Noua sigla a marcii Dacia duce asa cum era de asteptat la o revizuire competa a retelei de dealeri.
Toate showeroom-urile marcii trebuie sa fie schimbate, adica dealerii trebuie sa investeasca din nou sute de mii de euro pe noul CI al marcii.
La interior vedem cum mobilierul unui showroom devine mai tineresc, schimbarile urmand sa fie realizata pana cand pe piata apare gama Bigster in toamna.
VEZI CE ZICE DACIA:
Ideea de pornire a fost aceea de a permite evoluția în timp a oricărui showroom Dacia, și de a oferi soluții pentru puncte de vânzare de diferite dimensiuni. Astfel, au fost create 3 formate diferite, adaptate în funcție de suprafața unui showroom și de numărul de mașini expuse.
Din acest motiv, elementele de mobilier se pot nu doar deplasa, ci și adapta. Majoritatea materialelor folosite vor fi în principal reciclate și durabile (fie că vorbim de panouri, de covoare, de mochete sau lămpi), alese cu exigență și cu permanentă grijă față de mediu.
Astfel, baza panourilor va fi realizată din elemente fabricate din anvelope reciclate, reunite prin emblema Dacia. Așa cum indică și numele, Dacia Link asigură în această construcție coeziunea elementelor atât în sens propriu, cât și în sens figurat.
ETAPELE INTRODUCERII NOII IDENTITĂȚI VIZUALE
Iunie 2021 : Noua identitate Dacia își face apariția pe site-urile de comunicare ale mărcii, în publicitate și pe broșuri.
Începutul anului 2022 : Showroom-urile adoptă treptat noua imagine de marcă la exterior, mărind vizibilitatea rețelei Dacia. În prezent, această acțiune continuă la interiorul punctelor de vânzare.
16 iunie 2022 : Toate vehiculele gamei Dacia comandate începând cu această dată vor purta noua emblemă, noul logotip și noile culori ale mărcii. Primele livrări vor avea loc la sfârșitul anului 2022.