutal. Acest comportament va influenta deci fiabilitatea. Nu se strica turbina la Toyota daca nu o are…… Asta e alt aspect de gandit. Are mai puține piese mai putina tehnologie deci mai puține lucruri ce se pot strica. In opinia mea personala ca tot ceea ce am scris aici, nasinile Toyota sunt foarte faine. Nimic insa nu justifica pretul lor ce e la fel de mare ca al madinilor muuuuult mai dotate cu mult mai multa tehnologie. E un canal al unui inginer Toyota ce laudă masinile bineînțeles.Car care nut Spune ca sunt simple aici simple acolo …….perfect. Si sunt de acord cu el. Dar pretul nu e simplu. Nu imi iau si aici dau un exemplu exagerat nu imi iau o bicicleta ca e simpla si usor de intretinut la pret de avion. Avionul comparativ cu bicicleta are o intretinere de 2000 de ori mai scumpa. Si avionul il bei duce la intretinere dupa giecare zbor nu anual cum duci o mașină. Dar avionul are pretul ala ca are tehnologie cu tona, iar bicicleta costa cat el ca ……e mai ieftina de intrerinut si nu se strica. Repet masinile sunt reușite dar simple la pret fe masini complexe. Personal ori îți iei o producție Renault de exemplu, la fel se simplu dar la pret mai bun ( asta mi-am si luat de nou) ori îți iei Hyundai BMW masini mai complexe la un pret egal sau putin mai mare. Acum BMW pe lângă tehnologie îți dă si posibilitatea de a îți pune lux nu numai tehnologie caz in care se dublează pretul . Un X5 plug in poti sa il configurezi de la 80 de mii la 135. Cu piele naturala cu sistem de 4500 de euro in plus etc. Sau nu. Si ai plastic dar de mai buna calitate plus tehnologie. Repet in loc de ce mi-am luat mi-as fi luat cu placere si un model Toyota. Dar nu la pret de Hyundai cu dotare superioara. Totul opinii personale. By the way asa cum Toyota e fiabila dar nu singura, asa Volvo e sigura dar nu singura. Daca ma uit la euroencap, vad masini cu rezultate mai bune in 2022 decat xc90 in 2015. In xc90 nu moare nimeni niciodată e un mit promovat de ,,jurnalisti” ce au luat rapoarte iihs si le-au interpretat eronat. 0 in dreptul xc 90 in acei ani insemna 0 șoferi morți la 1 milion de locuitori( sau vehicule in circulatie posibil sa gresesc, recent rapoartele sunt cu aceasta caracteristica) in acei ani. Adica in prima varianta ( asa cum mi-o aduc aminte) mureau 0 oameni sau 300 șoferi ( 336 milioane populatia) și 30 000 pasageri acealasi 0 in raport. Plus ca in momentul raportului xc90 se vindeau cca 450 vehicule pe luna in timp ce rav4 de exemplu 25000 devehicule. Plus diferenta de stil de condus mult mai preventiva in modele Volvo. Plus ca in acea perioada am gasit 2 stiri din doua clickuri cu privire la decese in Xc90. Stirile spun bicicleta autoturism sau camion nu modelul…..Rezultatul campaniei a fost ca acum se vand 4500 xc90 pe luna in SUA.

  4. Stimați domni. Sunt client Toyota din 2008. Știu modelul din 2008. Și eu și familia mea. În primul rand vreau să precizez că Highlander actual are 2 motoare electrice, față și spate. În al doilea rând, taxele și accize sunt mari, pentru că nu este un acord cu USA ca pe vremea lui Ceaușescu când aveam clauza națiunii celei mai favorizate. În al treilea rând motorul pe benzina este de la vechiul Lexus RX 2020 și este o simfonie. Are 186 cp. Deci vă rog să fiți corecți. Dacă în SUA și Australia se vinde din 2000 ca model de top în vânzări la clasa lui , este clar că are ce oferi. Și mai sunt și capacitățile de off-road, pe care ceilalți la clasa lui de hybrid nu le au. Dacă vreți așa, bucurii mari cu punga strânsă nu se poate.

  5. Nu te supara dar chiar nu stiu de unde iti iei informațiile, eu chiar am pus depozitul la varianta de luxury pearly si pretul a fost putin sub 60000 euro, iar pt banii astia ai cam tot ce vrei in afara de masaj in scaune, este adevarat ca pretul de pornire in america la toyota highlander incepe de la 38000 dolari dar pt varianta asta pretul este 52000 dolari , si da este adevarat ca bmw, audi si mercedes au variante mult mai de lux dar pt dotarile astea pe un bmw x5 sau un gle ajungi in jur la 120000euro , dublu si iti spun pt ca am avut bmw si inca am un mercedes. Si masinile de lux germane sunt foarte bune dar sunt pe departe mult mai costisitoare la intretinere.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente