Acest lucru era de asteptat pentru ca vorbim in marte parte de aceeasi tehnica intalnita la gama RAV4 Hybrid, insa care este montat pe o masina mult mai mare.
Rezultatul real este evident o crestere foarte mare a consumului de benzina in viata de zi ci zi, zona unde aerodinamica masinii este totalmente depasita fata de cea a unui BMW X5 sau Audi Q8 european.
Marea problema a noului Toyota Highlander 2.5 Hybrid i-AWD 2021 in afara de pretul sau foarte mare ( 69.000 euro TVA inclus in varianta de top), este motorizarea pe benzina extrem de slaba de 2.5 litri de generatie veche.
Acest motor are o putere maxima doar de 187 CP, motor care din pacate nu este ajutat de cele doua motoare electrice pentru ca masina are doar o cutie extrem de lenta CVT tipica unui hibrid Toyota.
Consumul mediu extraurbaneste de 9 sau 10 litri pentru fiecare 100 de km, zona unde un PHEV BMW sau Mercedes consuma doar 6 litri pe aceeasi distanta! De asemnea vedem ca si in oras acestToyota Highlander 2.5 Hybrid i-AWD afiseaza un consum real de peste 11 litri la 100 de km.
De partea cealalta a bricadei ( de 70.000 euro echivalent), gasim un BMW X5 PHEV de peste 400 CP sau chiar si a unui Audi Q7 mult mai rapid si mult mai economic.
In realitate acest Toyota Highlander 2.5 Hybrid i-AWD 2021 este o incercare disparata a celor de la Toyota care vrea sa introduca in Europa cat mai multe masini SUV, insa pretul de achizitie exorbitant pentru o masina de clasa medie Toyota este cu adevarat prea mare.
29.07.2022 . Avem impresia sau cineva care a scris articolul si nu se semneaza , nu agreeaza faptul ca cel mai mare producator si vanzator de automobile de pe mapamond are succese in alta parte decat Europa, dar mai ales Romania…..? Stie persoana , care nu are curajul sa se semneze pe acest articol ,ca acest model a castigat sub marca Toyota Kluger un nou premiu consecutiv de cel mai vandut suv din clasa sa in Australia (2021,2022) , sau in SUA de 15 ani alaturi de Camry este cea mai bine vanduta masina din clasa sa ? Ca americanii nu se joaca , au standarde mult mai stricte in ceea ce priveste confortul interior , confortul la rulare, consumul si performantele on si off-road , dar si in primul rand fiabilitatea unei masini, in contextul in care masinile suv japoneze si coreene au amenintat de ani intregi producatorii americani de autoturisme. Ce sa mai vorbim de Asia si lumea araba unde in afara de SUV Toyota, Nissan , Subaru si Honda mai vezi un palid Hyundai sau Kia,iar Europa nu este reprezentata decat de modele exclusiviste precum limuzine Mercedes ,Ferrari,Lamborghini. Daca mai pun gama Lexus si Infiniti , nici nu mai exista clasament.
Conform publicatiei germane Auto Motor Und Sport, care in varianta romaneasca se vinde si la noi, pana si nemtii au trebuit sa recunoasca ca in afara de Mercedes clasa G nimic nu se poate compara cu Land Cruiser, iar la hibrizi e cale lunga…..Iar ca sa citez din publicatia germana pe mai-iunie 2021 se spune acolo : Test Toyota Highlander – Când motorul tace, natura vorbește!….Articol preluat si de noi…..si atunci ce sa mai zici ? Persoana sa puna mana sa mai citeasca publicatii tehnice de specialitate, sunt site-uri administrate de fosti piloti de incercare , piloti de raliu, ingineri auto unde acolo au fost disecate piesa cu piesa masinile japoneze de ani de zile si tot nu au reusit nimic sa demonstreze. Japonia este unde este , iar noi suntem in UE…..
In primul rand consumul mediu afisat de masina a fost intr-un test din Europa, adica aceeasi masina care se vinde si in Romania! In al doilea rand, echipa Autolatest nu se semneaza pentru ca este o echipa, iar toate articolele noastre au sursa si informatii exacte! Daca dv considerati o medie de 14 litri la 100 de km una mica atunci sunteti in eroare, pentru ca un V8 pe benzina consuma in Bucuresti intr-un stil de mers eco undeva in jur de 18 litri! Si sa te prezinti cu un L4 aspirat pe un full size SUV si sa spoi ca masina este economica…. Un SUV de peste 2 tone la gol poate avea un consum mic doar cand este un PHEV de peste 350 CP sau un diesel V6 de trei litri! Restul sunt povesti de adormit prunci!Si da, acest 2.5 in cliclul Miller este super OK pe RAV4, insa NU si pe Highlander orice ar spune Toyota! Oare de ce un BMW X5 3.0 d de 286 CP consuma in medie doar 6.6 litri, sau noua Mazda CX-60 are un diesel L6 de 3.3 litri?
https://autolatest.ro/wp-content/uploads/2021/04/dt7ir67-1.jpg
Nu sunteți o publicație serioasa.
Am urmărit mai multe articole și consider că sunteți părtinitori cu mașinile nemțești.
Sunt posesorul unui Hylander se peste 1 an, am 40.000km cu aceasta și nu am văzut consumul indicat in articol și nici motorul nu este subdimensionat.
Utilizez mașină zilnic în oraș și are un consum de maxim 8 %, sistemul hibrid își face treaba exemplar.
Pentru valorile de consum extraurbane, la o viteza de 120-130 km, 4 persoane, bagaje concediu și aerul condiționat pornit, consumul este de 7,5 -8%.
Când comparați mașinile menționați și prețurile pentru reviziile obligatorii, să vezi atunci comparație.
Si atunci ce sa mai zicem de un BMW X5 3.0 TwinTurbo de 286 CP si 650 Nm care consuma in aceelasi regim 5.5 litri de motorina? Ce ne facem si cu reprizele mai ales ca vorbim de o Toyota cu pret de BMW X5? Daca regretati ca dealerul te-a tras in piept cu un pret de masina premium…..atunci problema este la dumneavoastra! Adevarul doare…..insa in egal masura si……..ia!
Hmm, nu stiu unde-i consumul lui BMW X5 3.0D xdrive de 286CP de 5.5 l motorina; nu de alta dar conduc si un mixt oras autostrada ii cam 10-11 l.