In timp ce UE inca forteaza electrificarea, se pare ca soferii de masini electrice au probleme mari cu ele pentru ca pierd foarte mult din valoarea initiala cand incearca sa le vanda SH.
De fapt, piata de masini SH electrice este atat de stresata pentru ca dealerii refuza sa le cumpere chiar si in conditii de buy-back cand clientii vor sa cumpere din nou masini termice.
Nu numai tehnologiile de propulsie în sine precum motorului electric și al bateriei de tracțiune, ci și software-ul în sine care este absolut esențial pentru buna funcționare a mașinilor electrice.
Putem observa acest lucru în cazul modelelor din grupul Volkswagen, mașinile care nu suportă cel mai recent sistem de bord, care aduce preîncălzirea bateriei pentru o încărcare mai rapidă.
Toate masinile electrice au o valoare de revanzare atat de mica incat multi clienti incearca sa le pastreze pentru a nu pierde 50% din valoarea initiala.
Un studiu arata ca masinile electrice consuma cu 20% mai mult cand merg pe ploaie
Vreau si eu o Tesla sub 100000 km de 5 ani si cu 10k euro….eu o cumpar pe loc.